וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגע המאושר בחיי": ראפר בריטי ירק בפה של מעריצה שהתחננה לכך

12.12.2019 / 8:18

הראפר הפרובוקטיבי סלואות'אי ירק בפה של מעריצה נלהבת בהופעה, אחרי שזו הרימה שלט בו ביקשה זאת. מאוחר יותר סיפרה: "זה היה אחד הרגעים המאושרים בחיי". זהירות: תיעוד דוחה במיוחד לפניכם

Twitter

בסרטון - הרגע המזעזע בהופעה

"זה היה אחד הרגעים המאושרים בחיי", כך תיארה המעריצה את הרגע בו האמן האהוב עליה ירק לה ישירות לתוך הפה באמצע ההופעה. בתקושרת באנגליה דווח שהמעריצה ששמה קירסטי הייתה בקהל בהופעה של הראפר הבריטי המאוד פרובוקטיבי, סלואות'אי, כשהיא אוחזת בשלט עם הכתובת שלא משתמעת לשני פנים: "סלואות'אי, אני רוצה שתירק לי בפה".

הראפר מנורת'המפטון, ששמו האמיתי הוא טיירון קיימון פרמפטון, הבחין בצעירה שמחזיקה את השלט, ניגש לקרוא מה כתב עליו - ומיהר למלא אחר מבוקשה. בעעעעע!

ראפר יורק בפה של מעריצה. צילום מסך
הראפר יורק בפה של המעריצה בהופעה/צילום מסך

בסרטון המגעיל שצולם בהופעה של הראפר בן ה-24 במילווקי, ויסקונסין, נראה האמן כשהוא אוחז בסנטרה של המעריצה ואז יורק ישירות לפיה וחוזר לבמה, לא לפני שהוא מצטלם עם המעריצה הנרגשת מול פניו של אחד מהמאבטחים, שבעצמו נראה מבולבל ממה שזה עתה קרה. קריסטי סיפרה מאוחר יותר ל"סאן" שהאמן האהוב עליה הגשים לה פנטזיה. "הוא גבר יפה ואני מאחלת לו רק טוב בקריירה שלו", היא הוסיפה. הסרטון פורסם בטוויטר שלה עם הכיתוב: "אני הולכת לחרוט את הרגע הזה במוחי לנצח".

"זה מגעיל", הגיבו רבים. "הקאתי בפה עכשיו", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אני לא יודע מי יותר נורא, הראפר שהסכים לעשות את זה או המעריצה שבכלל חשבה על הרעיון".

תראו את הפנים של המאבטח

והנה הרגע מעוד זוית

והנה קריסטי והשלט

מעריצה עם שלט שמבקש מראפר לירוק בפיה. צילום מסך
מעריצה עם שלט שמבקש מראפר לירוק בפיה/צילום מסך

סלואות'אי זכה לכותרות בספטמבר האחרון כשעלה לבמה בטקס פרס מרקיורי כשהוא אוחז בידו בבובה של ראשו הכרות של ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, ולבוש בחולצה עליה כתוב בדמותו של ג'ונסון "שיז**** בוריס". מאז התנצל והסביר ל"סאן": "התגובות קורעות - זה מצביע על הבורות של אנשים. הם קוראים לזה טרור או הסתה לאלימות וזה לא מה שזה היה. לא הייתה כוונה להסית לאלימות. זו רק הייתה דרך להעביר מסר על מות הדמוקרטיה. אין שום רוע. אין שום התנהגות מאיימת כלפי בוריס. אני רק אמרתי 'שיז****".

הרגע הפרובוקטיבי מהטקס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully