וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": ההדחה הזו ערערה לא רק את תקוה

2.4.2020 / 8:07

תקוה מיררה בבכי והדאיגה את שאר החברים, אבל ההדחה של ליאור השפיעה גם על האחרים. כולם היו בהלם. אבל דווקא ההדחה של יוסי הייתה מבאסת במיוחד. הוא היה היחיד בבית עם שמחה אמיתית ואותנטיות. חבל שבמקום להתמקד בדבר המעניין, "האח הגדול" העדיף משימה דבילית במיוחד

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13

(בסרטון: תקוה וליאור בחיכוך בימים טובים יותר)

לפני שניכנס להדחה ולכמה הימורי גמר, הבה נציין שני מחדלים מזעזעים שקרו בפרק הזה של "האח הגדול". הראשון והחמור ביניהם הוא שאת המתנה של יוסי הכניס לבית נינג'ה ללא כפפות. תגידו, אתם אמיתיים? דווקא עכשיו, כשכל היום דוחפים לנו לתוך הפרצוף מידע על משטחים מזוהמים ומלמדים אותנו לשטוף ידיים כל רבע שעה למשך דקה שלמה, מכניסים לבית הכי בטוח במדינה נינג'ה לבוש מכף רגל ועד ראש כולל מסכה ובלי כפפות? אני פשוט לא מאמינה שזה קרה.

דבר שני, דווקא בתקופה שבה אפילו לצאת החוצה סתם הפך להיות אירוע מסויט - זו התעללות להקרין פרק שכולו דיירים שמדברים עם מראה חנפנית שחושבת שהיא דמות בדיסני. זה לא מעניין אף צופה בבית, ועינג רק את הדיירים עצמם. כאילו, לפעמים זה נסבל לראות דברים חסרי תוחלת, אבל בשביל זה כל העונה צפינו במערכת היחסים של ליאור ותקוה. הספיק לנו.

נינג'ה ללא כפפות. האח הגדול, צילום מסך
לא ייאמן - נינג'ה בלי כפפות בבית "האח הגדול"/צילום מסך, האח הגדול

אם כבר מדברים, קבלו סיפור. חצי שעה לפני הפרק התקשרה אלי חברה היסטרית שסיפרה שמועה שרצה ברשת. לפי השמועה תקוה בילתה אצל האח הגדול בבירור, כי הגיע לרשותם סרטון שבו תקוה - שימו לב -שורפת חתול. מיד אמרתי שזה שקר שמפיצים אנשים מטורללים שרוצים שהיא תודח, ושאף אדם סביר לא יאמין לזה. היא הבן אדם הכי לא אגרסיבי בעולם - אין בה טיפת אלימות, אפילו לא מילולית - גם כשהיא כועסת היא רהוטה באופן מעורר הערצה.

בסופו של דבר הסתבר שבאמת קרה משהו עם המשטרה ועם תקוה, כי אחותה של תקוה (שגם היא יפה, אמאלה - מה זה הגנים האלה?) הגישה תלונה במשטרה בגלל תגובה שבה מישהו כתב שאם היה לו אקדח עם שני כדורים הוא היה שם אותם לתקוה בראש. השמועה כנראה התערבבה עם האמת וכך נוצר הסיפור המוזר הזה.

אני לא נורא מופתעת, כי בעידן הפייק ניוז הכל הגיוני, במיוחד אחרי שקראתי מאות תגובות דוחות וגזעניות של פסיכים שלוקחים את התוכנית ברצינות תהומית. מישהו כנראה באמת הפיץ שמועה מזעזעת כדי להשפיע על ההצבעות. לא שזה משנה, הוא יכול להיחנק בבית עם הגועל נפש שלו, כי תקוה לא הודחה וגם תהיה בגמר, למרות שכנראה שלא תזכה, במיוחד עכשיו, אחרי שליאור יצא מהבית והיא נותרה בלעדיו, עייפה וחלולה.

עוד בוואלה!

ירדן עברה שברון לב והושפלה מול כל המדינה. זה לא אומר שהיא צודקת

לכתבה המלאה
האח הגדול 1 באפריל 2020. רשת 13,
לא מנוחמת. תקוה והחברים, "האח הגדול"/רשת 13

הבכי קורע הלב שלה אחרי ההדחה שלו היה כל כך מעכיר שלווה, עד שכל דיירי הבית הסתובבו מודאגים שעות. רק שהבכי הזה לא היה רק בגלל ליאור, שאותו היא תראה עוד כמה ימים. הבכי הזה היה קבור לה בבטן כבר תקופה, וההדחה של ליאור הייתה האצבע בגרון שעזרה לו לצאת. התפרקות כזו אופיינית לאנשים האלה שמסתובבים עם כאב שהם לא מעזים לבכות החוצה, פשוט כי הם פוחדים שאם הם יתחילו, הם לא יוכלו להפסיק.

קל לזהות אותם. הם מפגינים כוח לכאורה כדי להסוות את הפגיעות, ציניות שמטשטשת את הפחד, והמון הומור שמסתיר את העצב. מדובר בליצנים עצובים שחיים על הקשקש, תמיד במרחק דחיפה קטנה משבירה.

אבל לא רק היא הושפעה מההדחה המפתיעה הזאת. כל הבית היה בהלם, הרבנית ירדן דמעה כאחרון האברכים מעל הסידור, תקוה המשיכה לבכות עד שכמעט נשרו לה התוספות, וכל השאר דידו מצד לצד כשהם מציעים תה נענע זה לזה. אבל במקום להראות לנו את ההחלמה של הבית או את השיחות בין תקוה לירדן, גרסת הפסקת האש, הגיעה הפאקינג מראה.

כן, אותה מראה שלא השכילו להשתמש בה במשך העונה כדי לקדם את העלילה, ובמקום שהמראה תעשה את מה שהיא אמורה לעשות בפורמט הזה, והוא להראות לדיירים דברים שקרו בבית כדי לייצר התרחשות, היא הראתה להם את תעודות הזהות ונתנה להם מחמאות על ה"התקדמות" שלהם.

איך לומר בעדינות? זה מעניין את התחת.

האח הגדול 1 באפריל 2020. רשת 13,
גם ירדן בוכה. "האח הגדול"/רשת 13

אמנם המנגינה של פנטום האופרה באה טוב, אבל לשמוע את גדי אומר בפעם ה-900 "ריגשת אותי", "אני מתרגש" ומקבל ערכה של נוזל כלים, לא עניין אותי. די, הבדיחה מיצתה את עצמה. הבנו. הוא לא עשה כלים ועכשיו הוא כן עושה כלים. שמחת זקנתי. באמת סליחה שאני לא מתרשמת מבן אדם שההישג הכי גדול שלו הוא להבין בגיל 22 שלהוריד צלחת מהשולחן זו לא פחיתות כבוד ושצריך לכבד בני אדם בלי קשר לדעות שלהם. או לעובדה שהם נשים.

אסיף, הסופר, איש הרוח, והוגה המשפט העמוק "גדי הוא זריחה שלא נגמרת" דקלם איזה קשקוש על לאהוב ולחבק את הפחדים, ובמראה ראה ילד. האם יש לנו את זה ביותר גנרי, זאת השאלה. לסיום, המראה החמיאה לו שהוא נאמן לעצמו, והראתה לו פוסט שמעיין העלתה לפני שבועיים שבו היא מריחה חולצה שלו ובוכה.

הו, איזו סגירת מעגל מרגשת. והכי חשוב - אמינה! האח הגדול ארגן לזוג הפרוד הפי-אנד. הוא קיבל אישור שהיא עדיין אוהבת אותו, והיא קיבלה מסר לפיו הוא "מוכן לשלב הבא". כאילו, בכל זאת, מדובר פה על הקמת משפחה, לא חלילה משהו חשוב או משנה חיים, למה לא לקבל דיאגנוזות ממראה נודניקית שמדברת במשפטי עוגיית מזל מהאייטיז? טוב שלא התקשרו להגיד לה להפסיק גלולות מראש כי הגוף צריך להתנקות.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
נתגעגע. יוסי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

תרשו לדלג על מושיק עפיה ועל אודליה ושמחת החיים שלה, מה גם שהיא כנראה המודחת הבאה. או אולי אדם, שהימצאותו בשלב זה בבית היא אניגמה. מישהו יכול להסביר לי מי הם האנשים שמצביעים לאדם? כי שאלו אותי, ואין לי אפילו תשובה מופרכת לשאלה הזו.

הרגע היחיד בסאגת המראה שלא היה מיותר, היה הרגע של יוסי, היחיד שלא זקוק למחמאות והיחיד שהן הגיעו לו. איזו הדחה מבאסת. לאורך כל העונה הוא היה היחיד שהייתה בו שמחה אמיתית ושהיה אותנטי עד הסוף, פשוט כי לאיש הזה אין עצם בגוף שמסוגלת לשקר. אין בו טיפה של רוע, ואפס נטייה לדרמה, אפילו כשדיבר על המחלה שעבר. אפילו בהקשר הזה כל מה שיוסי הפגין זו הודיה על שחזר לעצמו בבית, והסביר כמה הוא מאושר. הוא טוב, הוא מכובד, והוא היחיד שבאמת היה נאמן לעצמו בלי הצורך האובססיבי לקריין את העובדה הזאת ולטפוח לעצמו על השכם. יוסי היה, חד משמעית, הדייר הכי ראוי בבית. ולמרות שהייתי טים-תקוה מההתחלה, כבר חצי עונה אני מאחלת ליוסי שייקח את המיליון, ולו רק בגלל השפיות שהוא הכניס לבית והלבבות שהוא חימם, כולל את שלי.

איזה באסה שהוא הלך. אני הרבה יותר מתבאסת ממנו, אני בטוחה, שגם ברגע ההדחה לא הייתה בו טיפה של מרמור. להפך - הוא המשיך לדאוג לגדי שנשאר מרוסק, ולאחל לו מכל הלב את הזכייה. אני מעדיפה שתקוה תזכה, אבל נאלצת לקבל שזה כנראה לא יקרה. אמנם היא תשב בחמישיית הגמר, כנראה לצידם של אסיף, ירדן ואדם, אבל הניחוש שלי בטור הראשון של העונה כנראה היה נכון - מסתמן שאכן הזוכה של העונה הזאת יהיה גדי. יוסי בטח נורא ישמח, אבל היי - אף אחד לא מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully