וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליארדים", "בשבילי אתם מתים", הסדרה החדשה של אנשי "המשרד": מדריך סדרות מאי 2020

29.4.2020 / 15:43

"ריק ומורטי", "ה-100", "בליינדספוט", ספיישל "קימי שמידט", שתי קומדיות מד"ב של יוצר "המשרד", סדרת דוקו על סוכן רשות הסמים שנרצח על ידי הקרטל, ריאן מרפי עושה "הוליווד" ועוד סדרות חדשות וחוזרות, כולל שירות סטרימינג חדש. המדריך למה שקורה בטלוויזיה בחודש מאי

טריילר העונה השנייה של "בשבילי אתם מתים"/נטפליקס

(עדכון אחרון: 25 במאי 2020)


מגפת הקורונה משנה סדרי עולם גם בטלוויזיה, אבל את השפעתה הגדולה נרגיש רק בחלק השני של השנה, ובמיוחד ככל שהסגר והשיתוק של התעשיות השונות יימשך. בינתיים הסדרות ממשיכות לזרום, וזה כולל גם שירות סטרימינג חדש שעולה בחודש מאי בארצות הברית - HBO Max.

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 1 במאי 2020

Upload
קומדיה חדשה של גרג דניאלס, יוצר "המשרד" האמריקאית, באמזון פריים וידאו. העלילה מתרחשת בעתיד הקרוב, כאשר ניתן "להעלות" אנשים על סף מוות אל סביבות של מציאות מדומה. זה מה שקורה לנייתן, מתכנת חובב המסיבות שחברתו מעלה אותו אל העולם המדומה היוקרתי "נוף לאגם", שם הוא מכיר את נורה, נציגת שירות לקוחות מרוששת. רובי אמל ("הפלאש") מככב (גם באמזון פריים וידאו ישראל, עם תרגום לעברית).

הוליווד
הסדרה הראשונה של ריאן מרפי במסגרת החוזה של עם נטפליקס (כן "הפוליטיקאי" לא הייתה חלק מזה). בהוליווד שאחרי מלחמת העולם השנייה, קבוצה של שחקנים ויוצרים בתחילת דרכם מנסה לזכות בתהילה - בכל מחיר. כל דמות מציעה הצצה יוצאת דופן אל תור הזהב של הוליווד ושופכת אור על מערכות הממסד הבלתי הוגנות ועל האפליה על רקע גזע, מגדר ומיניות, שבאה לידי ביטוי גם היום. הקאסט מונה בין היתר את דארן כריס ("הרצח של ורסצ'ה"), דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול"), קווין לאטיפה ורבים אחרים.

עוד בוואלה!

אפקט הטווס: שירות הסטרימינג החדש בונה על הנוסטלגיה במלחמה על צופי הסטרימינג

לכתבה המלאה

אל תוך הלילה (Into the Night)
דרמת מדע בדיוני בלגית של נטפליקס. ביום בהיר אחד, תרתי משמע, השמש מתחילה לקטול בלי הבחנה. הנוסעים והצוות בטיסת לילה מבריסל במטוס שנחטף ממשיכים לטוס במרוץ נגד השמש כדי להינצל מהאירוע המסתורי שזורע הרס בעולם.

Trying
קומדיה בריטית חדשה של אפל טיוי פלוס בכיכובם של רפי ספול ("מת על המתים" ושאר טרילוגיית קורנטו) ואסתר סמית' ("קוּקוּ"), על קורותיו של זוג שכל חפצם הוא תינוק, אבל זה הדבר היחיד שהם אינם מצליחים להשיג. גם אימלדה סטונטון המדהימה ("פדינגטון 2", "הארי פוטר ומסדר עוף החול") כאן (גם באפל טיוי פלוס ישראל, כולל תרגום לעברית).

בטי
סדרה חדשה של HBO המספרת את סיפורה של קבוצת נשים צעירות המחליקות על סקייטבורד בעיר ניו יורק ומנסות למצוא את דרכן בתחום שהשליטה בו היא בעיקרה גברית (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

ראשון, 3 במאי 2020

ריק ומורטי
חלקה השני של העונה הרביעית בסדרת הלהיט, בתקווה שיהיה מוצלח יותר מקודמו (ב-10 במאי גם בנטפליקס).

מיליארדים
זוכי האמי וגלובוס הזהב פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. אל העונה מצטרפת ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה") כפרופסורית לסוציאולוגיה ומחברת רב מכר.

המכשפה הטובה
עונה שישית לדרמת הפנטזיה של הולמרק על האלמנה עם כוחות הכישוף שמגדלת את בתה בעיירה קטנה (בהמשך גם בנטפליקס).

שני, 4 במאי 2020

רינו 911 (!Reno 911)
פרקים חדשים של הקומדיה על השוטרים חסרי היכולת במשרד השריף של רינו, נבאדה. פעם היא שודרה בקומדי סנטרל (ובישראל בערוץ ביפ), עכשיו היא חוזרת אל שירות הסטרימינג קוויבי, שמתאפיין בפרקים קצרים וזמין גם בישראל, כרגע במכשירים סלולריים בלבד (ללא תרגום לעברית).

חמישי, 7 במאי 2020

בליינדספוט
עונה חמישית ואחרונה לדרמת המתח של NBC (ב-13 במאי גם בסלקום tv).

Brassic
עונה שנייה לקומדיה הבריטית של Sky, המתרחשת בלנקשייר ועוקבת אחר חייהם של שני חברים טובים, ויני ודילן, שגדלו ביחד והפכו בלתי נפרדים. הכל השתנה כאשר חברתו של דילן רצתה לעבור למקום אחר בחיפוש אחר חיים טובים יותר עבורה ועבור ילדה.

שישי, 8 במאי 2020

מועדון בפריז (The Eddy)
דמיאן שאזל, זוכה האוסקר על בימוי "לה לה לנד", מגיע לנטפליקס עם סדרה ראשונה בבימויו. בעליו של מועדון ג'אז בפריז מסתבך עם פושעים מסוכנים ונאבק כדי להגן על העסק שלו, על הלהקה שלו ועל בתו המתבגרת. אנדרה הולנד ("The Knick"), יואנה קוליג ("אהבה בימים קרים") ואמנדלה סטנברג ("משחקי הרעב") מככבים.

Solar Opposites
ג'סטין רוילנד, מיוצרי "ריק ומורטי" ומדבב שני גיבורי הסדרה, מגיע עם סדרת אנימציה חדשה שיצר עבור הולו יחד עם מייק מק'מייהן, הכותב אף הוא לאותה סדרה. הקומדיה החדשה עוקבת אחר משפחת חייזרים שנאלצת לגור בארצות הברית. רוילנד עצמו מדבב ולצדו תומס מידלדיץ' ("עמק הסיליקון") ואחרים. כל הפרקים זמינים בבת אחת.

בשבילי אתם מתים (Dead To Me)
עונה שנייה לדרמה הקומית החמודה של נטפליקס בכיכובן של כריסטינה אפלגייט ולינדה קרדליני, על שתי נשים שמתחברות זו עם זו בעקבות אובדן.

ראשון, 10 במאי 2020

שומר אחי (I Know This Much Is True)
מיני סדרה חדשה מבית HBO המבוססת על הרומן רב המכר של וולי לאמב משנת 1998, העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. רשימת השחקנים ארוכה ומרשימה: מלבד רופאלו מככבות מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס וקתרין האן. על העיבוד של הספר לסדרה אחראי דרק סיאנפרנס ("אור בין האוקיינוסים", "בלו ולנטיין") שגם מביים אותה (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שני, 11 במאי 2020

הליך תקשורתי (Trial By Media)
סדרה תיעודית חדשה של נטליקס הבוחנת את המשפטים הדרמטיים ביותר בהיסטוריה, בדגש על האופן שבו כלי התקשורת השפיעו על פסקי הדין.

שלישי, 12 במאי 2020

קימי שמידט: קימי נגד הכומר (Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend)
ספיישל אינטראקטיבי חד פעמי של הקומדיה של טינה פיי בנטפליקס. קימי מתחתנת, אבל לפני כן עליה למנוע מהכומר (ג'ון האם) לממש את תוכניתו המרושעת.

שישי, 15 במאי 2020

White Lines
דרמת מתח חדשה של אלכס פינה, יוצר "בית הנייר", עבור נטפליקס, משום מה בלי שם בעברית. אישה ממנצ'סטר שאחיה נמצא ללא רוח חיים עוזבת את חייה השקטים ונוסעת לאיביזה כדי לגלות את האמת על היעלמו. מהר מאוד היא מתחילה להחליק במדרון מסוכן ומושחת. לורה האדוק ("פשע במעגל סגור", "הסודות של דה וינצ'י").

המלשן האחרון (The Last Narc)
מיני-סדרה תיעודית בת ארבעה פרקים של אמזון פריים וידאו, הנכנסת לקרביים המצמררים של חטיפת ורצח סוכן הרשות למלחמה בסמים קיקי קמרנה (שדמותו כיכבה גם ב"נרקוס") על ידי אנשי הקרטל. באמצעות ראיונות שטרם נראו, חושפת הסדרה את הסיפור של קמרנה, של קרטל הסמים שהוא חדר אליו, ושל המלשן שסיכן הכל כדי לגלות את האמת (גם באמזון פריים וידאו ישראל).

The Great
חודשים ספורים אחרי המיני-סדרה "יקטרינה הגדולה" בכיכובה של הלן מירן, מגיעה מיני-סדרה נוספת העוסקת בקיסרית האימפריה הרוסית במאה ה-18, הפעם כסאטירה קומית שיצר וכתב טוני מקנמרה ("המועדפת") עבור הולו. אל פנינג מגלמת את הגיבורה, ולצדה מככבים ניקולס הולט ("סקינס") וסשה דוואן ("איירון פיסט").

ראשון, 17 במאי 2020

רכבת הקרח (Snowpiercer)
אחרי תלאות הפקה רבות מגיעה סוף סוף הסדרה של TNT המבוססת על הקומיקס הצרפתי באותו שם, שזכה גם לעיבוד קולנועי פולחני של בונג ג'ון-הו ("פרזיטים"). כמוהם הסדרה מתארת עולם עתידני קפוא שבו מה שנותר מהאנושות שורד בתוך רכבת ומורכב ממעמדות אכזריים. בין היתר מככבים ג'ניפר קונלי ודויד דיגס ("המילטון", "שחור כזה"). הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה (ב-25 במאי גם בנטפליקס).

Hightown
דרמת פשע של רשת הכבלים Starz בכיכובם של מוניקה ריימונד ("שיקגו פייר") וג'יימס באדג' דיילי ("24", "הפסיפיק"). סוכנת של הסוכנות הפדרלית הימית בפרובינסטאון, מסצ'וסטס, לא מתה על העבודה שלה ובעיקר מחכה שיגיע זמנה לפרוש לפנסיה. את זמנה הפנוי היא מבלה במסיבות ואגב כך משתמשת בתג ובאקדח שלה כדי לפתות תיירות יפות. הכל משתנה כשהיא מגלה גופה במפרץ קייפ קוד, ומוצאת את עצמה במרכזה של מגפת ההרואין המקומית. גם עם ריילי וולקל ("המקוריים").

שלישי, 19 במאי 2020

Stargirl
סדרת גיבורת-על חדשה של רשת ה-CW על פי הקומיקס של DC. תלמידת תיכון מגלה על קיומו של צוות קוסמי רב עוצמה והופכת להשראה עבור דור חדש של גיבורי על.

רביעי, 20 במאי 2020

ה-100
עונה שביעית ואחרונה לדרמת המד"ב המעולה של ה-CW (בעוד שנים רבות גם בנטפליקס, שמתעקשת להעלות בישראל את העונות באיחור של שנתיים. אם לא תהיה דחייה נוספת, ב-24 במאי אמורה לעלות כאן העונה החמישית).

שישי, 22 במאי 2020

הומקאמינג (Homecoming)
עונה שנייה לדרמת המתח של אמזון פריים וידאו שיצר סם איסמעיל ("מר רובוט"). ג'וליה רוברטס, שכיכבה בעונה הראשונה, עזבה אבל נשארת כמפיקה. ג'אנל מוניי תופסת במקומה את קדמת הבמה בסיפור חדש עם שלל דמויות חדשות. ג'קי, חיילת לשעבר, מתעוררת בקאנו באמצע אגם בלי לזכור מי היא ואיך הגיעה לשם. ניסיונותיה להתחקות אחר מקורותיה מביא אותה אל אותה תוכנית מהעונה הראשונה, "הומקאמינג", שם היא מכירה את וולטר קרוז (סטפן ג'יימס), גיבור העונה הראשונה, בעצמו חייל לשעבר. בנוסף למוניי מצטרפים לקאסט גם כריס קופר וג'ואן קיוזק (גם באמזון פריים וידאו ישראל, עם תרגום לעברית).

החבר'ה מפארק הקרוונים: קסם של פטריות (Trailer Park Boys: The Animated Series)
עונה שנייה להרפתקאות המצוירות בנטפליקס של הנוכלים האהובים מנובה סקוטיה.

Control Z
דרמת נוער מקסיקנית של נטפליקס. כאשר האקר מתחיל לחשוף את הסודות של כל תלמידי התיכון, נערה מתבודדת אך חדת אבחנה שמה לה למטרה לחשוף את זהותו (או זהותה). מהמר כבר עכשיו על הטוויסט הסופי: היא עצמה ההאקרית.

שני, 25 במאי 2020

Barkskins
מיני-סדרת דרמה תקופתית חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק, המבוססת על ספרה של אנני פרו ("הר ברוקבק", "חדשות הספנות") ועוסקת בחיכוך בין המתיישבים הצרפתים והאנגלים בהתיישבות קטנה בקוויבק בסוף המאה ה-17. דיוויד ת'יוליס ("פארגו") ומרשה גיי הארדן ("קוד בלאק") מככבים (בהמשך גם בנשיונל ג'יאוגרפיק ישראל).

Grant
מיני סדרה תיעודית בת ששה פרקים של ערוץ ההיסטוריה על החיים והקריירה של הנשיא והגנרל יוליסס ס' גרנט (בהמשך גם בערוץ ההיסטוריה ישראל).

רביעי, 27 במאי 2020

Love Life
שירות הסטרימינג HBO מקס עולה בארצות הברית (אין צפי - שלא לומר תכנון - להגעתו לישראל), וזוהי הסדרה המתוסרטת המשמעותית הראשונה שלו: קומדיה רומנטית שמדי עונה תעקוב אחר דמות אחרת בחיפושה אחר אהבה. אנה קנדריק האהובה מפיקה ומככבת בעונה הראשונה, ולצדה בין היתר סקוט מקניירי ("קוד שרוף", "חסרי אלוהים").

Looney Tunes Cartoons
באגס באני, דאפי דאק ושאר החברים חוזרים ב-HBO מקס עם סדרה חדשה ומטורללת כמיטב המסורת.

We Hunt Together
דרמת פשע בריטית חדשה. ילד-חייל לשעבר שנאבק בנטיותיו לאלימות, פוגש בצעירה חופשיה וממגנטת שעלולה להיות סוציופתית - שילוב שמתגלה כמסוכן.

סוכני שילד
העונה השביעית והאחרונה של סדרת גיבורי העל של ABC (בהמשך גם ב-yes).

חמישי, 28 במאי 2020

The First Team
קומדיית כדורגל חדשה של ה-BBC שיצרו אנשי "קרועים" (The Inbetweeners), העוקבת אחר מעלליהם של שלושה שחקני כדורגל צעירים.

שישי, 29 במאי 2020

חיל החלל (Space Force)
קומדיה של נטפליקס המאחדת בין יוצר "המשרד" האמריקאי, גרג דניאלס, לבין כוכב אותה סדרה, סטיב קארל. הסדרה נוצרה בהשראת דבריו האוויליים של דונלד טראמפ, שהעלה את הרעיון להקים "חיל חלל" שיהיה הזרוע השישית של הכוחות המזוינים של ארצות הברית. כמו שמפרט התקציר: על הזרוע החדשה מוטל "להגן על לוויינים מהתקפות" ו"לבצע משימות אחרות הקשורות בחלל". או משהו כזה. זהו סיפורם של הגברים והנשים שצריכים לנסות להבין בעצמם מה הם בעצם צריכים לעשות.

Central Park
סדרת האנימציה החדשה של לורן בושארד, יוצר "Bob's Burgers", באפל טיוי פלוס, היא קומדיה מוזיקלית העוקבת אחר משפחה שמתגוררת בסנטרל פארק בניו יורק ומשגיחה על תחזוק המקום. ג'וש גד, שגם שותף ליצירת הסדרה, מדבב יחד עם חברתו ל"לשבור את הקרח" קריסטן בל, וכן קתרין האן, טיטוס בורג'ס, דויד דיגס וסטנלי פאקינג טוצ'י. כמו שאר סדרות אפל, הסדרה חודשה מבעוד מועד לעונה שנייה (גם באפל טיוי פלוס ישראל, כולל תרגום לעברית).

Ramy
עונה שנייה לדרמה הקומית הנפלאה של רמי יוסף בהולו, אחת הסדרות הטובות של שנת 2019, העוקבת אחר צעיר אמריקאי ממוצא מצרי בניסיונו למצוא אהבה בניו יורק ומעבר לה. מהרשלה עלי ("הספר הירוק", "בלש אמיתי") מתארח בעונה החדשה.

עוד ב-yes במאי 2020: בלגרביה, מה שקורה בצללים, נפילות חדות, נעלמת, השריף, רגליים קרות, בחשיכה, חמוץ מתוק, גבר מי שנשאר אחרון, הקריירה השניה של קרול, תוכנית אבא ועוד.

עוד ב-HOT במאי 2020: ברוקלין תשע תשע, בלגרביה, הטופ מודל הבאה, טופ שף, פרויקט מסלול ועוד.

עוד בסלקום TV במאי 2020: עונות קודמות של ריי דונובן, ילדותי, סינגל מילפית, הרומן, אלמנטרי, האקסית המטורפת, ג'יין הבתולה, עד עצם היום הזה ועוד.

עוד בנטפליקס במאי 2020: אימהות עובדות, שושלת, המקוריים, היה היה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully