וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראים היום הגברים הכי לוהטים של שנות ה-80

8.4.2018 / 0:07

זוכרים איזה קראש היה לנו על דון ג'ונסון מ"מיאמי מחלק מוסר" וכמה ריירנו על ואל קילמר מ"אהבה בשחקים"? יותר משלושה עשורים חלפו מאז וכדי להרגיש יותר טוב עם עצמנו - החלטנו לבדוק איך הם - ויתר האהבות הגדולות שלנו משנות ה-80 - נראים היום

אילוסטרציה

בסרטון - הפתיח של מגנום, בלש פרטי

ילדי שנות ה-80 ודאי יתרגשו לגלות כיצד נראים היום הגברים הלוהטים שכיכבו לפני יותר משלושה עשורים על המסכים שלנו. פרץ הנוסטלגיה של השבועות האחרונים החל בעקבות הופעתו הטלוויזיונית הראשונה מזה תקופה של פטריק דאפי, שגילם את בובי יואינג ב"דאלאס". הוא שימש תזכורת מטלטלת לכך שחתיכי שנות ה-80 כנראה כבר לא נראים בדיוק איך שזכרנו אותם. מדון ג'ונסון ועד טום סלק, יצאנו לבדוק מה עשה הזמן לכוכבים שגדלנו (וריירנו) עליהם. מוכנים לשוק של חייכם?

דון ג'ונסון

גיל: 68
הפריצה הגדולה: השוטר הסמוי ג'יימס "סוני" קרוקט ב"מיאמי מחלק מוסר". הוא שיחק בסדרה במשך חמש עונות וזכה בשנת 1986 בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בתפקיד דרמטי.
הופעתו הטלוויזיונית האחרונה: הקומדיה Sick Note ששודרה ב-2017.
מצב משפחתי: ג'ונסון היה נשוי לארבע נשים. לאחת מהן הוא נישא פעמיים. הוא ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם כוכבת הקולנוע מלאני גריפית' - לה גם היה נשוי פעמיים. מנישואיו לגריפית' נולדה בתו של ג'ונסון, הדוגמנית והשחקנית דקוטה ג'ונסון. בשנת 1999 נישא (בפעם הרביעית) לקלי פייגר, מורה במקצועה. לג'ונסון ופייגר יש שני בנים ובת אחת. לג'ונסון בן נוסף, השחקן ג'סי גונסון ממערכת יחסים שניהל עם השחקנית פאטי ד'ארבנוויל.

טום סלק

גיל: 73.
הפריצה הגדולה: תומאס סאליבן מגנום ב"מגנום, בלש פרטי". על תפקידו זכה בשנת 1984 בפרס אמי ובפרס גלובוס הזהב בקטגוריית השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה. כולנו זוכרים אותו גם בתור ריצ'רד ברק, חברה המבוגר של מוניקה גלר ב"חברים".
הופעתו הטלוויזיונית האחרונה: "שוטרים בדם".
מצב משפחתי: בין 1971 עד 1982 היה נשוי לדוגמנית ז'קלין ריי ואימץ את בנה, קווין שפרד. ב-1987 נישא לשחקנית ג'ילי מאק ולשניים בת אחת בשם האנה מרגרט סלק.

עוד באותו נושא

20 שנה אחרי: ככה נראים כוכבי "דוסון קריק" באיחוד מרגש

לכתבה המלאה

דיוויד הסלהוף

גיל: 65.
הפריצה הגדולה: מיטש ביוקנן ב"משמר המפרץ". לפי ספר השיאים של גינס, "משמר המפרץ" הייתה הסדרה הנצפית ביותר בעולם, עם מעל ל-1.1 מיליארד צופים.
הופעתו הקולנועית האחרונה: "להרוג את הסלהוף" שיצא ב-2017 ותפקיד אורח בסרט של "משמר המפרץ".
מצב משפחתי: הסלהוף היה נשוי לשחקנית קת'רין היקלנד עד שנת 1989. אחריה נישא לשחקנית פמלה באך, נישואים שהחזיקו עד לפני קצת יותר מעשור. לשניים יש שתי בנות. מאז 2013 הוא יוצא עם הדוגמנית היילי רוברטס.

ואל קילמר

גיל: 58.
הפריצה הגדולה: ניק ריברס ב"סודי ביותר", טום קזנסקי ב"אהבה בשחקים" ובאטמן ב"באטמן לנצח".
הופעתו הקולנועית האחרונה: "איש השלג" ב-2017.
מצב משפחתי: במרץ 1988 נישא קילמר לשחקנית והזמרת לשעבר, ג'ואן ווליי. לשניים נולדו שני ילדים ובפברואר 1996 הם התגרשו. בשנה שעברה חשף שהוא נאבק מזה שנתיים במחלת סרטן הגרון.

הארי האמלין

גיל: 66.
הפריצה הגדולה: עורך הדין מייקל קיוזאק ב"פרקליטי אל איי". במשך שלוש שנים ברציפות - 1988, 1989 ו-1990 - היה מועמד לפרס גלובוס הזהב בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה.
הופעתו הטלוויזיונית האחרונה: "מד מן" ותפקידי אורח ב"Glee" ו-"Graves".
מצב משפחתי: האמלין היה נשוי לשחקניות ניקולט שרידן ולורה ג'ונסון. מאז 1997 הוא נשוי לשחקנית ליסה רינה, ולזוג שני ילדים. להאמלין יש ילד שלישי מהשחקנית השווייצרית אורסולה אנדרס, ששיחקה לצדו ב"התנגשות הטיטאנים".

פיליפ מייקל תומאס

גיל: 68.
הפריצה הגדולה: ריקרדו טאבס ב"מיאמי מחלק מוסר".
הופעתו הקולנועית האחרונה: "Fate" ב-2003.
מצב משפחתי: ב-1986 נישא לקסנדרה תומאס ולזוג חמישה ילדים. ב-1998 השניים התגרשו. לתומאס יש עוד שישה ילדים ממערכות יחסים קודמות.

יאן-מיכאל וינסנט

גיל: 73.
הפריצה הגדולה: סטרינגפלו הוק ב"זאב מעופף".
הופעתו הקולנועית האחרונה: הסרט העצמאי "White Boy" ב-2002.
מצב משפחתי: וינסנט נשוי לפטריסיה אן וינסנט מאז שנת 2000. בעברו נישא והתגרש פעמיים. מאשתו הראשונה, בוני פורטמן, יש לו בת ששמה אמבר וינסנט. אשתו השנייה, ז'ואן רובינסון, הוציאה נגדו צו הרחקה בטענה שהיה מתעלל בה. במשך שנים נאבק בהתמכרותו לאלכוהול והיה מעורב בשתי תאונות דרכים עקב נהיגה בשכרות. באוקטובר 2014 חשף כי נאלץ לקטוע את רגלו הימנית לאחר שנדבק בזיהום כתוצאה ממחלת העורקים הפריפריאליים.

אז:

והיום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully