וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט הודיעה על ביטול כל הופעותיה בשנה הקרובה

17.4.2020 / 10:26

המוזיקאית האמריקאית ביטלה את סיבוב ההופעות שלה, שיתקיים רק בשנה הבאה, וגם מהדורת 2020 של כנס הקומיק-קון בוטלה. הזמר הצרפתי הוותיק כריסטוף ("אלין") מת בגיל 74 כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

רויטרס

20:57: הקומיק-קון הודיע על ביטול מהדורת 2020 שלו

הקומיק-קון הוא אירוע הדגל של תעשיית הקומיקס ובעשור האחרון גם מן האירועים החשובים של תעשיית הקולנוע. החגיגה הזו מתקיימת בלי הפרעה מזה חמישים שנה, אבל השנה הקורונה טרפה את כל הקלפים והיום נודע על ביטול הכנס רב המשתתפים, שהיה אמור להתקיים בין ה-23 ל-26 ביולי.

כמו כן, הוחלט כי לא ייקבע תאריך חדש למהדורה 2020 של הקומיק-קון, כך שחובבי הקומיקס ייפגשו בסן דייגו רק ביולי 2021.

גל גדות בכנס קומיק קון 2018. AP
גל גדות בקומיק קון 2018/AP

20:51: טיילור סוויפט הודיעה על ביטול כל הופעותיה בשנה הקרובה

טיילור סוויפט היתה אמורה לצאת בקרוב לסיבוב הופעות חובק עולם, שיתחיל בבלגיה, גרמניה, פולין, צרפת ומדינות אירופאיות נוספות ויסתיים בארצות הברית - אך מן הסתם, הקורונה כבר לא תאפשר לזה לקרות. היום, הודיעה המוזיקאית על ביטול כל הופעותיה ב-2020. הן יתקיימו ב-2021, במועדים שטרם נקבעו.

אם במקרה אתם נמנים עם מי שרכשו כרטיסים להופעות, שימו לב: הכרטיסים שרכשתם יהיו תקפים גם למועדים החדשים. במקרה שלא תרצו בכך, מתחילת החודש הבא תוכלו לקבל עליהם החזר.

עוד בוואלה!

פחות מבוגרים, כרטיסים זולים יותר: כך ייראה שוק ההופעות הבין-לאומיות ביום שאחרי הקורונה

לכתבה המלאה

10:29: הזמר הצרפתי כריסטוף הלך לעולמו

הזמר הצרפתי כריסטוף הלך לעולמו אמש (חמישי) בגיל 74. המוזיקאי אושפז בשלהי מרץ, ובזמנו דיווחה התקשורת כי זה היה בשל סיבוכים של הקורונה. לאחר מותו, הצהירה משפחתו כי הדבר נגרם בשל מחלה נשימתית.

כריסטוף נולד בשם דניאל בווילקה, ועם השנים נהפך לאחד הזמרים הגדולים והאהובים בצרפת. הוא נודע בעיקר בזכות להיטיו "Les mots bleus" ו"אלין", שהיה להיט גדול גם בישראל.

כריסטוף. GettyImages
כריסטוף על השטיח האדום בקאן לפני חמש שנים/GettyImages

"כריסטוף איננו. למרות המסירות של הצוות הרפואי שטיפל בו, הוא איבד את כוחו. נותרנו בלי מילים, אין טעם בנאומים ארוכים", הצהירה משפחתו עם מותו.

דבר מותו של כריסטוף תפס את הכותרות הראשיות בתקשורת הצרפתית. שר התרבות פרנק ריסטייה ספד לו - "המילים, המנגינות והקול שלו ריגשו אותנו ולקחו אותנו למקומות אחרים. המוזיקה הצרפתית איבדה חלק מהנשמה שלה, אבל הכחול המר-מתוק של שיריו הותיר חותם בל יימחה".

08:00: הצלם אלן דביאו ("אי.טי") הלך לעולמו

הצלם אלן דביאו, שותפו הוותיק של סטיבן ספילברג, הלך לעולמו כתוצאה מסיבוכים בעקבות מחלת הקורונה. איש הקולנוע מת בגיל 77, כך לפי הודעה של איגוד הצלמים האמריקאי.

דאביאו פגש את ספילברג עוד בשנות השישים, והשניים עבדו יחדיו בכמה סרטים - הבולט בהם "אי.טי", מן הלהיטים הגדולים והאהובים גם בכל הזמנים. הצלם עבד גם עם במאים אחרים, למשל עם בארי לווינסון ב"באגסי" וב"אוואלון". הוא היה מועמד לאוסקר חמש פעמים, אך נודע בשיטת העבודה האיטית שלו, מה שלא התאים לקצב המהיר בהוליווד והוביל לדעיכתו המקצועית. הסרט העלילתי הארוך האחרון שצילם היה "ואן הלסינג" ב-2004.

בתחילת העשור הידרדר מצבו הבריאותי של דאביו, והוא רותק לכיסא גלגלים. לאחר שאושפז בבית חולים, הוא חזר לביתו בלוס אנג'לס, שם העביר את ימיו האחרונים.

עם הבשורה על דבר מותו, ספד לו סטיבן ספילברג: "הוא היה אמן נהדר, אבל החום וההומניות שלו היו עוצמתיים כמו העדשות שלו. הוא היה כישרון ייחודי, ואדם יפה".

אלן דביאו. GettyImages
אלן דאביאו באחת מהופעתיו הציבוריות האחרונות, לפני קצת יותר מעשור/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully