וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה: נמצא במאי חדש לסדרת "ג'יימס בונד"

20.9.2018 / 11:48

לאחר רצף של טלטלות וענן של אי-ודאות מעל גורל הסדרה, הכריזו מפיקי "ג'יימס בונד" כי מצאו תחליף לבמאי הפורש דני בויל: קארי פוקונגה ("בלש אמיתי")

טריילר הסרט "ספקטר"/פורום פילם

סוכן 007 בידיים טובות: כחודש לאחר שדני בויל פרש במפתיע והניח על השולחן את שרביט הבימוי של הפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד, נמצא לו תחליף. מדובר בקארי פוקונגה, אחד השמות החמים כרגע בתעשיית הבידור.

פוקונגה החל את דרכו בשלהי העשור הקודם עם הדרמה הריאליסטית המחוספסת "ללא שם". לאחר מכן ביים עיבוד מוערך ל"ג'יין אייר" ואז עבר לסדרה "בלש אמיתי". הוא עמד מאחורי המצלמה בעונה הראשונה שלה, והפיק את השנייה. "מטורף", הפרויקט הטלוויזיוני החדש והמדובר פרי עטו, עולה בסוף השבוע ב-yes.

נוסף לכך, היה חתום גם על "חיות ללא ארץ", אחד הסרטים המוערכים הראשונים של נטפליקס, וגם כתב את התסריט של "זה", שהיה להיט ענק. בקיצור, הוא יודע את העבודה, ועם זאת אי אפשר לטעות - אחרי כל כך הרבה גברים שביימו סרטים בסדרת ג'יימס בונד, האם לא הגיע הזמן לתת את המפתחות לאישה לשם שינוי? המפיקים, מסתבר, חשבו אחרת.

מעניין לציין כי פוקונגה נחשב מקורב לאידריס אלבה, שכיכב בזמנו ב"חיות ללא ארץ" והוזכר כמועמד אפשרי להיות הבונד הבא, מה שיהפוך אותו לשחקן השחור הראשון בתפקיד. הבמאי כבר הצהיר בזמנו, עוד לפני שידע כי תהיה לו מעורבות בסדרה, כי הוא סבור שהשחקן אכן מתאים לגלם את הדמות.

הפרק הקרוב בסדרה אמור להיות האחרון של דניאל קרייג כבונד. החתמתו של פוקונגה משפרת את הסיכויים שאלבה יהיה מי שירש אותו בסרט שיבוא לאחר מכן.

ובינתיים, נתמקד במה שיהיה ככל הנראה הסרט האחרון של קרייג. בעקבות הטלטלות, לא היה ברור מתי יהיה מוכן, אבל עם חתימתו של הבמאי החדש, גם יש לו תאריך הפצה: 14 בפברואר 2020. שיהיה לנו בהצלחה.


עוד בנושא:

הטלטלות מאחורי "ג'יימס בונד" החדש

הסיפורים האמיתיים מאחורי הפקת הפרקים הקודמים בסדרה

הביקורת שלנו על "ספקטר" המאכזב

הביקורת שלנו על "סקייפול" הנפלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי הפעם זה יסתדר. דניאל קרייג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שעבד בטלוויזיה יעבוד גם בקולנוע? מתוך "בלש אמיתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully