וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחל שנה וברכותיה: 18 סדרות חדשות שאנחנו מחכים להן ב-2019

2.1.2019 / 0:00

כן, ברור שכולנו מייחלים לעונה האחרונה של "משחקי הכס" ועוד כמה סדרות אהובות, אבל בין לבין יש כמה סדרות חדשות ומסקרנות שצפויות להגיע אלינו. בין היתר דרמה בכיכובן של ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון וסטיב קארל, סדרת "מלחמת הכוכבים", עיבוד חדש של "השומרים" ועוד

טריילר "אקדמיית המטריה"/נטפליקס

אם חשבתם שהשנה החולפת הייתה עמוסה בטלוויזיה עד כדי כך שאי אפשר לעקוב אחרי כל הדברים הטובים וכל ההמלצות שמוטחות עליכם מכל עבר, 2019 צפויה להיות גדושה עוד יותר. נטפליקס רק מרחיבה את היקף ההשקעה שלה בתכנים, והמתחרות שלה נאלצות ליישר קו, ומה שמעניין במיוחד בשנה הקרובה הוא שהתחרות שלה צפויה להגיע גם מצד שחקניות "חדשות". דיסני, אפל ו-וורנר צפויות כולן להשיק שירותי סטרימינג חדשים, שרובם יהיו זמינים גם כאן בישראל ויוסיפו על האופציות שלנו על המסך, גם מבחינת השירותים הזמינים לנו וגם כמובן מבחינת התוכן. זאת בנוסף לשאר השחקניות המשמעותיות, בהן HBO (שתכניה משודרים בישראל ב-HOT, yes וסלקום TV), אמזון (שצפויה להכניס תרגום עברי בקרוב לחלק ניכר מתכניה), הולו, FX ורבות אחרות.

כמובן, הסדרה שכולם מצפים לה, זו שתשתלט על השיח כאשר תעלה על המסך באפריל הקרוב ואז בסיכומי השנה, היא "משחקי הכס". מלבדה יגיעו השנה גם העונות החדשות של לא מעט סדרות שנעדרו מהטלוויזיה ב-2018 (לפחות) והספקנו להתגעגע אליהן, בהן "דברים מוזרים", "ריק ומורטי", "שקרים קטנים גדולים", "הכתר" עם קאסט חדש, "פארגו", "שחיתות" ("Line of Duty"), "כנופיית ברמינגהאם", "מיינדהאנטר", "פליבאג" הנפלאה, "Veep" בעונה אחרונה ועוד. אבל הרשימה שלפניכם תמנה את הסדרות החדשות הכי מסקרנות שישזפו על המסכים. כל זה לא אומר כמובן שלא תגיע סדרה אלמונית בהפתעה ותאגף את כל אלה בדרך אל לבנו (כמו שעשו בשנים האחרונות "חוליגן אמריקאי", "סוף הפאקינג עולם", "נערות דרי" ואחרות), אבל על הנייר, הנה כמה ששווה לשים לב אליהן. על חלקן כבר ידוע שיהיו זמינות גם בישראל, על האחרות נמשיך לקוות.

ג'ניפר אניסטון, ריס וויתרספון, "חברים". צילום מסך
איחוד מרגש. ג'ניפר אניסטון וריס וויתרספון ב"חברים"/צילום מסך

דרמה בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס וויתרספון (אפל)

שתיים משלוש האחיות לבית גרין מתאחדות בסדרה הראשונה שהזמינה אפל, כחלק מהתכנים שהיא מתכננת להשיק בשירות הסטרימינג החדש שלה. אניסטון ו-וויתרספון, שהיו האחיות רייצ'ל וג'יל ב"חברים", מככבות בדרמה (שעדיין אין לה שם) המתרחשת על רקע מלחמות תוכניות הבוקר הטלוויזיוניות בארה"ב. אם שתיהן לא מספיקות, סטיב קארל יהיה גם הוא חלק משמעותי מהקאסט, וכמו כן נמצאים כאן נסטור קרבונל ("אבודים"), בילי קרודאפ ("כמעט מפורסמים"), מארק דופלאס ("כולנו יחד") ואחרים. גופי שידור רבים ניסו לרכוש את הסדרה, ואפל זכתה בין היתר בעזרת התחייבות לשתי עונות, כל אחת בת עשרה פרקים.

Watchmen (של HBO)

הרומן הגרפי המופתי של אלן מור ודייב גיבונס כבר זכה לעיבוד קולנועי מושמץ למדי של זאק סניידר בדיוק לפני עשור, וכעת הופך לסדרה תחת ידיו של דיימון לינדלף, איש "אבודים" ו"הנותרים", שמצהיר מראש כי מדובר בגרסת "רמיקס", כלומר עיבוד שונה מהמקור. על פניה העלילה היא אותה עלילה: באמריקה האפלה של שנות השמונים גיבורי-על הם חלק בלתי נפרד מהנוף, ואיום המלחמה הקרה מרחף מעל ראשי כולם. כאשר אחד מגיבורי העל נרצח במפתיע, יוצא חברו רורשך למצוא את האשמים ולנקום את מותו. אבל רורשך שייך לקבוצת גיבורי-על שהעולם היה רוצה לשכוח - גיבורי-על שלקחו את החוק לידיים וביקשו צדק. בין השחקנים בעיבוד החדש: רג'ינה קינג, ג'רמי איירונס, דון ג'ונסו וטים בלייק נלסון. בישראל הסדרה תשודר ב-HOT, yes וסלקום TV.

קומיקס השומרים, Watchman, רומן גרפי. צילום מסך
רמיקס. המקור של "השומרים"/צילום מסך

Star Wars: The Mandalorian (דיסני פלוס)

דיסני כמובן תוציא את התותחים הכבדים שלה עם השקת שירות הסטרימינג החדש שלה, ונכס מרכזי שכזה הוא יקום "מלחמת הכוכבים". פדרו פסקל ("נרקוס: מקסיקו", אוברין מארטל מ"משחקי הכס") מככב בתפקיד הראשי בסדרה, כשכיר חרב מגזע המנדלוריאן שמשתדל לפעול מעבר לעיניה של הרפובליקה בתקופה שאחרי נפילת האימפריה, אחרי אירועי הסרט "שובו של הג'דיי" מ-1983 ולפני שקם המסדר הראשון. מלבד פסקל משחקים גם ניק נולטי, ג'יאנקרלו אספוזיטו ("סמוך על סול") ואף הבמאי הגרמני ורנר הרצוג.

מלכוד 22 (הולו)

ג'ורג' קלוני מביא אל המסך מיני-סדרה בת ששה פרקים המבוססת על ספרו הקלאסי של ג'וזף הלר משנת 1961, המתרחשת במלחמת העולם השנייה ועוקבת אחר הרפתקאותיה של יחידת טייס של חייל האוויר האמריקאי המוצבת באיטליה, בזמן שהעולם נקרע לגזרים על ידי המלחמה. במרכז הסדרה עומד קפטן ג'ון יוסיריאן (כריסטופר אבוט, "בנות"), חייל מרדן ועיקש הנחוש לשמור על שפיות דעתו. הוא אינו נאבק בצבא או במלחמה. הוא נלחם במערכת הצבאית, הסבוכה, חסרת ההיגיון והצינית - בקרב שכנראה לעולם לא ינצח בו. קלוני, המפיק את הסדרה יחד עם זוכה האוסקר גרנט הסלוב ("ארגו"), בחר באופן אישי את השחקנים לפרויקט והם כוללים בנוסף אליו את יו לורי ("האוס") ואת קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי"). yes רכשה את הסדרה לשידור בישראל.

הסדרה מלכוד 22 של הולו, ג'ורג' קלוני. יח"צ,
אין היגיון. "מלכוד 22"/יח"צ

Our Lady, LTD (של Epix)

סר בן קינגסלי מגיע לסדרת טלוויזיה לראשונה בקריירה ארוכת השנים שלו, דרמת פשע קומית בת עשרה פרקים של רשת הכבלים Epix ("תפוס את שורטי", "תחנת ברלין") שיצר עבורה סטיב קונרד, יוצר "פטריוט" הנפלאה של אמזון. סיפורו של כייס צעיר המנסה לגנוב מהכומר ביירון בראון (קינגסלי), אלא שמתברר כי איש הדת מסוכן בהרבה מכפי שנדמה.

אקדמיית המטריה (The Umbrella Academy של נטפליקס)

סדרה חדשה של נטפליקס המבוססת על הקומיקס שיצר ג'ררד וויי, סולן להקת מיי כמיקל רומנס. באותו יום בשנת 1989 נולדו במפתיע 43 ילדים לנשים שונות, בלי שיום קודם לכן הן היו בכלל בהיריון. שבעה מתוך הילדים האלה אומצו על ידי מיליארדר שיצר את "אקדמיית המטריה", על מנת להכשיר אותם להציל את העולם. כעת, בבגרותם, ששה מתוכם מתאחדים לנוכח מותו של האב כדי לפתור את הנסיבות שהובילו לכך, אך המשפחה המנוכרת מתחילה להתפורר בשל הבדלי האישיות והיכולות ביניהם, כמו גם האפוקליפסה שבפתח. בין היתר מככבים אלן פייג', טום הופר, מרי ג'יי בלייג' וקייט וולש.

טריילר אקדמיית המטרייה. נטפליקס,
בפברואר בנטפליקס. "אקדמיית המטריה"/נטפליקס

ורוניקה מארס (הולו)

אחרי סרט האיחוד מ-2014, שהושק בעזרת קמפיין מימון המונים, וברוח גל החידושים וסדרות ההמשך - מגיעה גם עונה חדשה של "ורוניקה מארס". הדרמה הקומית הבלשית האהובה שבה פרצה קריסטן בל, שודרה במקור בין השנים 2004-2007 וחוזרת כעת עם הקאסט המקורי ותעלומה חדשה שוורוניקה מארס תנסה לפצח בעיירת הולדתה, נפטון, קליפורניה. צפו לראות את רוב הפרצופים המוכרים מהסדרה המקורית.

אזור הדמדומים (CBS All Access)

עיבוד חדש לסדרה האיקונית של רוד סטרלינג, הפעם בהפקתו של ג'ורדן פיל חובב האימה ("תברח"). כזכור, הסדרה היא אנתולוגיה שבה כל פרק הוא סיפור בפני עצמו - כולם במחוזות המסתורין, המדע הבדיוני והעל טבעי. בין היתר יככבו בפרקים השונים קומיל ננג'יאני ("עמק הסיליקון"), אדם סקוט ("שקרים קטנים גדולים"), ג'ון צו ("הרולד וקומאר"), ג'ייקוב טרמבלי ("חדר") ואחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט כולם חוזרים. "ורוניקה מארס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

Modern Love (אמזון)

אנתולוגיה נוספת שבה כל פרק מתחיל סיפור חדש, במקרה הזה הכל בנושא אהבה לצורותיה השונות. הקאסט המתחלף מרשים במיוחד: אן האתאוויי, טינה פיי, ג'ון סלאטרי, אנדי גרסיה, כריסטיאן מיליוטי, קתרין קינר, דייב פאטל ואחרים.

Living With Yourself (נטפליקס)

פול ראד מככב בסדרה חדשה של נטפליקס, המכנה אותה כקומדיה פילוסופית רעננה וחדשנית, על אודות גבר העובר טיפול חדשני כדי להפוך לאדם טוב יותר, אלא שאז הוא מגלה שהוחלף על ידי גרסה חדשה ומשופרת בת דמותו שהופכת לאויב הכי גרוע שלו.

פול ראד. Jason Merritt, GettyImages
פעמיים פול ראד, מי יכול לסרב?/GettyImages, Jason Merritt

The Spanish Princess (של Starz)

חובבי העיבודים לרומנים ההיסטוריים של פיליפה גרגורי ("המלכה הלבנה", ששודרה בישראל ב-HOT, ו"נסיכה לבנה" ששודרה ב-yes) ישמחו לקראת סדרת ההמשך, שמבוססת גם היא על ספרה. הנסיכה הספרדיה שבשם הסדרה היא קתרין מאראגון, אשתו הראשונה של הנרי השמיני מלך אנגליה, שלא הצליחה ללדת לו בן זכר בריא שיירש אותו ולכן זכתה ממנו לאיבה וניסיון לגרשה. שרלוט הופ, שהייתה מירנדה, בת הזוג של רמזי בולטון ב"משחקי הכס", מככבת.

הקריסטל האפל: עידן המרד (The Dark Crystal: Age of Resistance, של נטפליקס)

סרט הפולחן מ-1982 של ג'ים הנסון ופרנק אוז, אנשי "החבובות", זוכה לסדרה בת עשרה פרקים שעלילתה מתרחשת לפני אירועי הסרט ההוא. ברוחו של הנסון, גם בסדרה החדשה יככבו בובות מבית היוצר של חברת ג'ים הנסון, בעלילת פנטזיה על קורותיהם של האורסקקים והגלפינגים.

הקריסטל האפל, סרטם של ג'ים הנסון, פרנק אוז, 1982. צילום מסך
מה קרה לפני כן. מתוך הסרט המקורי של "הקריסטל האפל"/צילום מסך

פצ'ינקו (Pachinko של אפל)

עיבוד לספר המהולל והאפי "פצ'ינקו" של מין ג'ין לי, שכיכב ברשימת רבי המכר של 2017 בארה"ב ויצא לאחרונה גם בתרגום לעברית. הספר "מגולל את התקוות והחלומות של ארבעה דורות במשפחת מהגרים קוריאנית" על פני קוריאה, יפן וארה"ב. התקציב של הסדרה אמור עצום, בדומה ל"הכתר" של נטפליקס, ומי שתהיה השואוראנרית היא גם זו שרכשה את הזכויות לספר - סו יו, האחראית על אחת הסדרות המעולות של 2018, "The Terror".

אופוריה (Euphoria; של HBO)

לראשונה בתולדותיה הזמינה רשת הכבלים היוקרתית HBO סדרה המתמקדת בבני נוער - עיבוד אמריקאי לסדרה הישראלית עטורת השבחים "אופוריה", ששודרה במשך עונה אחת ב-HOT בשלהי 2012 ותחילת 2013. פרופיל מטריד ונועז של ילידי שנות התשעים, שמציץ אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. בספק קומונה ספק בית נטוש גרים כמה בני נוער מנותקים ותלושים, ששניים מהם היו עדים לרצח אכזרי וחסר סיבה של נער. בישראל הסדרה תשודר ב-HOT, yes וסלקום TV.

אופוריה.
"אופוריה" המקורית

The Loudest Voice in the Room (שואוטיים)

מיני-סדרה חדשה בכיכובם של האוסטרלים נעמי ווטס וראסל קרואו, המגוללת את פרשת ההטרדות המיניות של רוג'ר איילס, מייסד רשת החדשות פוקס ניוז. ווטס מגלמת את המגישה גרטשן קרלסון, שהתפטרה מתוכניתה הפופולרית אחרי שהאשימה את איילס (קרואו בחליפת שומן אימתנית) בהטרדה מינית, וכיום היא אחת ממובילות קמפיין Me Too. גם סיינה מילר וסת' מקפרליין בקאסט.

I Am the Night (של TNT)
פטי ג'נקינס וכריס פיין, הבמאית והכוכב של "וונדר וומן", חברו לטובת מיני-סדרה תקופתית חדשה בת ששה פרקים - היא מביימת והוא מככב. נערה צעירה שאמה הביולוגית ויתרה עליה, מחליטה להתחקות אחר עברה ואחר סודותיו. עד מהרה היא מוצאת את עצמה בנתיב מסוכן המוביל אותה אל גניקולוג שהיה מעורב ברצח המפורסם של הדליה השחורה, השחקנית אליזבת שורט שנרצחה באורח מסתורי. גם קוני נילסן כאן.

נעמי ווטס בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2016. GettyImages
גם היא. נעמי ווטס/GettyImages

NOS4A2 (של AMC)

סדרת אימה המבוסס על ספר באותו שם, בכיכובו של זכארי קווינטו מסרטי "סטאר טרק" ומ"גיבורים". צ'ארלי מנקס הוא אלמוות שנעשה כזה על ידי צריכת נשמות של ילדים. את הילדים הנותרים הוא משאיר ב"כריסמסלנד", עיירה מעוותת פרי דמיונו של מנקס, שבה תמיד חג המולד ועל כולם חלה חובה להיות שמחים.

Central Park Five (נטפליקס)

מיני-סדרת דרמה של אווה דוברניי ("סלמה", "קמט בזמן") המבוססת על המקרה האמיתי שבו חמישה נערים בני מיעוטים הואשמו על לא עוול בכפם באונס ותקיפה אלימה של בחורה לבנה שעשתה ג'וגינג בסנטרל פארק, ניו יורק, 1989. החמישה נכלאו אף שהיו חפים מפשע. המקרה תועד גם בסרט התיעודי המדובר "חמישיית סנטרל פארק" מ-2012, ובמידה מסוימת עלה שוב לכותרות אחרי שמעשיו של דונלד טראמפ - כיום הנשיא ואז איש עסקים ניו יורקי - מתקופת ההאשמות צפו מחדש: הוא פרסם מודעות על עמוד שלם בכל ארבעת עיתוני ניו יורק ובהן קרא להשיב את גזר דין המוות בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully