וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: הסיבה האמיתית לקיום הרומן בין מגי לישראל

בן בירון

10.6.2018 / 7:01

הפערים הגדולים והמוזרים בין ישראל (להלן: הבחור שסובל מאלרגיה לחולצות) למגי (להלן: מי שתגיש ודאי את 'הצנרת'), ההתפייסות בין תומר ללירז שהזכירה עפיפון תבערה, והאבדה הקשה של הבית (לא, אנו לא מתכוונים לסמואל אלא לעזיבתה של תמי מונטג). בלוג האח הגדול

צילום מסך

לא מעט זמן עבר מאז הפעם האחרונה בה נפגשנו בבית האח הגדול, זמן שהספיק לכך שדיירת רבת השפעה כמו שמס תודח מהבית יחד עם כל השיח על הכיבוש. מה שהשאיר אותנו עם… לא הרבה למען האמת. אחרי ש"נפטרו" מהערבייה, המלכה החדשה של הבית היא מגי, צעירה יפת מראה שסימנו בתחילת העונה כמי שאולי תהפוך בעוד כמה שנים לאיילת שקד או למגישת פינה ב"צנרת" עם גיא לרר. מערכת היחסים של מגי וישראל - למי ששכח, חרדי לשעבר שהתנער מבורא עולם וסובל מאלרגיה נדירה לחולצות - היא כרגע קו העלילה המרכזי של הבית ושאר הדיירים מנסים לשזוף קצת זמן מסך באורו.

הרומן בין השניים אמור להרגיש לנו כמו הדבר הכי טבעי בעולם, הרי הם נופלים לקטגוריה הקלאסית של סרטי נעורים סטייל "את מטורפת, אני חתיך", אבל מי שצפה בתעודות הזהות שלהם זוכר שיש כאן פערים די גדולים. מצד אחד, דיירת צעירה שכבר הספיקה לצבור קילומטרז' בניהול עמותות ויש לה שאיפות רבות בעיקר בתחום החברתי-פוליטי. מצד שני, בחור שעסוק במסע גילוי עצמי שהביא אותו עד היום לגלות את קירות חדר הכושר. בקיצור, אם גם אתם מניחים שמהות הרומן הזה היא אסטרטגיה שנועדה להשאיר את שניהם בבית - כנראה שאתם צודקים.

האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך

זירה פעילה נוספת בבית נעה במרחק שבין לירז, תומר והמקרר. לירז היא אותה דיירת שנראתה לי בשבוע הראשון כמלכת האנמיות והפכה מהר מאוד לסופר דומיננטית, בעיקר בזכות הכישרון המיוחד שלה להעליב ולהיעלב במקביל. אחרי שסיימה להסתכסך עם מירב, סימה ואורלי, לירז משקיעה כוחות במלחמה עם תומר רוטשילד, למרבה האירוניה - האדם הרחוק בבית מגינוני אצולה. אחרי שבשבוע שעבר הוא האשים אותה בגניבת מזון, הוא ממשיך להסתיר ממנה מצרכים, נתפס, מתנצל וחוזר חלילה. זה כנראה המקום היחיד בו בית האח נפגש עם מחנה פליטים סורי ואני מתפלל להפסקת אש כי התמונות קשות.

ההחלטה של תומר לפייס את לירז על ידי אפיית עוגיית לב כעורה - משהו שהייתם זורקים לפח גם אם הילד שלכם היה מביא אותו מהגן - הייתה הגרסה שלו ליונה עם עלה של זית אך יצאה יותר כמו עפיפון תבערה בדרום הארץ. מזל שיש את אורלי - אישה שכבר אכלה מכל כך הרבה סירים שרופים עד שאיבדה חלקית את התחושה בבלוטות הטעם. אגב, גם היא חושבת שהעוגייה של תומר עמוסת סוכר.

במקביל לירז ממשיכה במערכת הליטופים שלה עם סמואל. סמואל, שחי שנים בחו"ל ואימץ לעצמו מבטא שכנראה מזוהה עם ממלכת פיקטיביה, מתוודה בפני האח שהוא נמשך ללירז אבל הוא קצת מתפדח שיקשרו אותו רומנטית לאישה שמנה. כמובן שאם מישהו משניהם צריך להתפדח זאת לירז שמצאה את עצמה עם הדייר הכי גנרי בתולדות האח אבל כנראה שנצטרך להמתין להשלמת מהפכת המי טו כדי שזה יקרה.

עוד באותו נושא

האח הגדול: כשלכולם יצא הבנצי גופשטיין בזמן כהונתה של שמס

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך

השבוע נפרדנו לא רק מסמואל שהוא אבדה בעיקר ללירז ולתושבי השכונה שלו בנתניה שיאלצו לחזור לשמוע ממנו סיפורים על התקופה שלו בניו יורק, אלא גם מתמי מונטג הענוגה. תמי סומנה בתחילת העונה כדיירת הכי מעניינת בבית, בעיקר בזכות סיפור החיים יוצא הדופן שלה שבשילוב הלוק המגניב והאינטליגנציה הגבוהה גרמו לה להיראות כמישהי שתתקוף במספר חזיתות בדרך למיליון. תמי טעתה כאשר בחרה לקפוץ דווקא על המשולשים הרומנטיים של הביתה ומרגע שהרומן שלה עם ישראל נחל כישלון חרוץ היא זכתה מדיירי הבית ליחס שאפשר להשוות לזה שמקבלות רווקות בנות 24 בעדה החרדית - אל תשבי לידינו שחלילה לא נידבק.

אגב, זה שמריה (דוגמנית אינסטגרם) ורועי (סמולן תורן) הבינו שהם האחרונים בבית בלי עלילה לא באמת יגרום למישהו להאמין שיש כאן רומן. קו העלילה הזה אותנטי כמו משקפי הקריאה המוגזמים של מריה שלא בדיוק הרגה את עצמה עד היום בניסיונות קבלה ללימודי ספרות בסורבון.

האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך

שחור ופתור:

"מי ליהק אותו?" (לירז שואלת את האח הגדול על תומר; מי שליהקה כבר הודחה)

"למה דווקא כשאני בשקוזי?" (אורלי; אפשר להוציא את המנקה מהמטבח אבל לא מהשקוזי!)

"אני לא בטוח שאני אמיתי" (רועי למריה; אף אחד לא ימציא כזה דבר משעמם)

"אתם הולכים לקבל פיסורה" (מירב לדיירים; אלגנטיות של קיפוד)

"אני מסתובבת עם שורש של אתי אלון" (מירב לאח הגדול; הזדמנות טובה להזכיר שליהוק של אתי אלון לתכנית יהיה צעד מבורך)

האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully