וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: תקווה יקרה, ליאור יכבוש אותך ואז יזרוק אותך בפריים טיים

20.2.2020 / 8:26

נועם חוברת למועדון הדחויות של ירדן, אדם יוצא קמצן, לתקוה לא יפה מאוהבת וברור שהיא תיזרק אל מול פני האומה אם תיענה לחיזוריו של ליאור, ואלון שהוצא מהבית ביאס אותנו כשנודע לנו שהוא מעולם לא היה בחו"ל. קארין ארד סוגרת פרק נוסף של "האח הגדול"

אסיף אלקיים מדבר ב"אח הגדול" על אהבתו למעיין אדם

טוב, ערב סוער היה לנו אתמול. גם באופן כללי וכמובן גם בבית האח. האמת? הגיע הזמן שהעונה המקרטעת הזאת תקבל בוסט רענון בצורת דיירים חדשים שישנו בה את הדינמיקה ויביאו שינוי. שזה בעצם הדבר שהכי מפחיד אותנו, בני אדם בכלל, ואת דיירי האח בפרט. בדומה לדינמיקה של משפחה, שבה כולם רבים כל הזמן אבל בכל זאת ממשיכים להיפגש באובססיביות כל שישי, כך גם בבית האח הגדול. נכון, אתה תקוע בבית עם עשרה אנשים שחמישה מהם אתה שונא, אבל הם חלק מהבית שלך, ותעדיף אותם על פני זרים שנכנסו הרגע. ובכל זאת, הדינמיקה בבית עומדת להשתנות. כי כל אחד מהחדשים נבחר בקפידה כדי ללחוץ על כפתורים ספציפיים אצל דייר ותיק מסוים.

נועם לוי בת ה-22 נכנסה לבית בשביל להוציא את ליאור משלוותו, לגרום לו להתלבט בינה לבין תקוה, ואולי לגרום לתקוה לקנא. אז קודם כל, סליחה, אבל היא לא נחשבת אקסית. אז ליאור הבטיח לה שכשהוא יוצא מהבית הם יהיו ביחד. אז הבטיח. מה זה אומר? כלום. זה בדיוק מה שהוא אמר לירדן בחלק הראשון של העונה וראינו איך זה התפורר. לא, היא לא מהווה שום איום. בשנייה שראיתי אותה בשבת היה לי ברור שהיא לא מספיק אטרקטיבית בשביל להשפיע על הקשר של ליאור ותקוה, והמקסימום שיקרה זה שהיא תמצא את עצמה חברה של ירדן במועדון הדחויות ובת הזוג הטנטטיבית של אדם. אדם אכן מיד עשה לה סיור אקסטרה טרחני בבית והשליך לכיוונה טבעת שעולה עשרת אלפים דולר. איזה ילד מסכן, בחיי. גם מנסה לקנות אהבה בכסף, וגם יוצא קמצן כי הוא בעצם רק משאיל אותה. בבקשה, נועם, סטודנטית לחינוך מיוחד - הנה הסטאז' שלך. תהני!

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
לא מהווה איום. נועם/צילום מסך, רשת 13

מי שדווקא כן הצליחה להסעיר את הרוחות של שני הנאהבים, ובכלל לא בכוונה, היא הדיירת החדשה היפה - שירלי סידיק. היא מאפרת, היא מחפשת זוגיות, ועדיין לא הבנתי מה הקטע שלה. מה שכן, דווקא היא, שבשיא התמימות ניסתה להתחבב על האנשים הזרים שפגשה הרגע, הייתה הגורם להתקף הקנאה המאד ילדותי של תקוה. תגידי, את באמת קמת והלכת עכשיו כי הוא הציע לגלגל לה סיגריה? לא האמנתי למראה עיני. אני חייבת להודות שכל הסיפור הזה מוריד לי ממנה. עם כל הכבוד לזה שהיא כלואה איפשהו בירושלים, אני מצפה ממנה לסטנדרטים טיפה יותר גבוהים מליאור דואק ומההתנהגות המנדנדת הזאת של בחורה חסרת ביטחון שבודקת כל רגע על איזה תחת של מלצרית החבר שלה מסתכל. זה ממש מכאיב בעיניים. השיא היה בחדר העישון, כששמו לה שיר מרגש, והכי התבקש שהם יתנשקו, אבל הם רק ישבו שם, נבוכים ואומללים.

סורי, אבל לא יפה לה מאוהבת. מהרגע שהוא התחיל לחזר אחריה בצורה גלויה היא מתנהגת כמו סתומה. לא משנה כמה חומות היא מרימה, נודף ממנה הריח של זאת שמתה להיות פעם אחת הבחורה שזוכה בחתיך של השכבה. היא אמרה בווידוי בחדר האח: "אולי בבית אני דומיננטית וצעקנית, אבל לא הייתי ילדה כזאת. ועכשיו מלך הכיתה רוצה אותי". ואני רוצה לצעוק לה "אז מה?? אז מה אם הוא רוצה? את לא חייבת להסכים!". לא נעים לי להגיד לך, תקוה יקרה, אולי ליאור היה מלך הכיתה, אבל יש מצב שבתיכון הוא הגיע לשיא שלו. חוץ מזה, אם את באמת רוצה להיות מלכת הכיתה, את צריכה לסרב לחתיך, לא ליפול למלכודת שלו, להתאהב בו, ואז לאפשר לו להשתעמם מהכיבוש שלו ולזרוק אותך בפריים טיים. וזה בדיוק מה שיקרה, כי פאוור קאפל תל אביבי כנראה לא תהיו.

עוד בוואלה!

לאחר שעבר על חוקי הבית: אלון הודח מבית האח הגדול

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
לא יפה לה מאוהבת. תקוה וליאור/צילום מסך, רשת 13

אודליה סויסה, בת ה-34 מירוחם, אמא לארבעה שנשואה לכבאי, לא תשנה שום דינמיקה בבית. לא ממש הרגשתי אותה בפרק, אבל היא כבר ממלאת היטב את התפקיד שיועד לה - אלטרנטיבה ידידותית למשתמש במקום אמלי. אז היא נחרדה בבוקר שהבית מטונף וניסתה להזרים את יוסי לעזור לה לבשל, ומאז לא נשמע קולה. וזה בסדר מבחינתי, כי אחרי חמישה קולולו כבר הבנתי את הקטע. היא חמודה, היא מבשלת. זהו. מעכשיו, חוץ מבריבים על התקציב ובשיחות עידוד לירדן על כך שגם כפיר לא מעוניין בה, לא נראה אותה יותר מדי.

אם כבר בכפיר כהן עסקינן, מנהל הגלריה והגבר השרירי בגיל הפוריות נמצא בבית כדי שיהיה לסטודנטית למוזיאולוגיה במה לשחק. יש רק שתי בעיות. אחת - ירדן ישר נדלקה על פול, הבינה שהוא ארמני, ובשיחה מרגשת על כמה שהקדוש-ברוך-הוא חשוב לה, פרגנה אותו 'על מלא' לנועם. בעיה שניה - כבר בתעודת הזהות שלו הוא מצהיר שהוא לא מאמין בנישואים. חוץ מזה כפיר לא בא כדי לנהל רומנים, הוא בא כדי להוכיח שהוא יותר מנהיג מליאור. האם יש גנרי ממנו? לא. אבל אני מתה לראות שיחה שלו ושל ירדן על אומנות קונספטואלית, כי זה יהיה פיפי.

הארמני, פול טשגיאן, הגיע כדי להיות החתיך של הבית ולהעלות על סדר היום עניינים בין גזעיים, אבל בגרסת הדיאט. הוא אמנם נוצרי, אבל אל דאגה, הוא נוצרי מחמד מאולף היטב. הוא לא יאכל לאף אחד נעליים, לא יעלה על הספות ולא ינהל דיונים על דת או יחבור לניר בוויכוחים פוליטיים. הוא ישיר שירי שבת עם יוסי וגדי עם מפית על הראש, ואנחנו נפספס שיח שהיה יכול להיות מעניין. חבל, אבל זה מה יש. כל שנותר לו לעשות בבית זה להתחיל רומן עם נועם, שחייבת להחזיר לליאור (שבמקום בחיבוק קיבל אותה לבית באדישות והתקף שיעול) ולחבור לכפיר שרוצה להפוך את גדי ל"מגה חתיך". ואני רוצה להפוך את גדי לחכם, זה עוזר לי?

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
משעמם. גדי/צילום מסך, רשת 13

כדי למקסם את השינוי ביחסי הכוחות, בפרק הזה לקחו עד הסוף את מלחמת הדיירים הוותיקים בחדשים וחילקו אותם לקבוצות כדי להילחם על העמדות פומביות להדחה. משימה אחת הייתה לעלות מהר במדרגות, להחליק חזרה וללחוץ על באזר. היא נוצחה על ידי החדשים, ושירלי העמידה את ליאור להדחה. למה? מי יודע, אולי כי הוא בסוף לא גלגל לה סיגריה. במשימת כדורגל הנשיפות שיחקו אסיף וליאור מול פול וכפיר, והפעם ניצחו 'הפועל ותיקים' את הטורניר. כתוצאה אסיף העמיד את כפיר, וליאור העמיד את שירלי - החזיר לה. נו, תקוה, את זה את רוצה? באמת???

במשימה השלישית - קרב סייף בלונים, ניר ניצח את פול והעמיד את אלון להדחה. וזהו, זה כל מה שנראה ממנו לעונה זו. בשלושת הימים שלו הוא בעיקר רב עם ניר וניסה לפלרטט עם חגית, שפסלה אותו על הסף. שזה מוזר, כי היא כל כך רוצה להתחתן שהייתה אומרת 'כן' לדובי של גדי. אבל אני תמיד אומרת שבחורה צריכה להקשיב לאינסטינקטים שלה, כי מילא איש מחרחר ריב ומעצבן, אבל גבר מבוגר שלא היה בחו"ל מעולם זה dude עם בעיות. ואומרת את זה אחת עם בעיות. אז אלון וולקוביצקי, ציוני, פטריוט, עורך דין עם הבנה עמוקה בחוק הפלילי, שמשום מה מתקשה לעקוב אחרי חוק פשוט אחד של תוכנית טלויזיה, ביי ביי, סי יו אין קורט.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully