וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע ירושלים 2018: המדריך המלא

15.7.2018 / 0:01

עותקים חדשים של שתיים מן הקלאסיקות הגדולות בתולדות הקולנוע, סרטים טריים ומדוברים תוצרת בית על ש"ס וביבי, הלהיטים הגדולים של ברלין, ונציה וקאן ועוד - כל מה שכדאי או חובה לראות בפסטיבל הקולנוע ירושלים שייפתח ב-26 ביולי. הכינו כרטיסים מראש

יח"צ - חד פעמי

בדרך כלל, בתקופה הזו של השנה פסטיבל הקולנוע ירושלים כבר מגיע לסיומו. הפעם, בגלל טירוף המונדיאל ותשעה באב', האירוע מתחיל מאוחר מן הרגיל וייצא לדרך רק לקראת סוף החודש, בחמישי 26.7.

כלומר, בכל הקשור לטמפרטורות, השנה צפוי להיות חם מן הרגיל בפסטיבל. הבשורות הטובות, שיהיה לוהט גם מבחינה אמנותית. לא חסר מה לראות.

אז אמנם הפסטיבל מתחיל רק בסוף יולי, אבל מכירת הכרטיסים באתר הרשמי כבר החלה. לכן, הקדמנו להכין מדריך המלצות מפורט ביותר, המבוסס על צפייה מוקדמת בסרטים שהוקרנו בפסטיבלים של ברלין, קאן, ונציה וכדומה, לפני הגעתם לעיר הבירה.

כמדי שנה, המדריך מסודר לפי ארבע דרגות מעלות - 25 מעלות (חם), 30 מעלות (מתחמם) 35 (בוער) ו-40 מעלות (אש). ככל שעולים במדחום הזה, מגיעים לסרטים חמים, לוהטים ומומלצים יותר.

בכל כותרת שם של סרט, יש לינק אוטומטי לעמוד שלו באתר הפסטיבל. כך תוכלו לקבל עליו עוד מידע, לראות את שמו הלועזי במידת הצורך, וכמובן גם להזמין כרטיסים. במידה והסרטים המומלצים צפויים לצאת בארץ, הדבר מוזכר בהמלצה, אך אם אין לכך זכר - ככל הנראה זו תהיה ההזדמנות הראשונה והאחרונה לראותם על מסך גדול בישראל. צפייה נעימה.

עוד באותו נושא:

ריאיון עם במאי וכוכב "כדורגל אינסופי"

ריאיון עם אורח הכבוד של הפסטיבל, כריסטיאן פצולד

מיטב השירים מפסקולי סרטי הפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully