וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בעונה כל כך חשובה, "ארץ נהדרת" יורה לכל כיוון ולא פוגעת

4.4.2019 / 7:07

הצוות של "ארץ נהדרת" יוביל את משדר הבחירות של ערוץ 12 ביום שלישי הקרוב, וכשהמדגמים יתפרסמו ובאולפנים ינתחו מיטב הפרשנים את ההתרסקויות של המפלגות השונות, זאת תהיה ההזדמנות האחרונה של "ארץ נהדרת" להציל את קמפיין הבחירות המאכזב שלה, שיגיע בקרוב לקו הסיום

ארץ נהדרת. צילום מסך
ארץ נהדרת/צילום מסך

ערן זרחוביץ' - בדמותו של אושיית הרשת סמיון גרפמן, מנהיג מפלגת בט"ח - נתן אתמול את הטייק הקבוע על הדמות, כשאת הבדיחה הקבועה על איך שהוא אומר בזעקה את המילים "שבע שקל!", והחליף אותן במילים "שבע פתק!", והוסיף: "מעייף אותי הקאצ' פרייז". אפשר להבין אותו: בעונת הבחירות החלשה של "ארץ נהדרת", שבה היה החיקוי הזה לאחת המניות היותר בטוחות במפעל של קיציס וחבריו, גם הדמות של גרפמן קרובה מאוד למיצוי - ואלה חדשות רעות מאוד.

גם אתמול החזיק זרחוביץ' על כתפיו את התכנית של "ארץ נהדרת". זה התחיל כבר בפאנל הראשון, שהוקדש לעימות בין נתניהו ואנשיו לבין ההנהגה של כחול-לבן, ברקע סערת הבוטים וההדלפות ממטה גנץ. ארץ נהדרת נגעה בכל הדברים הללו, אך קשה להגיד שמשהו שם היה מפתיע או יוצא דופן. החיקויים המשובחים של פיניש כיאיר לפיד ולזרוביץ' כאלירז שדה שייכים גם הם כבר למניות הבטוחות, אבל לא עשו הרבה יותר מהרגיל, ולעומתם החיקוי המאוס של מירי רגב, שמיצה את עצמו מזמן, או החיקוי הדבילי של ישראל כץ, אפילו העיקו. מערכונים צפויים כמו שרה נתניהו כפסיכולוגית האבודה כביכול של בני גנץ, בעיקר עוררו פיהוק.

ארץ נהדרת. צילום מסך
פיהוק. סמו כמירי רגב/צילום מסך

כאן הגיע זרחוביץ' בהופעה קצרצרה כבנט לצלילי "מדינת הגמדים", בתפקיד הילדון שרוצה לשחק במלחמה אבל מאוים באמת דווקא מאחוז החסימה, "עניין של חיי אדם". שר החינוך חטף אפילו מעט יותר מהרגיל לאחר שתקף את התכנית בשבוע שעבר, אבל הוא לא הפוליטקאי היחיד במצוקה שמנסה לעשות הון פוליטי על גבה של התוכנית במצוקה: ש"ס פרסמה הודעה בעקבות החיקוי של שחר חסון לרב עובדיה יוסף, במסגרת הפאנל השני, שהוקדש לשורת מפלגות קטנות. החיקוי, שדווקא לא היה בוטה במיוחד, ובוודאי מנומס הרבה יותר מחיקויי הרב שפורסמו עוד בחייו בתכניות כמו החרצופים, תיאר את הרב כמי שנמאס לו ש"מעירים אותו" מהעולם הבא כדי להשתתף בקמפיין.

בש"ס קראו לזה "מופע הלעגה מביך" והאשימו כי "ל'אנשי רוח' חילוניים הם לא היו מעיזים לנהוג כך" - אך אילו במפלגה היו ממשיכים לצפות בתכנית היו מגלים כעבור דקות ספורות גם את מנחם בגין חוזר מהמתים. מותר לכולם לכעוס, אבל אם להודות על האמת, הסערות בכוס מים של בנט וש"ס והתהודה הזניחה יחסית שלה הן זכו רק מוכיחות עד כמה התגובות הן אוטומטיות, ובעיקר מייחסות לתכנית כוח הרבה יותר גדול ממה שיש לה באמת. כשנזכרים בשערוריות עבר של התכנית, וברעיונות הרבה יותר רדיקליים שמומשו בה, הפער מתסכל: גם הבדיחות לא מספיק טובות וגם הביקורת מתבזבזת על סצינות לא משמעותיות.

עוד באותו נושא

ש"ס נגד חיקוי הרב עובדיה יוסף ב"ארץ נהדרת": "מופע הלעגה מביש"

לכתבה המלאה
ארץ נהדרת. צילום מסך
חסון כאשכנזי. ארץ נהדרת/צילום מסך

שני הפאנלים לוו במערכון חלש נוסף על מספרה יקרנית, וזהו - ניסיון נוסף לצאת החוצה מהאולפן אחרי "השתול מאיסטנבול", מערכוני היוטיוב של גאיה באר גורביץ' (מנקודות האור של העונה) וסדרת משטרת ההומואים המטופשת, שמוטב היה לוותר עליה עוד בחדר העריכה. איך נאמר זאת: "ארץ נהדרת" ירתה העונה לכל הכיוונים, וכמעט שום דבר לא תפס, דווקא בעונה כל כך חשובה, ודווקא אחרי העונה שעברה, שהייתה כל כך מוצלחת.

"לאנשים נמאס מבחירות", אמר זרחוביץ/גרפמן במערכון הסוגר, ולאחר שלאורך התכנית סופרו כל הבדיחות הצפויות על הקמפיינים החורקים של שלל המפלגות. הצוות של "ארץ נהדרת" יוביל את משדר הבחירות של ערוץ 12 ביום שלישי הקרוב, וכשהמדגמים יתפרסמו ובאולפנים ינתחו מיטב הפרשנים את ההתרסקויות של המפלגות השונות, זאת תהיה ההזדמנות האחרונה של "ארץ נהדרת" להציל את קמפיין הבחירות המאכזב שלה, שיגיע בקרוב לקו הסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully