וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו הקרוקודיל הנעלם כמעט וטרף את כתבת החדשות

9.6.2020 / 0:12

כתבת חדשות צילמה כתבה על קרוקודיל שנעלם במשך שמונה חודשים ואז חזר בהפתעה לביתו, וכשהתקרבה לראות אותו הוא פתח את לסתו וניסה לטרוף אותה: "לא רצתי כל כך מהר בחיים שלי"

ZarishaBradley9

בסרטון - ככה זה נראה כשהקרוקודיל תקף

קרוקודיל רעב במיוחד ששמו בון-קראנצ'ר (שובר העצמות) היה סנטימטרים בודדים מלתת נגיסה בכתבת חדשות בזמן צילום. כתבת רשת "חדשות 9" האוסטרלית זרישה בראדלי צילמה כתבה בדארווין ביום חמישי שעבר, בה סיפרה על בראדלי סיפרה קרוקודיל שנעלם לשמונה חודשים אחרי שהבית שלו נהרס בשריפות הענק שהשתוללו במדינה, ואז שב בהפתעה. בונקראנצ'ר אף איבד חלק מהלסת התחתונה שלו ואת העין הימנית שלו במאבק עם קרוקודיל אחר. הכתבה קיבלה תפנית כשהיא החליטה להביט מקרוב יותר ביצור שנמצא מתחתיה. הקרוקודיל ניצל את הרגע הזה כדי לזנק מהמים עם הלסת שלו פתוחה לרווחה, בעוד בראדלי זינקה אחורה באימה.

"וואו", היא צעקה לפני שהתחילה לצחוק עם הצלם שלה וסימנה לו להפסיק לצלם. יותר מאוחר היא סיפרה שהיא: "מעולם לא זזה יותר מהר" והוסיפה: "לעולם אל תחייכו לקרוקודיל".

ככה נראו רגעי האימה

למזלה של בראדלי היא הייתה לצד מאט רייט, לוכד התנינים הידוע, שעזר לה להמלט מהמקום רק עם בהלה."אני לא חושבת שזזתי כל כך מהר אף פעם בחיים שלי, אבל יצאתי מזה ללא פגע", סיפרה בראדלי, "אני בסדר, אני קצת מבוהלת, אבל בסדר. ץתהיה לנו כתבה נהדרת על בונקראנצ'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully