וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: לא תאמינו מה קרה לכוכב 'המומיה' ואיך הוא נראה כיום

28.4.2018 / 0:04

עד לפני עשור היה ברנדן פרייז'ר אחד הכוכבים העסוקים בהוליווד, אבל אז הוא הוטרד מינית על ידי בכיר בתעשייה, מצבו הרפואי הדרדר, נישואיו התפרקו ומראהו החיצוני הלך ונעשה גרוע. עכשיו, למרות סיפורו הטרגי, הוא מפנטז על קאמבק

אתר רשמי

בווידאו - ככה הוא נראה בסרט "הג'ונגל מת מצחוק"

אם השם ברנדן פרייז'ר לא אומר לכם כלום, אולי רשימת הסרטים בהם כיכב יגרמו לכם להיזכר: "המומיה", "הג'ונגל מת מצחוק" ו"מסע אל בטן האדמה" הם רק חלק קטן מהרזומה המרשים שלו בהוליווד, אבל שמו של סרט אחר ופחות מוכר בו השתתף - "התרסקות" - מסכם טוב יותר את פועלו בשנים האחרונות.

בעשר השנים האחרונות ירד פרייזר למחתרת וכמעט לא הופיע בסרטים. כעת מתבררות גם הסיבות הטרגיות לכך: זה החל לפני שבע שנים עם צניחה פתאומית במצבו הרפואי - בעיקר בשל עומס פיזי ונפשי שהיה עליו בזמן שהפך לכוכב הוליוודי, לטענתו - ונמשך עם עוד שלל צרות שונות ומשונות.

עוד בנושא
ככה נראים היום הגברים הלוהטים של שנות ה-80
השינוי הקיצוני של כוכבת "קלולס" הצליח להפתיע את המעריצים

ככה הוא נראה בשיא ימי הזוהר שלו

המומיה3. אתר רשמי
המומיה3/אתר רשמי

כך פרייזר נראה היום

"במשך שבע שנים תמימות זגזגתי בין בתי חולים לבית שלי. לעבודה, בכל אופן, לא יכולתי להגיע", סיפר בראיון למגזין GQ, והוסיף כי נותח שלוש פעמים בעקבות כאבים עזים סביב עמוד השדרה. בחודש שעבר, אחרי שתמונות לא מחמיאות שלו משוטט בחוף הים עם כרס גדולה ומבט מצועף הופצו ברחבי הרשת והפכו ויראליים, הוא סיפר כי גורם נוסף לדעיכתו היה מקרה בו הוטרד מינית על ידי בכיר בהוליווד בשנת 2003, בעת מפגש אקראי. "ניהלנו דו שיח רגיל ונורמטיבי לחלוטין, כשלפתע הרגשתי את ידו השמאלית לופתת את ישבני, ואת אצבעו מלטפת את איבר המין שלי. הרגשתי מחולל, כמו ילד קטן וחסר אונים. עמדתי לבכות, אבל לא אמרתי דבר".

פרייזר סיפר שאחרי המקרה סבל מדיכאון עמוק. "האשמתי את עצמי והרגשתי עלוב. רק רציתי להיות לבד עם עצמי, ושאף אחד בעולם לא יתקרב אליי". בעקבות רצף האירועים השלילי, גם הקריירה וגם חייו האישיים של פרייזר החלו להתפרק. "החלפתי בתים, התגרשתי, איבדתי קשר עם ילדיי ובשלב מסוים החלטתי לחדש איתם את הקשר במלוא הרצינות, אז את כל זמני הפנוי השקעתי אך ורק בהם".

ועכשיו - הקאמבק?

אחד מילדיו נמצא על הספקטרום האוטיסטי, ונדרש טיפול מיוחד בו. "הוא זקוק ליותר אהבה מבן אדם רגיל, אז אני והאחים שלו משתדלים להעניק לו את זה".
כעת, למרות כל הקשיים, כשהוא נראה מבוגר בהרבה מגילו האמיתי (49) וכבר רחוק מלהתאים לטייפקאסט החתיך המסוקס, הוא כבר מתחיל בצעדים ראשונים לכיוון קאמבק למרקע, ובחודשים הקרובים תעלה סדרה חדשה בהשתתפותו, שמגוללת את סיפור חייו של המיליארדר המנוח ג'ון פול גטי.

והנה הוא מכבב בימים אלה בסדרה "trust"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully