וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה גדלה: מייזי וויליאמס מגיבה על הסצנה ההיא של "משחקי הכס"

24.4.2019 / 13:30

דמותה של אריה סטארק סיפקה את עיקר השיח אחרי הפרק השני בעונה השמינית של "משחקי הכס". הגולשים יצאו בהמוניהם להביע את דעתם על מה שעשתה, קריאות הגוועלד רבו והממים נשפכו כמים. אפילו אחותה בסדרה וחברתה הטובה, סופי טרנר, הגיבה בסטורי. עכשיו הגיע תורה של וויליאמס

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 2/HBO

לאורך שנותיה הציגה "משחקי הכס" שפע של מראות איומים, בהם מקרי טבח מזוויעים, סצנות אונס מהפכות קרביים ואפילו חיות שקיפחו את חייהן באלימות. כבר מהפרק הראשון היא הציגה יחסי גילוי עריות וילד קט שהושלך ממגדל גבוה. הסדרה הציגה אישה כבת 30 שעוגבת על יורש עצר בן עשרה כדי להיות המלכה שלו, ונערה שראינו אותה צומחת מול עינינו נישאת ונאנסת על ידי בעלה. כמובן, כל הדברים האלה חילצו מהצופים לא מעט קריאות הפתעה, גועל וזעם, אבל איכשהו דווקא סצנת מין סולידית למדי, שהוצגה בפרק השני של העונה השמינית, הביאה את הצופים לשפוך חמה ברשתות החברתיות. אריה סטארק (מייזי וויליאמס, שחגגה יום הולדת 22 ממש בשבוע שעבר) איבדה את בתוליה לגנדרי (ג'ו דמפסי בן ה-31).

זו הייתה סצנה מתוקה, אפילו מעצימה, עם עירום מינימלי (וויליאמס עצמה בחרה כמה ואיך היא רוצה להראות) אבל לכל הרוחות - ראינו את הילדה הזו מאז שהייתה קטנה. ראינו אותה משליכה אוכל מכפית על פניה של אחותה באמצע סעודה מלכותית, יורה בשובבות חץ מקשת מאחורי אחיה ופוגעת ישר במטרה. אנחנו לא רוצים לראות אותה עושה סקס או נתחים חשופים מגופה!

אבל כן, זה קרה, והתגובות היו רבות (קפצו לכתבת הממים המצחיקים של השבוע ב"משחקי הכס", רבים מהם עוסקים ממש בזה). גם אחותה לסדרה וחברתה הטובה בחיים של וויליאמס, סופי טרנר, לא חסכה את דעתה הבוטה. לבושה בחלוק ועם כוס יין אדום בידה, היא פרסמה סטורי באינסטגרם ואמרה: "לכבוד חג הפסחא אני מניחה ש-HBO רצתה שקו העלילה יכלול ארנב פסחא שיקפוץ-קפוץ-קפוץ אל תוך הפוסיייייי הזה".

סופי טרנר מגיבה על סצנת הסקס של מייזי וויליאמס, משחקי הכס/אינסטגרם

עכשיו סוף סוף הגיעה גם תגובתה של מייזי וויליאמס עצמה. בציוץ בטוויטר היא כתבה: "אם אתם מרגישים לא נוח, רק תדעו שאמא שלי ואבי החורג ושתי האחיות שלי וארבעת האחים שלי כולם כנראה צפו בזה גם חחחחתהרגואותיחחח". אין ספק, בימים כאלה, כולנו משפחת וויליאמס.

עוד באותו נושא

"משחקי הכס" עונה 8 פרק 2: לילה אחרון עלי אדמות

לכתבה המלאה
מייזי וויליאמס, הפרק הראשון של משחקי הכס. צילום מסך
כן, ככה אנחנו זוכרים אותך. מייזי וויליאמס בתחילת "משחקי הכס"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully