וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: "הפנתר השחור" הוא הזוכה הגדול בטקס פרסי גילדת השחקנים

28.1.2019 / 12:04

שלל הפתעות בטקס פרסי גילדת השחקנים: "הפנתר השחור" הפך לסרט הראשון של מארוול שזוכה בפרס האנסמבל היוקרתי. רמי מאלק ("רפסודיה בוהמית") הפתיע את כריסטיאן בייל וזכה בפרס השחקן הראשי, וגלן קלוז עקפה את ליידי גאגא בסיבוב בדרך לזכייה בפרס השחקנית הראשית

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים ממשיכה להתחמם, ואחרי הכרזת המועמדויות לאוסקר בשבוע שעבר, גילדת השחקנים חילקה את פרסיה לפנות בוקר (שעון ישראל). "הפנתר השחור" זכה בפרס האנסמבל היוקרתי, והפך בכך לסרט הראשון של מארוול שעושה זאת, מה שגם משפר את סיכוייו בקרב על האוסקר.

הפתעה נוספת: רמי מאלק זכה בפרס השחקן הראשי על הופעתו כפרדי מרקיורי ב"רפסודיה בוהמית", וניצח בכך את הפייבוריט כריסטיאן בייל ("סגן הנשיא"). הפתעה מסוימת נרשמה גם בקטגוריית השחקנית הראשית, שם ליידי גאגא ("כוכב נולד") ואוליביה קולמן ("המועדפת") הפסידו את הפרס לגלן קלוז ("האישה"), והיא הגדילה בכך את סיכוייה לזכות באוסקר הראשון שלה.

אמילי בלאנט, שכלל לא מועמדת לאוסקר על "מקום שקט", זכתה על הופעתה בו בפרס גילדת השחקנים בקטגוריית שחקנית המשנה. בקטגוריה הגברית המקבילה זכה מהרשלה עלי מ"הספר הירוק", מי שקטף את כל הפרסים הרלוונטיים השנה והוא הזוכה הבטוח גם באוסקר.


הסרט "גברת מייזל המופלאה" הוביל בשלוש קטגוריות הקומדיות הטלוויזיוניות: פרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר בקומדיה, פרס השחקנית הטובה ביותר שהוענק לרייצ'ל ברוסנהאן, וטוני שלהוב בפרס השחקן.

עוד בנושא:

ריאיון בלעדי שלנו עם גלן קלוז בו היא מדברת על עונת הפרסים.

ראמי מאלק זוכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו בסרט "רפסודיה בוהמית" בטקס פרסי ה-SAG ה-25. Sarah Morris/Getty Images, GettyImages
ראמי מאלק עם הפרס/GettyImages, Sarah Morris/Getty Images

עוד בקטגוריות הטלוויזיה: הסדרה "החיים עצמם" קטפה את פרס אנסמבל השחקנים בדרמה טלוויזיונית. ג'ייסון בייטמן זכה בפרס השחקן הטוב בסדרת דרמה על תפקידו ב"אוזרק", וסנדרה או בפרס השחקנית בסדרה "להרוג את איב".

בקטגוריות השחקן והשחקנית הטובים ביותר בסרט טלוויזיה או מיני סדרה זכו דארן כריס על תפקידו ב"הרצח של ורסצ'ה: סיפור פשע אמריקאי" ופטרישיה ארקט על תפקידה ב"הבריחה מדנמורה", בהתאמה.

את הטקס הנחתה השחקנית והזמרת זוכת האמי מייגן מולאלי ("וויל וגרייס").

עוד באותו נושא

"הספר הירוק" מהנה, מרגש ועשוי לעילא - אבל כן, יש איתו בעיה

לכתבה המלאה
גלן קלוז. GettyImages
גלן קלוז עם הפרס/GettyImages
השחקניות הזוכות בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר על תפקידן בסרט "הפנתר השחור" בטקס פרסי ה-SAG ה-25. Sarah Morris/Getty Images, GettyImages
כוכבות "הפנתר השחור" עם הפרס/GettyImages, Sarah Morris/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully