וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מחמוד יופיע בישראל, ויקליט דואט עם עדן בן זקן

3.9.2019 / 19:52

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הזמר מחמוד, שייצג את איטליה באירוויזיון בת"א עם הלהיט "סולדי", יופיע בזאפה לייב פארק בראשל"צ ב-3 באוקטובר. מחמוד ישתף פעולה עם עדן בן זקן, והשניים יקליטו בחו"ל דואט משותף שיושק לראשונה על הבמה בארץ. כל הפרטים

הזמר מחמוד. Attilio Cusani,
מגיע. מחמוד/Attilio Cusani

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הזמר והיוצר מחמוד (Mahmood), שייצג את איטליה באירוויזיון בתל אביב עם הלהיט "סולדי" (Soldi) יופיע בזאפה לייב פארק בראשון לציון. ההופעה תתקיים בעוד חודש, ב-3 באוקטובר, כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי "Europa Good Vibes". מחמוד ישתף פעולה עם הזמרת עדן בן זקן, והשניים יקליטו בחו"ל דואט משותף אשר יושק לראשונה על הבמה בישראל. מחירי הכרטיסים - החל מ-149 שקלים. על הפקת המופע חתומה קבוצת זאפה.

עדן בן זקן חצי מדינה. אדריאן חמיאס,
עדן בן זקן/אדריאן חמיאס

השיר "סולדי" ("כסף" באיטלקית), שמילותיו באיטלקית מלבד שורה אחת בערבית, נכתב והולחן על ידי צ'ארלי צ'ארלס (שגם הפיק אותו), דאריו פאיני ומחמוד, שגם ביצע אותו. הוא יצא בפברואר השנה, כסינגל חמישי מאלבום הבכורה של מחמוד. לאחר שזכה עם השיר בפסטיבל סן רמו, הופיע מחמוד עם השיר באירוויזיון בתל אביב במאי השנה, והגיע איתו למקום השני בגמר. היתה זו הפעם הרביעית בתולדות התחרות שבה שיר כלל מילים בערבית (אחת הפעמים הקודמות היתה בשיר "עינייך" שביצעו מירה עווד ואחינועם ניני באירוויזיון 2009).

השיר הפך ללהיט גדול, ובין השאר הגיע למקום הראשון במצעד ההשמעות של מדיה פורסט ולמקום הראשון במצעד של גלגלצ. השיר זינק גם למקום הראשון במצעד הסינגלים האיטלקי, כבש את צמרת המצעד היווני, ודורג במקום גבוה במצעדי עשר מדינות נוספות.

הפרסום הראשון בוואלה! תרבות

מסתמן: הזמר מחמוד ("סולדי") יופיע בישראל באוקטובר הקרוב

לכתבה המלאה

מחמוד נולד במילאנו, איטליה, לאם איטלקיה מסרדיניה ואב מצרי. כשהיה בן 5 הוריו התגרשו והוא גודל על ידי אמו. מילות השיר "סולדי" הושפעו מחייו של מחמוד ומהאב שנטש. הוא מתאר אב בעייתי שמעדיף את הכסף על משפחתו. בשנת 2012 מחמוד התמודד בגרסה האיטלקית של "אקס פקטור", ממנה הודח לאחר הפרק השלישי. בשנת 2017 השתתף הפסטיבל סן רמו עם השיר "Dimentica". אולם פריצתו הגדולה היתה השנה עם "סולדי", שזכה להצלחה ענקית. השבוע הוציא מחמוד סינגל חדש שלו, "Barrio" שמו, והקליפ שלו צולם במרוקו.

למרות שאביו מצרי, מחמוד לא מדבר ערבית. הוא קתולי ורואה עצמו איטלקי וערבי. על הצוואר הוא עונד שרשרת עם תכשיט מצרי, וכשהוא מופיע על המשך מאחוריו מופיעות מילים בערבית. עם זאת, הוא מתנגד לקיטלוג לפי לאום או מיניות והצהיר כי "להכריז 'אני הומו' לא מוביל לשום מקום" ו"אם נמשיך עם ההבחנות האלה, ההומוסקסואליות לעולם לא תיתפס כדבר רגיל כפי שהיא". השנה נכלל במגזין פורבס האיטקלי ברשימת 30 אנשי התרבות האיטלקים המובילים מתחת לגיל 30.

כרטיסים למופע ניתן לרכוש כאן

הזמר מחמוד ששר את הלהיט "סולדי". Creative Commons
מחמוד/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully