וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט יחשוף עדויות מזעזעות נגד מייקל ג'קסון: "ניצל אותנו מינית בגיל 7 ו-10"

21.1.2019 / 13:10

עדויות קשות חדשות להתעללות מינית של מייקל ג'קסון בשני ילדים, מאז שהיו בני שבע ועשר, נחשפות בסרט תיעודי חדש, "לעזוב את נברלנד" שיוקרן השבוע בפסטיבל סאנדנס. עורך דינם אמר כי יובא "הסיפור המלא של ההתעללות שגרם מייקל ג'קסון שאף פעם לא סופר"

מייקל ג'קסון עם הילד ווייד רובסון. יח"צ,
מייקל ג'קסון עם הילד ווייד רובסון/יח"צ

כמעט עשר שנים לאחר מותו של מלך הפופ מייקל ג'קסון, נחשפות עדויות קשות חדשות על התעללות מינית של הזמר בילדים. סרט תיעודי חדש בשם "לעזוב את נברלנד" ("Leaving Neverland") יעסוק בשניים מקורבנותיו, שטענו כי ג'קסון התעלל בהם בילדותם. הסרט הופק ובוים על ידי דן ריד, הוא כולל שני חלקים, באורך של ארבע שעות, ויוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס ביום שישי הקרוב. הגברים המעידים בסרט, ווייד רובסון (כיום בן 36) וג'יימס סייפצ'ק (כיום בן 40), טענו כי כשהיו בני שבע ועשר ניהלו "מערכות יחסים ארוכות" עם ג'קסון. בסרט מרואיינים גם אמהותיהם, אחיהם ונשותיהם.

"הסרט הוא דיוקן של התעללות מתמשכת", נמסר לתקשורת על ידי ערוץ 4 הבריטי, שבו ישודר הסרט לאחר פסטיבל סאנדנס. עורך הדין של שני הגברים אמר לתקשורת: "הסיפור המלא של ההתעללות שגרם מייקל ג'קסון אף פעם לא סופר. הוא הוסתר על ידי צבא של אנשים. זאת הדרך של ווייד וג'יימס להמשיך להראות לעולם איך נוצלו על ידי אדם כה חזק". ואילו במאי הסרט, דן ריד, אמר לתקשורת: "נדרש אומץ רב מצד שני האנשים האלה לספר את סיפורם, ואין לי שום ספק לגבי אמינותם".

ג'יימס סייפצ'ק שטען כי כשהיה בם עשר התעלל בו הזמר מייקל ג'קסון. ספלאש
ג'יימס סייפצ'ק שטען כי כשהיה בן עשר התעלל בו הזמר מייקל ג'קסון/ספלאש

רובסון הוא כוריאוגרף יליד אוסטרליה, שהעיד במשפט הפלילי שהתקיים נגד ג'קסון ב-2005 ואמר בו כי ישן באחוזת נברלנד יותר מ-20 פעמים, בדרך כלל בחדרו של ג'קסון, אבל טען אז שהמוזיקאי לא התעלל בו. בבגרותו תבע שתי חברות הרשומות על שמו של ג'קסון בטענה שהמוזיקאי התעלל בו מינית במשך שבע שנים, מאז שהיה בן חמש. בדצמבר דחה בית המשפט את תביעתו. השופט קבע כי החברות אינן אחראיות לקשר בין המוזיקאי לרובסון, ועם זאת לא שלל את אמינות רובסון ואת האפשרות שדבריו נכונים.

בשנת 1987, ג'יימס סייפצ'אנק, שהיה אז שחקן צעיר בן 9, הופיע עם ג'קסון בפרסומת לפפסי. לאחר מכן ביקר באחוזתו של ג'קסון, והכוכב נתן לו 700 דולר ואת הג'קט שלבש בסרטון "מותחן". ג'קסון גם צירף את הילד לסיבוב ההופעות "Bad" בשנת 1988, וכשהסיבוב הגיע לפריז החלה ההתעללות המינית, טוען סייפצ'אנק. הוא היה אז בן עשר. לטענתו, הזמר לימד אותו מילות קוד מצמררות לתיאור סקס ונוזלי גוף. עוד הוא טוען כי ג'קסון השתמש בסימנים סודיים כאשר הוא רצה סקס, למשל לגרד את היד עם האצבע. סייפצ'אנק אומר כי הזמר אף קיים טקס חתונה סודית ביניהם, עם טבעת ותעודה מזויפות. בביתו של ג'קסון ניצל הזמר את הילד, הוסיף סייפצ'אנק, וכמו במקרה של רובסון ההתעללויות נפסקו כשהוא הגיע לגיל ההתבגרות.

עוד באותו נושא

דו"חות משטרתיים: חומרי פדופיליה והתעללות בחיות נמצאו בביתו של מייקל ג'קסון

לכתבה המלאה
מייקל ג'קסון. GettyImages
מילות קוד לסקס. מייקל ג'קסון/GettyImages

כזכור, בשנת 1993 הואשם ג'קסון בביצוע מעשים מגונים בנער בן 13 בשם ג'ורדי צ'נדלר. הנער העיד בפני פסיכיאטר ובפני המשטרה כי ג'קסון התעלל בו מינית כשהתארח באחוזת נברלנד, התעללות שכללה נשיקות, אוננות ומין אוראלי. ההאשמות הובילו לחקירה רשמית, אבל לא הוכחו, ובסופו של דבר יושבו מחוץ לכותלי בית המשפט בהסדר כספי שחברת הביטוח של סיבוב ההופעות של מייקל ג'קסון שילמה.

לאחר עשר שנים הואשם ג'קסון שוב בביצוע מעשים מגונים, הפעם בנער בן 13 בשן גאווין ארוויזו. טענותיו הופיעו בסרט התיעודי "לגור עם מייקל ג'קסון". אחיו של גאווין טען כי היה עד ראייה ל"יחסי מין" בין גאווין לג'קסון. חקירה רשמית נפתחה במשרד השריף של סנטה ברברה, שהובילה למשפט בנערך ב-2005, בו הואשם בין השאר במעשה מגונה בקטין, בניסיון לשכר קטין ובחטיפה. בסופו חבר המושבעים זיכה את ג'קסון מכל 12 האישומים.

ווייד רובסון עם מייקל ג'קסון בילדותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully