וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

134 שדיים, 60 ישבנים ו-7 פינים - מחקר בדק כמה סצנות עירום היו ב"משחקי הכס" - ומה הופיע בהן

17.4.2019 / 0:15

מחקר מעמיק וחשוב מאין כמוהו בדק כמה סצנות עירום הופיעו בשבע עונות הסדרה "משחקי הכס", לכמה איברים אינטימיים נחשפנו ואילו - והאם זו באמת הסדרה הכי בוטה על המסך?

טריילר העונה השמינית של "משחקי הכס"/HBO

אם היינו צריכים לנחש, על סמך זיכרון בלבד, כמה סצנות עירום מופיעות בשבע עונותיה של הסדרה "משחקי הכס" ולכמה ישבנים נחשפנו במהלכן, היינו מהמרים על 250 סצנות עירום ולפחות 100 ישבנים מעוררי קנאה. גם בקלות היינו מדרגים את הסדרה במקום הראשון ברשימת הסדרות הבוטות על המסך. החבר'ה מאתר הסלבריטאים העירומים "מר.סקין", שאולי יש להם את העבודה הכי שווה בעולם, צפו ב-67 פרקי הסדרה והוכיחו לנו שקצת הגזמנו. שבע עונותיה (בלי לספור את פרק פתיחת העונה השמינית) כוללות "רק" 82 סצנות עירום ו-60 ישבנים - מה שממקם אותה רק במקום השביעי ברשימת הסדרות הכי מלוכלכות על המסך.

עירום במשחקי הכס. MRSKIN.COM, צילום מסך
82 סצנות עירום. הנה אחת מהן/צילום מסך, MRSKIN.COM

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מ"חסרי בושה" ועד "משחקי הכס": האמת מאחורי סצנות הסקס הלוהטות ביותר על המסך

לכתבה המלאה

לאור העובדה שכבר בפרק הראשון של העונה השמינית נחשפנו לסצנת עירום נוספת ולא ממש נחוצה (די, לא צריך לצעוק ספוילר על כל שטות), לא ברור מדוע האנשים מ"מר.סקין" מיהרו כבר לסכם את הסדרה, אבל היינו מנחשים שהם ודאי לא מצפים לשינויים סטטיסטיים משמעותיים לאור העובדה שזו עונה קצרה וגם ככה אין מספיק זמן לעירום כשהחורף כבר כאן והמלחמה הגדולה החלה. ג'ים מקברייד, מנהל האתר, שיתף את ה"סאן אונליין" בתוצאות המחקר החשוב שלו, בו נמצא כי עד תום העונה השביעית צפינו ב-82 סצנות עירום שנפרשו על 108 דקות סה"כ. הסצנות הציגו 134 שדיים, 60 ישבנים, 28 שיערות ערווה - ורק שבעה בולבולים.

סצנות עירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
60 ישבנים ו-7 בולבולים/צילום מסך, MRSKIN.COM

מספר סצנות העירום בסדרה:

מספר סצנות העירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM

ב-82 הסצנות הפרובוקטיביות הופיעו בסך הכל 61 נשים ו-21 גברים. בסה"כ מדובר ב-51 דמויות שהוצגו בעירום עד כה, מתוכן 36 נשים ו-15 גברים.

המעריצים ודאי יתעניינו לגלות שהממלכה בה העירום חוגג לו היא קראונלנדס, שם נמצא מעלה המלך, מבצרם של הלאניסטרים - כשבית הבושת של פיטר בייליש מארח אצלו את מירב הדמויות העירומות. בקראונלנדס נרשמו 27 סצנות עירום, לעומת רק 15 בצפון, 5 בריברלנדס ו-3 מעבר לחומה. בתואר המשפחה הפרובוקטיבית ביותר זוכה בית טארגאריין, עם שבעה בני משפחה שהופיעו בעירום. למקום השני הגיעו הסטארקים ורק לשלישי הגיעו הלאניסטרים הערומים, תרתי משמע.

החלוקה לבתים:

עירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM
סצנת סקס מ"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
אסמה ביאנקו כיכבה פעמים רבות בעירום בתפקיד נערת הליווי רוס/צילום מסך, MRSKIN.COM

כפי שציינו, הסדרה מדורגת רק במקום השביעי ברשימת הסדרות עם מספר סצנות העירום הגבוה ביותר. במקום הראשון תמצאו את "חסרי בושה" עם 236 סצנות עירום ובמקום השני "דם אמיתי" עם 137 סצנות עירום. היא שוב מפסידה לשתיהן במספר הסלבס העירומים, אבל מדורגת מיד אחריהן במקום השלישי. הדרך היחידה לעקוף אותן היא לצאת עירומים למלחמה במהלכים הלבנים, מה שלחלוטין לא היינו שוללים אם לא היה שם קר כל כך.

בסיכום הכללי של העונות, ניתן לראות שהיוצרים הבינו ככל שהזמן התקדם שהם לא רוצים להיות זכורים בתור "הסדרה של הציצים והדרקונים", ולכן הורידו משמעותית את מספר סצינות העירום. העונה הראשונה הציגה לנו הכי הרבה סצנות עירום - עם 19 כאלו. העונה החמישית נמצאת במקום השני עם 14 סצנות עירום. אחריה מגיעות עונות 2 ו-3 עם 13 סצנות עירום בכל אחת - ובמקום האחרון ברשימה תמצאו את עונה 7 עם שש סצנות עירום בלבד. טוב, זו הייתה עונה קצרה אז אפשר להבין את הפער.

מספר הסלבס העירומים:

סלבס עירומים ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM
סצנת עירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
רוז לזלי בסצנת עירום בלתי נשכחת/צילום מסך, MRSKIN.COM

האתר חושף גם את נתוני החיפוש של גולשיו, לפיהם אמיליה קלארק (דאינריז טארגאריין) וקיט הרינגטון (ג'ון סנואו) הם כוכבי הסדרה שהצופים הכי מתעניינים בסצנות העירום שלהם. עוד בחמישיית הנחשקים תמצאו את ג'ייסון מומואה (חאל דרוגו), נטלי דורמר (מרג'רי טיירל), ורוז לזלי (ייגריט יו-נואו-נטינג). האתר גם הכין "רשימת שיימינג" לשחקנים שזייפו עירום בסדרה, כשבראשם לנה הידי (סרסיי לאניסטר) שלא באמת צעדה בעירום ברחובות מעלה המלך במצעד הבושה. זמן קצר לאחר שידור הפרק ההוא נחשף שזו הייתה כפילת גוף עליה הודבקו פניה של השחקנית לנה הידי.

מנהל האתר, ג'ים מקברייד, סיכם את התוצאות: "תמיד ידענו ש'משחקי הכס' היא אחת הסדרות המובילות במספר סצנות העירום שבה וזה היה רק עניין של זמן עד שנתתי לסטטיסטיקאים הבכירים שלנו לבחון אותה לעומק ולהביא לנו מספרים מדויקים".

הסלבס המבוקשים ביותר באתר:

הסלבס העירומים ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM
סרסיי לאניסטר מ"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
סרסיי לאניסטר/צילום מסך, MRSKIN.COM

סצנות העירום על פי מיקום:

סצנות עירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM

סצנות העירום לפי עונות:

סצנות העירום ב"משחקי הכס". MRSKIN.COM, צילום מסך
נתוני אתר MRSKIN.COM/צילום מסך, MRSKIN.COM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully