וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוקים ראשונים למחזמר משירי אייל גולן: מי תככב בתפקיד הנשי הראשי?

4.11.2018 / 12:12

התפקיד הנשי הראשי במחזמר מעורר הסערה "זה אני", המבוסס על שירי אייל גולן, יגולם על ידי הזמרת והשחקנית נופר סלמאן, שהגיעה למקום השני בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" - כך נודע לוואלה! תרבות. עוד לוהקו למחזמר: השחקן והקומיקאי איציק כהן וזמרת הלאדינו יסמין לוי

עריכת וידאו:ניר חן

ההכנות למחזמר "זה אני" של תיאטרון הקאמרי, המבוסס על שירי אייל גולן, מעלות הילוך: החזרות למחזמר יחלו בינואר, הוא מתוכנן לעלות באפריל והליהוקים נמצאים כבר בשלב מתקדם. לוואלה! תרבות נודע כי לתפקיד הנשי הראשי במחזמר לוהקה הזמרת והשחקנית נופר סלמאן בת ה-20, שזכורה מהשתתפותה בעונה השלישית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ב-2016, שבה הגיעה למקום השני והפסידה לחובי סטאר. סלמאן, המשרתת בלהקה צבאית ותשתחרר החודש מצה"ל, שיחקה בסדרה "מלכות" ב-HOT, שעלתה לשידור בסוף החודש שעבר, מצטלמת בימים אלה לסדרה "כדברא" ב-yes, ובאוגוסט האחרון הוציאה את השיר "לב חלש מדי", שגם כתבה והלחינה.

נופר סלמאן. דניאל קמינסקי,
נופר סלמאן/דניאל קמינסקי

ליהוקים נוספים עליהם נודע לוואלה! תרבות: השחקן והקומיקאי איציק כהן וזמרת הלאדינו יסמין לוי יגלמו את תפקידי הורי דמותה של נופר. התפקיד הגברי הראשי עדיין לא לוהק, ומתמודד עליו הזמר הים תיכוני איתי לוי, שהוציא ארבעה אלבומים, השתתף בשנה שעברה ב"מחוברים" ומנוהל על ידי ליאם הפקות, משרדו של אייל גולן.

מהקאמרי נמסר בתגובה: "קאסט המחזמר 'זה אני' אינו סגור. כשיקבע הליהוק, תצא לכולם הודעה מסודרת".

עוד באותו נושא

"המחזמר משירי אייל גולן - יריקה בפרצוף הקורבנות שלו"

לכתבה המלאה
השחקן והקומיקאי איציק כהן. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
איציק כהן/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

כוונת הקאמרי להעלות את המחזמר המבוסס של שירי אייל גולן, שהגה ויזם דורון מור וכתב מאור זגורי, עוררה השנה מחאה עזה נגד התיאטרון, על רקע מעורבותו של הזמר בפרשת הקטינות. התיק של גולן נסגר מחוסר ראיות, אך לדעת רבים דבק בו כתם מוסרי מאז. המחאה הופיעה מצד שחקנים, עובדי תיאטראות, ארגוני נשים, פורום יוצרות התיאטרון, התארגנות מורים ועוד. בוואלה! תרבות נחשף מכתב נוקב ששלח השחקן והבמאי המוערך דרור קרן, איש הקאמרי, להנהלת התיאטרון, ובו כתב בין השאר: "בשנה שבה בכל העולם, גברים בעמדות מפתח שניצלו נשים רק כי יכלו, מוקעים ומקבלים אות קלון, אצלנו מסתבר הם מקבלים מלוכה. הוד והדר. זה לא תיקון 'מזרחי' כפי שאמרה שרת התרבות, וזו לא 'פניה לקהלים חדשים', זאת קודם כל יריקה בפני הקורבנות של אייל גולן ובפרצוף של כל מי שחושב שזה פסול". עוד נחשף בוואלה! תרבות כי תיאטרון הבימה דחה את ההצעה להעלות את המחזמר משירי גולן ולטענת בכיר בהבימה אחת הסיבות לכך היתה מוסרית.

יסמין לוי. ענבל מרמרי,
הזמרת יסמין לוי/ענבל מרמרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully