וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור נרקיס: "בגלל המשבר עם אשתי התחברתי לשיר 'היינו עושים אהבה'"

3.12.2019 / 10:00

ליאור נרקיס מוציא גרסת כיסוי ללהיט "היינו עושים אהבה" של כנסיית השכל בשיתוף הלהקה. "המשבר ביחסים עם אשתי גרם לי להתחבר לשיר ולחדש אותו", אומר נרקיס לוואלה! תרבות. "אנחנו מנסים לעבוד על זה. בכל מקרה, לכאן או לכאן, אני מקווה שלשנינו יהיה רק טוב"

ליאור נרקיס בגרסת כיסוי לשיר "היינו עושים אהבה" שביצעה במקור כנסיית השכל/במאי: לירן סגל, מילים: רן אלמליח, לחן: דוד רסד, יורם חזן ורן אלמליח, עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר בירן

"היה לנו טוב, היה לנו רע, היינו ביחד, לא השארנו ברירה" - אלו חלק ממילות השיר "היינו עושים אהבה", אחד הלהיטים הגדולים של כנסיית השכל, מאלבומם השלישי מלפני 20 שנה הנושא את שם הלהקה שהזניק אותם לתודעה. השיר זוכה לגרסת כיסוי חדשה ומוצלחת של ליאור נרקיס שיוצאת היום (שלישי), ובקליפ שלו (צפו מעל) מופיעה אשתו של הזמר, ספיר, וזו הפעם הראשונה שבה הזוג משתף פעולה על רקע מוזיקלי. כוכב המוזיקה הים תיכונית טוען בפני וואלה! תרבות כי התחבר מחדש ללהיט על רקע משבר ביחסים בינו לאשתו.

גרסת הכיסוי החדשה הצליחה להפתיע מכיוון שהיא מחברת בין להקה המזוהה ככבדת ראש ודיכאונית עם זמר פופ ים תיכוני קליל, קופצני ושמח מאז שהתרחק מהז'אנר הטורקי. באופן שאינו מובן מאליו חברי הלהקה המוערכת משתתפים בביצוע המחודש - בנגינה ובהופעה בקליפ. החיבור ביניהם נוצר כשנרקיס אירח את כנסיית השכל באחת מהופעותיו. ב-13 בפברואר הם יתארחו שוב בהופעה של נרקיס בהאנגר 11 בתל אביב.

"גרסת הכיסוי הזאת לא באה ממקום תלוש", אומר נרקיס. "קודם כל, את השיר הזה אני אוהב עוד מאז שהייתי נער, ומרגיש לי כאילו כל החיים הוא פה. זה שיר עם המון המון נשמה, זה רוק עם המון נשמה, אחד משירי הנשמה הגדולים בעיני. באחרונה שיתפתי פעולה עם כנסיית השכל בהופעה, שרתי את השיר הזה וקפצו לי כל הזיכרונות והתקופות ששמעתי את השיר הזה. באותו זמן אשתי ואני היינו במשבר וזה גרם לי עוד יותר להתחבר אליו, אז החלטתי שאני הולך לחדש אותו. עבדתי על השיר עם תומר בירן, ואני מאוד שמח שהלהקה היתה איתי לאורך כל הדרך - היא ניגנה והצטלמה לקליפ. אלו דברים שגרמו לזה לא להיות עניין תלוש. חוויתי את זה איתם. אני מאוד מעריך את כנסיית השכל ואוהב אותם".

ליאור נרקיס וכנסיית השכל מתוך קליפ לגרסת הכיסוי לשיר "היינו עושים אהבה". יח"צ,
"רציתי פעם אחת לעשות רוק פרופר, לא להביא את כנסיית השכל אליי, אלא שאני אבוא אליהם". ליאור נרקיס עם כנסיית השכל בגרסת כיסוי לשיר "היינו עושים אהבה"/יח"צ

יורם חזן, סולן כנסיית השכל, אהב את התוצאה ועם זאת אמר לוואלה! תרבות: "לדעתנו הוא יכול היה לקחת את זה למחוזות עוד יותר טורקיים, אבל זאת בחירה אמנותית שלו וזה עדיין יפה מאוד".

"אפשר לקחת שיר לכל הסגנונות, אני בחרתי דווקא ברוק. אני חושב שיש משהו בנשמה שלי שהוא רוק. ועד שיש לי שיר רוק שאני הולך לחדש, העדפתי פעם אחת לעשות רוק פרופר, לא להביא אותם אליי אלא שאני אבוא אליהם, להיכנס למגרש של כנסיית השכל שאני כל כך אוהב, לז'אנר שלהם, לסטייל הזה, זה מה שמשך אותי".

אחד הדברים שמאפיינים אותך הוא קופצנות וילדותיות, אתה נחשב ל"מלך החתונות" ופחות מזוהה עם יצירות מעמיקות וכבדות. כעת, מה לעשות שהגעת לגיל שבו אתה כבר לא ילד, ובתעשייה יש מי שסבור שהגיע הזמן שתתן לרפרטואר להתבגר בהתאם לגילך. האם גרסת הכיסוי הזאת היא סנונית המבשרת על הרצנה ועל פנייה שלך לקהל יותר בוגר?

"קודם כל אני רוצה לפנות לכל הרבדים. כיף גדול לי שיש לי קהל שהתבגר איתי וגדל איתי גם היום תוך כדי הסינגלים שאני מוציא. אין ספק שהשיר הזה הוא באמת אחד הדברים העמוקים והחזקים שעשיתי בקריירה שלי, לצד הדברים השמחים והקלילים שאני אמשיך לעשות גם בהמשך. אני גם עשיתי שירי נשמה כמו 'לכל אחד' ו'תגידי'. אני נהנה להיות קליל וקופצני, נהנה מהתדמית הזאת ובגלל זה אני כל לילה פוגש קהל ומממש את השליחות שלי כזמר. אני מקבל אנרגיה כל לילה מחדש".

עוד בוואלה!

"יותר כיף להופיע כגבר מאשר כאישה, נוח בלי חזייה"

לכתבה המלאה
ליאור נרקיס. יח"צ,
האם הזמר המזוהה כקופצני וילדותי יחזק את הנוכחות שלו בקרב הקהל הבוגר? ליאור נרקיס/יח"צ

הזכרת את בת זוגתך, שמופיעה בקליפ, ואמרת שגרסת הכיסוי נוצרה בעקבות "משבר ביחסים ביניכם". נזכיר לקוראינו שלפני כמה חודשים פורסם שאתה וספיר הפסקתם לעקוב אחד אחרי השניה באינסטגרם, אבל חזרתם לעקוב אחרי זמן קצר, ובתקשורת נטען ש"לא מדובר בתקלה" ושעברתם תקופה לא קלה. אם יורשה לי לשאול - מה מצב יחסיכם היום?

"זה לא סוד שהזוגיות שלי ושל ספיר חווה משבר בתקופה האחרונה. אנחנו מנסים לעבוד על זה. אני מקווה לטוב. בכל מקרה, לכאן או לכאן, אני מקווה שלשנינו יהיה רק טוב ושיבואו אלינו דברים טובים".

לפני כמה חודשים התחלת לראשונה לנהל אמן - את הזמר מושיקו מור. מה גרם לך להיכנס לתחום הניהול? הצלחתו של אייל גולן בניהול איתי לוי פתח לך את התיאבון?

"הרבה זמן שאני ויוסי המנהל שלי רוצים לטפח זמר. אנחנו מאוד אוהבים את היצירה, את האולפנים ואת העשייה. קיבלנו באהבה גדולה אמן חדש וכל כך מעניין כמו מושיקו מור, אנחנו מקווים שיהיה לו את כל הטוב שבעולם, ולקחת אותו למקום הנכון. אין ספק שאיתי לוי כוכב ענק, הוא ואייל עשו דבר מדהים ביחד ויכול להיות שזה משהו שהכניס את זה לתת מודע".

ליאור נרקיס יארח את כנסיית השכל בהופעה בהאנגר 11 שתתקיים ב-13 בפברואר 2020

ליאור נרקיס מתוך קליפ לגרסת הכיסוי לשיר "היינו עושים אהבה" שביצעה במקור כנסיית השכל. יח"צ,
"זה לא סוד שהזוגיות שלי ושל ספיר חווה משבר בתקופה האחרונה. אנחנו מנסים לעבוד על זה". ליאור נרקיס ובת זוגו ספיר מתוך הקליפ לגרסת כיסוי של "היינו עושים אהבה"/יח"צ
ליאור נרקיס מתוך קליפ לגרסת הכיסוי לשיר "היינו עושים אהבה" שביצעה במקור כנסיית השכל. יח"צ,
"יכול להיות שבתת מודע הושפעתי מאייל גולן". ליאור נרקיס מתוך הקליפ לגרסת כיסוי של "היינו עושים אהבה"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully