וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הבנו. ימנים צודקים, המדינה מהממת, ביבי קדוש ושמאלנים זה קקי

6.2.2020 / 9:06

כמו כל פעם הגענו לשלב הזה בעונה שבו הכל כבר מתיש ומשעמם. ממש "לקום אתמול בבוקר". שוב, פרומואים מוגזמים, שוב התחסדויות צבועות, שוב מלחמות ימין ושמאל והתאהבויות בלתי אפשריות. ההפקה חייבת להכניס דם חדש, ורצוי מאוד שמעיין אדם תהיה חלק ממנו

האח הגדול

הבנתי שמשהו לא עובד לי ב"האח הגדול" כשבסוף הפרק קלטתי שהיחיד שחיבבתי היה גדי. גדי! הוא היה היחיד אתמול שהצחיק אותי, יצר עניין, ואפילו אמר דברי טעם לרונן אחרי מסיבת הצפייה, והסביר לו (בצרחות) שלא טומנים פח לחברים, והטיח בו שהוא חושד בכל מי שקרוב אליו, שגם זו תובנה מפתיעה. הלם.

תכל'ס, מאז דעיכתה של מערכת-היחסים-שבקושי-החלה בין ירדן לליאור אני די משועממת, כי בואו נודה, שום דבר מעניין לא קרה שם כבר שבועיים שלמים. דחוף צריך להכניס לשם דיירים חדשים. אולי את האקסית של ליאור, או את מעיין אדם (אני מניאקית אם ההפקה לא מדברת איתה פעמיים ביום ומעלה את ההצעה עד שהיא תסכים) אבל כרגע אין שם דמות אחת שאני יכולה לדמיין את עצמי יושבת איתה לשיחה, חוץ מתקוה. מעבר לזה, כל מה שקורה בבית האח כרגע, כבר ראינו בעבר.

האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
קיבל כמה דברי טעם מגדי. רונן, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

פרומואים מוגזמים

זוכרים את הפרק הקודם, שקדמו לו פרומואים שמספרים על הריב המזעזע שעומד להתרחש בין אסיף לליאור? לא יודעת מה אתכם, אבל אני קצת התרגשתי. הייתי בטוחה (וקצת קיוויתי) שיהיה לפחות אגרוף אחד בוויכוח על התקציב, אבל כלום. הם רק צעקו אחד על השני במשך 20 שניות בגלל איזו במבה, ליאור דחף את היד שלו לאיזור הכללי של אסיף, אסיף דחף לו את היד הצידה, ליאור טפח לאסיף על החזה ושניהם יצאו מאד נסערים מהחדר. מיד הוזמנו שניהם לחדר האח להינזף, והובהר להם כי "האח הגדול לא מוכן לסבול התנהגות אלימה בבית". דה-ז'ה-וו.

עוד בוואלה!

אחרי עונה היפראקטיבית, גמר "הכוכב הבא" היה משעמם ורצוף ביצועים רעים

לכתבה המלאה

התחסדויות צבועות

מצד שני, בפרק של אתמול, כשיוסי הרביץ לניר על היד באגרסיביות, כי עצבן אותו שהוא מצביע לכיוון הפרצוף שלו בזמן הוויכוח שלהם (זה באמת סופר מעצבן), האח הגדול לא אמר מילה, וכשניר קרא לזה אלימות כל הבית נפל עליו. עכשיו, לא שאני טוענת שניר צדק, כן? זה די פאתטי בעיני להזדעק ככה כשמישהו מוריד לך את היד. בדיוק כמו ב"ריב" של אסיף וליאור, גם שם לא היה כלום. מצד שני, אם בשני מקרים כל כך דומים קרה דבר שכל כך לא מקובל בבית האח, הייתי מצפה שגם יוסי וניר ייקראו לחדר האח ויוזהרו. או אף אחד. עם כל הכבוד לישראל 2020 הכה נאורה, התלהטות רוחות שיש בה גם טיפה מגע, ממש לא יכולה להיקרא אלימות. כואב לי יותר בכלב מביט מעלה.

האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
כולם כל שנה נכנסים לריבים הזויים כי לא כיף להיות דחוי. ניר, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

ימנים ושמאלנים

ומה יש להגיד על הריב הגנרי והקבוע בין שמאלנים לימנים? גם כלום. די, בחייאת ראבק, כמה פעמים אפשר לשבת בשיחה הזאת, ועם כמה אנשים שונים, כדי להפנים את העיקרון? בסדר, הבנו. ימנים צודקים, המדינה מהממת, ביבי קדוש ושמאלנים זה קקי. יאללה, ממש לא מזיז לי, ובינינו, גם לא לניר ויוסי שהדעות הפוליטיות שלהם ידועות להם כבר חודש ולא היוו בעיה לאף אחד משניהם. לא היה שום דבר חדש במה שיוסי אמר באותו בוקר, לא משנה כמה חסר פשר: "אני אוהב אותך כבן אדם אבל שונא את הדעות שלך" - ניר מעולם לא נעלב מזה.

מה שהסעיר את ניר הייתה בכלל התובנה של תקוה לגבי הנימוק הקולקטיבי לעמדה של ניר, שהיה "הדעות שלו", שברור שזה קשקוש. להגיד שזה קשור לדעות שלו זה נוח, כי אז הם לא יצטרכו להגיד את הסיבה האמיתית שבגללה הם יכולים לוותר עליו, והיא שהם לא ממש אוהבים אותו. כי הוא מתנשא ועילאי, וכי נמאס להם לראות אותו רץ במעגלים בחצר כל יום כל היום, כאילו הוא מתאמן למארינס.

האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
למי אכפת בכלל מה הוא חושב על הדעות הפוליטיות שלך. יוסי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אבל בואו, ניר לא היה עולה על זה בחיים אם תקוה לא הייתה מסבירה לו את זה, והסיבה היחידה לריב עם יוסי, שהוא באמת הבן אדם האחרון בבית שיש על מה לריב איתו (מכל כך הרבה סיבות, שאחת מהן היא שלמי בכלל אכפת מה הוא חושב על הדעות הפוליטיות שלך), היא בגלל שניר היה מועמד להדחה ולכן מעט היסטרי.

גם זה קורה תמיד - כל המועמדים להדחה, בכל עונה, בכל שבוע, נכנסים לריבים הזויים - לא כי הם אנשים נורא עקרוניים, אלא כי הם סגורים בבית מלא אנשים שהראו להם את הדלת, וכי דחייה זה רגש שקשה להתמודד איתו. זו הייתה המשמעות של ריב הסיסמאות הזה. אין לו שום קשר לחיילים או לכמות הדם שמישהו שפך במלחמה זו או אחרת. לא נעים לי לפוצץ פה בועה, אבל אנשים בבית "האח הגדול" שוכחים מהעקרונות שלהם שבוע אחרי שהם נכנסים לבית, ואחרי חודש תהיו בטוחים שכל מה שמעניין אותם הוא להיות הכי מקובלים בכיתה ולצאת עם המיליון. תתקדמו.

האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
איך הוא היה הבנאדם היחיד שחיבבנו הפעם? גדי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

סיפורי אהבה בלתי אפשריים

לא, אני לא מדברת על הרגע המצחיק שבו ירדן כועסת על האח שהביא לליאור מסאז'יסטית בלונדינית גבוהה לפינת ליטוף בעוד אותה הוא להביש כמו אום כולתום. אני מדברת על גדי, שאחרי שהתחרפן על ניר החליט לבוא להשלים. הדיירים, שחששו למוחו הנוח להתרשם של גדי קראו לו לסלון כדי שניר לא ידביק אותו בשמאלנות, אבל גדי התעקש וחזר מיד לניר, שהיה חצי עירום במיטה, כדי להכות אותו עם כרית כששניהם מצחקקים כמו בתחילתו של סרטון פורנו לסבי. תודו שזה היה מרגש. אני רק מקווה שזה הדדי. אם לא, אז כל הסיטואציה שבה הם מסתכלים על השמיים וניר מסביר לגדי על קונסטלציות הכוכבים סתם אכזרית. חוץ מזה, אם לא שמעתם את ניר אומר לגדי "תראה, יש שם חצי סהר" לא שמעתם הפרעת דיבור רומנטית מימיכם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully