וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 מי יודע: מצעד סרטי מארוול, מ"איירון מן" ועד "הנוקמים סוף המשחק"

20.4.2019 / 0:04

רגע לפני עליית "הנוקמים: סוף המשחק", זה הזמן להסתכל לאחור ולדרג את 21 הסרטים שנעשו עד כה ביקום של מארוול. מי הושפל וסיים אחרון? מי הפתיע וטיפס עד המקום החמישי? ומי תפס את הבכורה בקלילות? הנה כל התוצאות - והנימוקים

יחצ

ביום רביעי יגיע לאקרנים "הנוקמים: סוף המשחק". כמשתמע משמו, הוא יסיים את מה שהתחיל ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף", ולפי כל הציפיות, זה אמור להיות הסרט הכי גדול של מארוול עד כה - ובכלל, אחד מן הלהיטים המושקעים והמצליחים בתולדות עולם הקומיקס וגיבורי-העל, אם לא בדברי ימיה של הוליווד.

כיוון שמדובר באירוע קולנועי כה גדול, רק מתבקש לציין אותו בפרויקט מיוחד. אז הנה הראשונה מבין שלוש כתבות לקראת עליית הסרט. הפעם, נעשה סיכום אמצע ליקום המורחב של מארוול, שיגיע לשיאו ב"הנוקמים: סוף המשחק" אבל בוודאי עוד יתפתח בעתיד.

כמו בהגדה של פסח, גם כאן ארבעה בנים ובנות התכנסו כדי לדרג את כל הסרטים ביקום המורחב של מארוול: נעמה רק, מבקרת קולנוע וטלוויזיה ב"טיים אאוט" וב"עין הדג"; רותם יפעת, יוצר הפודקאסטים "סרטים זה אנחנו" ו"נבלים זה אנחנו"; וגם אילן קפרוב ואבנר שביט, נציגי דסק הקולנוע של וואלה! תרבות.

הדירוג הבא הוא תוצאה של הצבעה דמוקרטית בין ארבעתנו, אבל אתם כמובן מוזמנים/ות להגיב ולערער עליו. לגבי כל סרט, כל אחד מאיתנו כתב כמה שורות כדי להסביר את מיקומו בדירוג, ועל הלהיט שבמקום הראשון - כתבנו כולנו.

בצד לשמו של כל סרט מצוין גם שנת היציאה שלו, שם הבמאי או הבמאית והכנסותיו בקופות הקולנוע מסביב לעולם - במקרה של "קפטן מארוול", יש לזכור כי ידו עוד נטויה. בכל מקרה, קריאה נעימה וכסיסת ציפורניים נעימה עד עליית "הנוקמים: סוף המשחק!".

עוד בנושא:

ריאיון בלעדי עם קווין פייגי, הבוס של מארוול

ועוד ריאיון בלעדי איתו שהתפרסם אצלנו

האזינו לפרקים מרתקים ומרחיבי דעת על כל אחד מסרטי מארוול בפודקאסט "נבלים זה אנחנו"

הנוקמים: סוף המשחק. פורום פילם,
ממש בקרוב. מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully