וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמצה מול שער ריק: "הבוזגלוס" מעדיפה את הטראש על פני התעוזה

8.8.2018 / 6:28

העונה השנייה של הדוקו-ריאליטי של yes - שמלווה את השיקום הארוך של השחקן מאור בוזגלו - הייתה יכולה לעשות מהתיעוד הזה יצירת מופת, אלא שהיא בוחרת בפאסיב אגרסיב פנים משפחתי. לפחות האבא יעקב בוזגלו מציל את המצב ומספק מעט עניין

הבוזגלוס מאור בוזגלו יעקב. באדיבות yes,
מאור בוזגלוס ואשתו/באדיבות yes

הנתון הסטטיסטי המרתק בעולם הספורט הוא הפער בין הכריזמה של מאור בוזגלו כשחקן כדורגל לבין השעמום המוחלט ששמו "הבוזגלוס". בתחילת השנה סידרו החיים ואלוהי הספורט לקשר המהולל ערב שתוסרט ישירות מהגיהינום: בקבוצה חדשה, אחרי שיקום ארוך מפציעה קודמת, במשחק מול האקסית הפועל באר שבע, נפצע השחקן אחרי חצי שעה, לקול הצעקות הדוחות "בוזגלו מת" מהיציע הבאר שבעי. חרדה, כאב לב, יחסי אהבה-שנאה - אלה חומרים לדרמת ספורט שכולה רכבת הרים רגשית. העונה השנייה של הדוקו-ריאליטי של yes - שמלווה את השיקום הארוך של השחקן כמו גם את שאר אחיו ומשפחת בוזגלו המורחבת - הייתה יכולה לעשות מהתיעוד הזה יצירת מופת גם בז'אנר שלה, באמצעות ראיונות, חשבון נפש ומעט תעוזה.

אלא שהסדרה (או לפחות שני פרקיה הראשונים) בוחרת בנוסחה הטראשית הידועה, בשיחות הסלון הסתמיות, בוויכוחים שלא מעניינים איש, בפאסיב אגרסיב פנים משפחתי, בתיעוד של קניות בלונדון - החמצות פרועות מול שער ריק. היא מצליחה לקחת את האירועים הדרמטיים של הפציעה והשיקום, ואפילו פציעה נוספת בבית החולים, ולהפוך אותם להערות אגב בין שיחה לא מעניינת אחת לאחרת. להוציא האב יעקב בוזגלו ומירן בוזגלו (אשתו של מאור), שאר הדמויות לא מצליחות להחזיק עניין, לעורר סקרנות או להזמין לצפייה. כל הקונספט של התכנית אמור להיות מהנה ומצחיק, זה סוד הקסם של הפורמט. מה עושים כשהקסם נעלם? נראה כי הפציעה של מאור בוזגלו השליכה גם על הכוחות של שאר האנשים מסביבו.

הבוזגלוס מאור בוזגלו יעקב. אוהד רומנו, באדיבות yes,
הבוזגלוס/אוהד רומנו, באדיבות yes

בכל זאת יש בסדרה נקודת אור, ואפילו אחת מפתיעה: האיש שמושך הכי הרבה אש מאחורי התאגיד המשפחתי הוא האב, הסוכן והכדורגלן לשעבר יעקב בוזגלו - האיש שלא יהסס לריב עם כל העולם אם זה נוגע לקריירות של הילדים שלו. אם יש דמות ש"הבוזגלוס" עושה עמה חסד הרי זה הוא - בוזגלו האב נראה מקרוב אנושי, רגיש, רואים כמה קשה לו כשמאור נפצע ומתעלף, וכמה קשה לו כשהוא רחוק ממנו. מכל הדמויות בסדרה, הוא היחיד שהתגובות שלו למתרחש מעניינות בפני עצמן, כשהכול נראה על הפנים שלו ממש.

"אני מרגיש את הגוף שלי כאילו הוא הגוף של מאור, כשמאור נשרט - השריטה הכי עמוקה היא אצלי בלב", הוא אומר בפרק הראשון, ופעם אחרת מוסיף: "כשהוא לא לידי אני בדאון". פתאום, האיש הזה, שבפרסומי התקשורת נראה חסר גבולות, בלתי נלאה, שורף גשרים סדרתי ועושה צרות מקצועי, נראה בעיני המצלמות של "הבוזגלוס" כהורה האכפתי, המסור והלוקח ללב ולריאות שהוא - וזה נוגע ללב. בעוד כשהיא במירעה היא ריאליטי חסר תנופה, "הבוזגלוס" במיטבה היא נאום ההגנה של יעקב בוזגלו, בו הוא מציג את עצמו לפני העולם, כפי שהוא בעיניו. כך המשוואה מתהפכת: מאור בוזגלו במיטה עם חום, ויעקב בוזגלו נעשה לכוכב ההצגה, או במילים אחרות: לילד יש חיידק, האבא ענק.

עוד באותו נושא

לרדת לאמריקה או להישאר? חיים הכט רק יעשה לכם סחרחורת

לכתבה המלאה
הבוזגלוס מאור בוזגלו יעקב. באדיבות yes,
מאור בוזגלו/באדיבות yes
  • עוד באותו נושא:
  • הבוזגלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully