וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הסדרה "שב"ס" מועמדת לפרס הקומדיה בטקס "ורד הזהב" היוקרתי

6.11.2019 / 16:39

סדרת הטלוויזיה הסאטירית שב"ס של כאן 11, שיצרו עידו רוזנטל ודורון צור, מועמדת בפרס הקומדיה בטקס "ורד הזהב" (Rose d'or) היוקרתי. לפני 5 שנים זכתה בפרס זה הסדרה "חברות". היוצרים: "אנחנו נרגשים ומפסיקים לאכול מייד, כדי שנוכל להיכנס לחליפות וגם לרכוש חליפות"

שב"ס - סדרת המערכונים של כאן 11, קרן מור. משה נחמוביץ,
יוצרי שב"ס על מועמדותם לטקס "ורד הזהב": "אנחנו נרגשים ומפסיקים לאכול מייד, כדי שנוכל להיכנס לחליפות וגם לרכוש חליפות"/משה נחמוביץ

גאווה ישראלית: סדרת הטלוויזיה הסאטירית שב"ס של כאן 11, שיצרו עידו רוזנטל ודורון צור, ביים אורן שקדי וחתומה עליה "שמונה" הפקות, מועמדת בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס "ורד הזהב" (Rose d'or) היוקרתי. סדרת המערכונים החריפה עלתה ב-7 ביולי, מתרחשת בכלא הדמיוני "ענבים" ועוסקת בחיי אסירים, סוהרים ומבקרים. היא כוללת גלריה מרשימה של שחקנים ושחקניות ובהם מנשה נוי, קרן מור, נעמי לבוב, נועה קולר, מעיין בלום, יגאל נאור, יניב ביטון, מיכאל הנגבי ואיתי זבולון. לפני חמש שנים זכתה בפרס זה הסדרה "חברות" של ערוץ עשר המנוח.

"אנחנו נרגשים ומפסיקים לאכול מייד, כדי שנוכל להיכנס לחליפות וגם לרכוש חליפות", אמרו לוואלה! תרבות יוצרי שב"ס, רוזנטל וצור, "מדהים שסדרה בעברית מצליחה לעבור את מחסום השפה ולהיות מועמדת לפרס יוקרתי כל כך".

הסדרה זכתה לשבחי הביקורות ומעל לשלושה וחצי מיליון צפיות בדיגיטל של כאן. אחת ההברקות של הסדרה נתנה מענה לתהיה הבאה: לאחר שהיו בישראל כבר ראש ממשלה שישב בכלא בעקבות הרשעה בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ונשיא שישב בכלא לאחר שהורשע בעבירות אונס, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית - כיצד יכולה הסאטירה, שתפקידה להקצין את המציאות, לעלות בטירוף שלה על המציאות הקיצונית שלנו? התשובה של "שב"ס" היא ללכת צעד אחד נוסף - וליצור דמות של ראש ממשלה שיושב בכלא על קניבליזם. הרעיון המבריק פותח יפה על ידי היוצרים - כך למשל, לראש הממשלה הזה (שמגלם מנשה נוי) יש יועץ שמשתמש בכל ספין אפשרי כדי שלא ידברו על זה שראש הממשלה הוא קניבל, ואת הדימוי הסאטירי למה שמתחולל במציאות אפשר להסיק לבד.

זוהי מועמדת נוספת לכאן 11 בטקס פרסים יוקרתי, לאחר שבאחרונה הוכרז כי הסדרה "קופה ראשית", שגם אותה ביים אורן שקדי, מועמדת בטקס פרס האמי הבינלאומי, בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully