וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשנו שעיסוק במיניות שלנו ב'מירוץ למיליון' יוביל למקום לא נכון"

19.9.2019 / 8:01

איל וסיד הודחו אמש מ"המירוץ למיליון" רגע לפני הגמר הגדול ביום ראשון. בריאיון לוואלה! תרבות הם מספרים על החברות עם עדן ואביעד ("הזוגיות שלהם זה הדבר הכי מושלם שיש"), על ההחלטה לא לדבר על הנטייה המינית ("ניסו להפוך אותנו לדגל גייז") ועל "שטיקים של עריכה"

סיד ואיל המירוץ למיליון. מיכה לובטון,
"נורא התבאסנו". סיד ואיל/מיכה לובטון

איל וסיד, יוצאי יחידת העילית 8200, הם ללא ספק הזוג הכי שקול, אינטליגנטי ומאורגן של "המירוץ למיליון". בתת מודע הקולקטיבי שלנו, שמורכב מהרבה מאד תוכניות ריאליטי, הם נקראים "החנונים" כבר כמה חודשים טובים. אמש, רגע לפני הגמר שיתקיים בראשון בערב (רשת 13) הם הודחו. "נורא התבאסנו מההדחה", מודה סיד בריאיון לוואלה! תרבות. "גם זה היה על מזל וגם זה אשכרה שנייה מהגמר. כשחזרנו הביתה המחשבות שלי היו 'אני לא מאמין שיש משימות שלא עשינו'. מן הסתם גם שאנחנו לא בגמר, אבל ראיתי את המשימות ופאק, בא לי לעשות את זה, ואני לא יכול עכשיו".

יש חרטות?

איל: "כן, אני מכה על חטא. אני לא מבין למה לא שמנו 'עצור' לממנים יותר מוקדם. התעוררנו באיזשהו שלב, פשוט טיפה מאוחר מדי".

סיד: "התחלנו להצביע להם כשזה היה רלוונטי. כי תכלס הם היו תמיד מקדימה. הטקטיקה שלנו הייתה מי שחזק מאחורה, נעזור לו לצאת מהמשחק".

למי לדעתכם הכי מגיע לזכות?

סיד: "יש את האנשים שאנחנו תמיד אומרים שמגיע להם - עדן ואביעד - אבל הם לא בגמר. הם באמת חזקים ובאמת טובים, וכמה שמראים שהיא מקטרת ויורדת עליו, היא גם עושה דברים, ובתכל'ס הם נפלו על 'עצור' במשימת מזל. זה לא היה הזמן שלהם ללכת".

ומי משלישיית הזוגות בגמר?

איל: "קארין ואריאל. הם חמודים נורא, בעיקר מה שאני אוהב בהם זה שהם לגמרי באו לחוות את החוויה ולשחק את המשחק. למרות שהחשיפה של הסיפור של פיי גרם לי להזיל דמעה, אני לא אשקר. נגע לי מאד".

סיד: "עכשיו אנחנו גם מבינים למה היא לקחה את הדברים כל כך קשה. מבחינתה אנחנו באנו כדי לשחק משחק - היא לא באה כדי לשחק משחק. זה ישב עליה מאד. אם היא הייתה עושה משהו לא טוב במשימה היא הייתה אוכלת על זה סרטים".

סיד ואיל המירוץ למיליון. מיכה לובטון,
"אפס מחויבות". איל וסיד/מיכה לובטון

איל, שנמצא בשלבי הקמת עסק, מעיד על עצמו כעל "עוד כמה דברים חוץ מגיק". הוא מתחזק בהצלחה זוגיות שבזמן הצילומים עוד הייתה בחיתוליה. סיד, לעומתו, עבר לתל אביב, נפרד מבן זוגו והפך בינתיים לילד מסיבות שמרקד במועדונים. הכי הפוך מתדמית הגיק שמפרמט מחשבים. "השנה נהייתי בן אדם הרבה יותר זורם וספונטני מפעם אז אני יוצא מלא", אומר סיד. "כשנפרדתי מבן זוגי מצאתי את עצמי פתאום עם אפס מחויבויות, אחרי שנתיים".

היה נדמה לי כל הזמן שיש אג'נדה מאחורי העובדה שאתם לא מדברים על הנטייה המינית שלכם בתוכנית. רציתם להסתיר את זה?

איל: "לא, ממש לא, אבל הייתה הרגשה שהדיון בזה הוא ברמה שלא מכבדת את השיח. רוב השאלות שהופנו אלי בעניין הזוגיות היו מעין ניסיון להפוך אותנו למעין דגל גייז כזה ולהכניס לזה עוד ערכים שאינם".

היה נראה כאילו אתם מתעלמים מזה.

איל: "יש אנשים שמיניות היא דבר משמעותי בחיים שלהם. אצלנו זה לא כל כך. אני הרבה דברים לפני שאני גיי, והרגשתי שעיסוק בזה, במיוחד בפריים טיים, יוביל למקום לא נכון, שבו יהיה לנו יותר קשה להציג את התכונות שלנו, וזה היה מפספס את השיעור של 'הנה בני אדם שהם אחלה, והם גם גייז בסוף - שזה לא מאד רלוונטי, אבל סתם שתדעו'".

עוד בוואלה!

כמעט הפסידו לעוגיית קינמון: התאומים הם המנצחים הגדולים של "המירוץ למיליון"

לכתבה המלאה
סיד ואיל המירוץ למיליון. מיכה לובטון,
אולי הישרדות? איל וסיד/מיכה לובטון

אתם חושבים שתלכו לריאליטי נוסף?

סיד: "אם יהיה משהו משעשע שהוא לא טראש מוחלט, למה לא?"

הישרדות?

סיד: "חד משמעית לא".

איל: "אני כן. משהו בצפייה בעצמי בטלוויזיה עשה לי חשק לעשות את זה שוב, אבל הפעם פחות מפוחד, והרבה יותר לעוף על עצמי ולדבר שטויות".

מי היו החברים שלכם בתוכנית?

איל: "עם גילי וטלי במהלך המירוץ היינו כמעט ב'דיס'. היה איזה חוסר תקשורת, לכל אורך הדרך לא היינו איתם בקשר. בדיסוננס מוחלט לעכשיו, שאנחנו חברים מאד טובים שלהן. אבל הבסטיז שלנו, גם במהלך המירוץ וגם אחרי, הם עדן ואביעד".

גם עדן?

איל: "גם עדן. במיוחד עדן".

סיד: תתפלאי!

באמת? היא לא מעצבנת כמו שהיא נראית לי?

איל: "את נופלת לשטיקים של עריכה, הקטע עם עדן שהדבר שמוצג בתוכנית זה היא - היא אמרה את הדברים האלה אבל זה חלק משלם שהצופים לא ראו ואנחנו כן".

סיד: "באנו אליהם פעם הביתה, ראינו את כל המשפחה ביחד, והם הדבר הכי מושלם שקיים - היא עוקצת אותו, הוא עוקץ אותה בחזרה. היא זורקת עליו משהו, היא זורקת עליו משהו בחזרה. זה המשחק שלהם. כשאנחנו רואים אותה על המסך, אותנו זה נורא מצחיק כי אנחנו יודעים עוד דברים שחסרים לך בתמונה - מה שאנשים רואים כמעצבן ודוחה אנחנו רואים כמצחיק וחמוד".

אז הדברים הם לא כמו שהם נראים, אה?

איל: "ברור שלא. אבל למזלנו יצאנו חכמים ונכונים ואינטיליגנטים ופרקטיים. הייתי רוצה שעל זה יהיה יותר דגש מאשר על זה שאנחנו ג'ינג'ים חנונים - על התקשורת והפרקטיות ודרך העבודה שאנחנו מביאים למשחק. הייתי שמח אם היו מראים יותר את הקטעים הטובים והיפים שהיו במירוץ, והיו המון".

סיד: "את לא מבינה כמה התחרות נשארה מפרגנת. בדו קרב אוכל, עומר למשל פלטה אוכל מהפה שלה. החזקנו לה את היד ואמרנו לה "את יכולה, את יכולה". אשכרה עודדנו אותה לנצח אותנו בדו קרב".

איל: "עכשיו אני רוצה לשאול אותך משהו".

בבקשה.

איל: "בכתבה האחרונה ציינת שאת אוהבת אותנו, אבל תכל'ס רק אותי בעצם. למה?".

אמממ... כי סיד קצת כלבה.

סיד: "מה? מתי? דווקא אני יוצא הכי חמודי בודי שיש!"

זה מה שנדמה לך. אתה יוצא קצת מתנשא לפעמים. ומה זה לא לדעת מי זה מתי כספי? תגיד לי, אתה לא מתבייש? זה היה פרק שלא אהבתי אותך במיוחד.

איל: "אני יכול להבין. אני ירדתי עליו יותר ממה שהראו, ואני חושב שגם היכיתי אותו בשלב מסוים".

סיד: "כל יום איל היה אומר שם, והייתי מסתכל עליו - מי זה? הייתי כבר צוחק תוך כדי. נולדתי בבלגיה. עליתי לארץ בכיתה ו'".

זה לא תירוץ. מי זה יוני רכטר אתה יודע?

סיד: "אני מכיר יוני בלוך, הם קשורים?"

חוץ מזה, בוא נגיד את האמת - אני צודקת - איל הוא טוב הלב מבין שניכם, ואתה הרעה.

סיד: "טוב נו, זה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully