וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית הלבן מלא מכשפות ומכשפים": ריאיון עם ג'סיקה הרפר על "סוספיריה"

אבנר שביט, ונציה

4.11.2018 / 16:20

ג'סיקה הרפר, הכוכבת האגדית של סרט הפולחן "סוספיריה", חוזרת לתפקיד קטן גם ברימייק המודרני שלו. בריאיון, היא מספרת למה היא כבר לא מפחדת מסרטי אימה, אבל כן מבוהלת מהממשל של טראמפ

יח"צ - חד פעמי

הרזומה הקולנועי של ג'סיקה הרפר אמנם מצומצם למדי, אבל הוא כולל תפקידים ראשיים בשני סרטי פולחן. קודם כל כיכבה ב"פנטום גן העדן" של בריאן דה-פלמה מ-1974, ובעקבות הרושם העז שהותירה בו, לוהקה שלוש שנים לאחר מכן גם ל"סוספיריה" של דריו ארג'נטו, בו גילמה צעירה אמריקאית המגיעה לבית ספר לריקוד בגרמניה, ומגלה כי מתחוללים בו דברים אפלים ומזוויעים.

לאחר מכן, אפשר היה לראות את הרפר גם ב"אבק כוכבים" וב"אהבה ומלחמה" של וודי אלן ובכמה סרטים נוספים, ובתחילת העשור הקודם הגיחה גם ל"דו"ח מיוחד" של סטיבן ספילברג. אך בעיקרון, בסוף שנות השמונים תפסה מרחק מהמסך. את רוב זמנה הקדיש לגידול בנותיה ולכתיבת ספרי ילדים.

עכשיו, הרפר סוגרת מעגל ושבה למסך הגדול כדי להופיע בעיבוד המחודש של "סוספיריה", שעלה כאן בסוף השבוע האחרון. את הדמות הראשית, אותה גילמה במקור, משחקת הפעם דקוטה ג'ונסון, והשחקנית הוותיקה מסתפקת בתפקיד קטן בהרבה, של אשה גרמנייה המחזיקה ברשותה את אחד המפתחות לפתרון המסתורין שאופף את בית הספר לריקוד.

עוד בנושא:

ריאיון עם דקוטה ג'ונסון, כוכבת "סוספיריה"

ריאיון עם קלואי גרייס מורץ, שגם כן משחקת ב"סוספיריה"

ג'סיקה הרפר. GettyImages
ג'סיקה הרפר בוונציה/GettyImages

האזינו לפסקול הסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully