וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם משוכנעים שנוסע בזמן הבזיק בפרק של "המשרד" - אך האם זה נכון?

7.1.2020 / 0:04

מעריץ חד הבחנה של "המשרד" הפיץ ברשת תיאוריה ששכנעה רבים, לפיה באחד הפרקים בעונה השנייה נוסע בזמן אמיתי חלף על פני מייקל סקוט (סטיב קארל). הוא הציג את ההוכחות עם תיעוד מהפרק בו נראה החשוד

NBC

האם איש מהעתיד הופיע בפרק של "המשרד"? מעריץ של הסדרה שיתף ברשת תיאוריה ששכנעה רבי, לפיה נוסע בזמן אמיתי לגמרי הבזיק לכמה שניות במהלך אחד מפרקי העונה השנייה של הגרסה האמריקאית של "המשרד". זה קרה בפרק ה-16 של העונה השנייה ("יום האהבה") בו נוסע מייקל (סטיב קארל) לניו יורק כדי להעביר מצגת על הסניף למנהל הכספים הראשי החדש, דיוויד וולאס. בדרך הוא עובר בתחנות האהובות עליו בניו יורק, כשאחת מהן היא הרכבת התחתית "המהירה והיעילה" של העיר. בזמן שהוא יורד אליה (That's what she said), חולף על פניו ממש לרגע בחור כשבאוזניו - אוזניות איירפודס חדישות. כידוע האיירפודס הראשונות הושקו רק בדצמבר 2016, בעוד שהפרק עצמו שודר בפברואר 2006 - בימים שלכולנו היה אייפוד נאנו ואוזניות אלחוטיות היו רק בגדר פנטזיה.

צפו בהוכחה:

משתמש ה"טיקטוק" Eric.gramer הוא זה שעורר את ה"סערה" ברשת כששיתף קטע מהפרק, בו ניתן לראות בבירור את החשוד חולף על פניו של מייקל כשבאוזניו איירפודס. "זה בוודאות איירפודס! 'המשרד' שוב הוכיחה שהיא הסדרה הטובה ביותר בטלוויזיה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "אומרים ש'המשרד' הקדימה את זמנה. זו ההוכחה שזה נכון".

לצערנו הרב, הורסי השמחות ב-indy100 בחנו את הנושא מקרוב והוכיחו שהאיש אינו באמת נוסע בזמן. הם הציגו תמונת תקריב של הבחור החשוד ובה - גם אם קשה קצת לראות - בהחלט אפשר להבחין בכבל שיוצא מאחת האוזניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully