וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודי אלן: תנועת ה-MeToo צריכה לראות בי דמות מופת

4.6.2018 / 19:48

הקולנוען המוקצה שבר שתיקה בריאיון לתקשורת הארגנטינאית, בו הצהיר - "עושים לי עוול. מדברים עליי באותה נשימה עם אנשים שמאה נשים יצאו נגדן בהאשמות. נגדי יש האשמה אחת בלבד, שהופרכה. עבדתי עם עשרות שחקניות וההתנהלות שלי איתן היתה ללא רבב"

עריכת וידאו:ניר חן

בשנה האחרונה, מאז פרוץ תנועת ה-MeToo, היחס לוודי אלן השתנה לחלוטין בעולם התרבות והבידור. מדמות שנויה במחלוקת, לכל היותר, הוא הוקע מן בתעשייה, בשל ההאשמות כי פגע מינית בבתו המאומצת דילן פארו ובמידה פחותה גם בשל טענות לסקסיזם ושוביניזם בסרטיו. כוכבים רבים שכבר שיתפו איתו פעולה בעבר הביעו על כך חרטה והודיעו שלא יעשו זאת שוב, ולפי הפרסומים, סרטו האחרון ייגנז בידי מפיציו ולמעשה לא יתאפשר לו להמשיך לביים, לפחות לא ארצות הברית.

במשך שנים, אלן נמנע מלהגיב לטענות נגדו. עיתונאים שראיינו אותו לא הורשו לשאול בנושא, ומי שנשאל - לא נענה. קשר השתיקה המשיך גם בחודשים האחרונים, אבל הקולנוען היהודי הוותיק שבר אותו, בריאיון הרחק מהבית - לתקשורת הארגנטינאית.

אלן הצהיר בריאיון כי היה "נרעש" מכך שההאשמות של בתו דילן פארו צצו מחדש בשנה האחרונה. "הרי הטענות שלה נחקרו באופן מאוד יסודי בידי כל הרשויות האפשריות, וכולן הגיעו למסקנה שהן לא נכונות", אמר. "זה היה סוף הסיפור, והמשכתי בחיי, אבל אז זה חזר. אני אדם עם משפחה, ועם ילדים משל עצמו, ומאשימים אותי בדברים איומים".

עוד בנושא:

אלק בולדווין מגן על וודי אלן.

איך סקנדל וודי אלן הטיל צל על האוסקר האחרון.

ריאיון שלנו עם וודי אלן.

וודי אלן. GettyImages
שבר שתיקה. וודי אלן/GettyImages

אלן המשיך ואמר כי הוא תומך נלהב של תנועת ה-MeToo והוסיף כי טוב שחושפים בקלונם מטרידנים. עם זאת, הוסיף, מפריע לו כי גם שמים אותו בקטגוריה איתם. "מדברים עליי באותה נשימה עם אנשים שעשרים, חמישים ואפילו מאה נשים יצאו נגדם בהאשמות. כנגדי, יש האשמה של אשה אחת בלבד, וגם היא הופרכה".

"במשך חמישים השנה בהן עבדתי בתעשייה, שיתפתי פעולה עם מאות שחקניות, חלקן כוכבות בעלות שם וחלקן בתחילת דרכן, ואף אחת מהן לא האשימה אותי באיזושהי התנהלות לא תקינה - להפך", הכריז. "תנועת ה-MeToo צריכה לראות בי דמות מופת".

לסיכום, אלן גם הגיב על כך שב"מנהטן" עומד סיפור אהבה בין גבר לא צעיר וקטינה - "חשבתי שזה רעיון משעשע", אמר. ובכן, יש שיחלקו עליו.

עוד באותו נושא

"וודי אלן תקף אותי מינית כאשר הייתי בת 7": בתו המאומצת של אלן במכתב פתוח

לכתבה המלאה
וודי אלן. פסקל לה סגרטן, GettyImages
"יחסים בין גבר לא צעיר וקטינה? רעיון משעשע". וודי אלן/GettyImages, פסקל לה סגרטן
וודי אלן. GettyImages
"עבדתי עם שחקניות לאורך עשרות שנים ואין נגדי תלונה אחת. להפך". וודי אלן/GettyImages
וודי אלן. GettyImages
באמריקה הוא שותק. בארגנטינה לא. וודי אלן/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריאיון הזה בטח לא יעזור לו לחזור למרכז הבמה. וודי אלן בצילומי "חצות בפריז"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וודי אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully