וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקדמיית המטרייה", "מכושפת", "רצח אופי": מדריך סדרות יולי 2020

30.6.2020 / 0:00

חובבי הפנטזיה ימצאו בנטפליקס אוצרות של ממש בחודש הקרוב, כולל הסדרות החדשות והמושקעות "הנזירה הלוחמת" ו"מכשפת" עם כוכבת "13 סיבות", וגם שובה של "אקדמיית המטרייה". כמו כן: ספיישל "רוק 30", שובן של "האנה", "אבסנטיה", "וינונה ארפ", "רצח אופי", "וונטוורת" ועוד

טריילר לסדרה מכשפת (Cursed) של נטפליקס, בכיכובה של קת'רין לנגפורד/נטפליקס

עדכון אחרון: 26 ביולי.

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ו-Quibi (בלי תרגום). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

חמישי, 2 ביולי 2020

נזירה לוחמת (Warrior Nun)
סדרת פנטזיה חדשה של נטפליקס. יתומה שמתעוררת בחדר מתים מגלה שיש לה כוחות-על, ושעכשיו היא נושאת ההילה בכת סודית של נזירות ציידות שדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שישי, 3 ביולי 2020

מועדון הבייביסיטריות (The Baby-Sitters Club)
סדרה חדשה של נטפליקס, גרסה עדכנית לסדרת הספרים המצליחה של אן מ' מרטין, שבמרכזה קבוצה של חברות שמחליטות לפתוח עסק לשמרטפות. הסדרה עוקבת אחרי החברויות ביניהן וההרפתקאות שהן עוברות ביחד בניסיון להתמודד עם העסק החדש, הלימודים בחטיבת הביניים וקשיי גיל ההתבגרות.

הטינה: בראשית (JU-ON: Origins)
סדרת סרטי האימה חוזרת אל מקורותיה היפניים עם סדרה חדשה בנטפליקס, שעלילתה מתרחשת לפני סיפורי הסרטים. חוקר אירועים על-טבעיים מחפש בקדחתנות בית מקולל שדברים איומים קרו בו לאם ולבנה לפני שנים רבות.

נערות הכבלים (Cable Girls / Las Chicas del Cable)
החלק השני בעונה החמישית והחותמת של הדרמה התקופתית הספרדית של נטפליקס, המתרחשת במדריד של סוף שנות העשרים, ועוקבת אחר ארבע בנות המגיעות מרקעים שונים מאוד ועובדות כמרכזניות בחברת הטלפון הארצית.

האנה (Hanna)
עונה שנייה לדרמת האקשן המוצלחת של אמזון פריים וידאו, על אודות הנערה בעלת היכולות יוצאות הדופן שגדלה עם אביה בלבד במשך 15 שנה ביער קר ומבודד, וכעת מנסה לחשוף את האמת על מקורותיה בשעה שעליה לחמוק מסוכנת CIA שפועלת בדרכים בלתי רשמיות.

חמישי, 9 ביולי 2020

Close Enough
קומדיית אנימציה חדשה של HBO מקס העוקבת אחר משפחה מורחבת שמתגוררת בצד המזרחי של לוס אנג'לס בגרסתה הסוריאליסטית.

המגן האחרון (The Protector)
עונה רביעית לסדרת הפנטזיה הטורקית המושקעת של נטפליקס.

There She Goes
עונה שנייה לקומדיה של ה-BBC בכיכובם של דיוויד טננט וג'סיקה היינס ("Spaced"), על משפחה שבתם בת ה-9 מאובחנת עם לקות למידה חמורה.

שישי, 10 ביולי 2020

זאק אפרון: עם שתי רגליים על הקרקע (Down to Earth With Zac Efron)
סדרת טיולים חדשה של נטפליקס, במסגרתה יוצאים השחקן זאק אפרון וגורו החיים הבריאים דארין אוליאן למסע ברחבי העולם ומחפשים דרכים לחיות חיים בריאים ובני־קיימא.

Little Voice
הזמרת שרה ברייליס לא תכתוב לכם שיר אהבה, אבל היא כן תפיק דרמת התבגרות קומית מוזיקלית ורומנטית חדשה לאפל טיוי פלוס. זמרת צעירה ומוכשרת במיוחד מתקשה לממש את חלומה בעיר הגדולה, בעודה מתמרנת בין דחייה, אהבה ועניינים משפחתיים סבוכים.

ראשון, 12 ביולי 2020

P-Valley
דרמה חדשה של רשת הכבלים סטארז על מועדון חשפנות בעיירה קטנה בדלתא של המיסיסיפי, הדרום העמוק של ארצות הברית, והטיפוסים הגדולים מהחיים שמאכלסים אותו.

שני, 13 ביולי 2020

The Now
קומדיה חדשה של שירות הסטרימינג קוויבי, המוקדש ליצירות עם פרקים קצרים של עד עשר דקות, ואחרי שבתחילה היה זמין במכשירים סלולריים בלבד הוא גם מאפשר כעת לשדר לטלוויזיות חכמות. הסדרה החדשה של פיטר פארלי ("הספר הירוק", "משתגעים על מרי") בכיכובו של דייב פרנקו, מגוללת את קורותיו של בחור המוצא שלווה כאשר סוד מעברו מגיח ומאיים להרוס את עתידו. גם ביל מורי כאן בתפקיד משנה, וכן דריל האנה, אליסה מילאנו ואחרים.

רביעי, 15 ביולי 2020

Brave New World
דרמה דיסטופית חדשה של סקיי הבריטית ושירות הסטרימינג האמריקאי פיקוק של NBC-יוניברסל, שמושק היום רשמית אחרי שהיה פעיל מספר חודשים בהשקה שקטה. הסדרה מבוססת על קלאסיקת המד"ב הספרותית "עולם חדש מופלא" של אלדוס האקסלי, שיצא ב-1932 ותיאר עתיד כאילו-אוטופי שבו בני האדם מתרבים באופן גנטי, מסוממים כדי לעקרם מרגשות, ואין מלחמות ומגפות אבל במחיר של היעדר מוחלט של אינדיבידואליות. בין היתר מככבים דמי מור, הארי לויד ("משחקי הכס") וג'סיקה בראון פינדלי ("אחוזת דאונטון").

Psych 2: Lassie Come Home
הסדרה הבלשית הקומית "בניחוש חוקר" הסתיימה ב-2014 (בישראל היא שודרה ב-yes) וכבר זכתה ב-2017 לסרט עוקב. עכשיו מגיע השני אל פיקוק. כוכבי הסדרה ג'יימס רודיי ודולה היל חוזרים, ובתפקידי אורח מככבים גם ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי") ושרה צ'וק ("סקראבס").

United We Fall
סיטקום מולטי-קאמרה חדש של ABC, על זוג לילדים קטנים שחייהם משתנים כאשר אמו של הבעל (ג'יין קרטין האגדית, "סאטרדיי נייט לייב", "מפגשים מהסוג האישי") עוברת לגור איתם.

חמישי, 16 ביולי 2020

רוק 30
לראשונה מאז שהסתיימה ב-2013 משדרת NBC פרק מיוחד בקומדיה האהובה של טינה פיי, שמצולם מבתיהם של השחקנים ונועד לקדם את השקת "פיקוק".

שישי, 17 ביולי 2020

מכשפת (Cursed)
"The Witcher" הפך ל"המכשף" ועכשיו "Cursed" הופכת ל"מכשפת". למה לא "מקוללת", שלא רק נאמן למקור אלא מעניין בהרבה? מי יודע, אולי כ.ש.ף הוא השורש היחיד שמוכר כאן למתרגמי שמות סדרות של נטפליקס. הפעם מדובר בסדרת פנטזיה חדשה בכיכובה של קתרין לנגפורד, הגיבורה הטראגית של "13 סיבות", בטוויסט על סיפורי המלך ארתור, חרבו הפלאית והקוסם מרלין. מצוידת בכוחות מסתוריים וחרב אגדית, המורדת הצעירה נמואה מאחדת כוחות עם שכיר החרב ארתור במטרה להושיע את אנשיה.

אבסנטיה
סדרת המתח של הצוות שמאחורי "כפולים" (הבמאי עודד רסקין, המפיקים מריה פלדמן ותמיר כפיר, הצלם נדב הקסלמן, וגם אנחל בונני היה בקאסט) חוזרת לעונה שלישית, והפעם מקדימה את HOT ועולה במלואה בפריים וידאו (ועם תרגום לעברית). סטאנה קייטיק ("קאסל") מככבת כאמילי, סוכנת ה-FBI שנעלמה למשך שנים ונחשבה למתה, עד שחזרה בלי זיכרון. בעונה החדשה היא מעבירה את ימי ההשעיה האחרונים שלה מהבולשת בניסיון להיות אם טובה לבנה, אך הכל משתבש כאשר מקרה פלילי בין-לאומי מאיים על משפחתה.

ראשון, 19 ביולי 2020

רצח אופי (The Alienist)
עונה שנייה לסדרת המתח התקופתית של TNT העוקבת אחר ד"ר קרייזלר, מומחה למחלות רוח, שחוקר מקרי רצח - והפעם אחד חדש תחת השם "מלאך האפלה". מככבים שוב דניאל ברוהל, דקוטה פנינג, לוק אוונס ואחרים. שני פרקים בשבוע, ועם תום העונה היא תגיע גם לנטפליקס.

שלישי, 21 ביולי 2020

איך למכור סמים באינטרנט (במהירות) / (How to Sell Drugs Online (Fast
עונה שנייה לדרמת הנעורים הגרמנית הקצבית של נטפליקס, העוקבת אחר חנון צעיר שהתחיל למכור אקסטזי באינטרנט כדי לזכות שוב בליבה של האקסית שלו, והפך לאחד הסוחרים הגדולים באירופה.

רביעי, 22 ביולי 2020

נורדים (Norsemen)
עונה שלישית לסדרת הקומית הנורבגית של נטפליקס, שמתרחשת במאה השמינית לספירה ועוקבת אחר קבוצת ויקינגים המתגוררת בכפר בשם נורהיים. עלילת העונה החדשה מקדימה את אירועי הראשונה ומתארת מה הוביל אליה.

תאגיד (Corporate)
עונה שלישית לקומדיה השחורה של קומדי סנטרל המתרחשת במשרדי תאגיד בינלאומי חסר לב. בין היתר בכיכובם של אן דודק ("מד מן") ולאנס רדיק ("הסמויה") (בהמשך גם ב-HOT).

In The Long Run
עונה שלישית לסיטקום הבריטי המבוסס על ילדותו של אידריס אלבה, שגם מגלם את אב המשפחה.

שישי, 24 ביולי 2020

חדר 104
עונה רביעית ואחרונה לסדרת המסתורין של האחים דופלאס ב-HBO. בכל פרק מסופר סיפור אחר, וכולם מתרחשים בחדר אחד במוטל דרכים (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

ראשון, 26 ביולי 2020

A Suitable Boy
סדרה בריטית (דוברת הינדית) בבימויה של מירה נאיר ("סלאם בומביי", "חתונת מונסון") ותסריט של אנדרו דיוויס ("בית הקלפים" המקורי, "בית הקדרות"), על פי הספר עצום הממדים "שידוך הולם" של ויקראם סת' מ-1993, שיצא בישראל בהוצאת כנרת זמורה ביתן. הסדרה עוקבת אחר שנתיים וחצי בחיי ארבע משפחות בהודו מעט אחרי שזכתה לעצמאותה. המשפחות קשורות ביניהן ביחסי ידידות ונישואין, על רקע תחילת שנות החמישים הסוערות לאחר השחרור מעול השלטון הבריטי. במרכז הסיפור ניצבת לאטה הצעירה, שאמה מחפשת לה "שידוך הולם", ואילו היא מתחבטת בין שלושה מחזרים, שכל אחד מהם מבטיח סוג שונה של אהבה וקשר ומייצג מעמד חברתי וכלכלי שונה.


וינונה ארפ (Wynonna Earp)
כמעט שנתיים אחרי העונה הקודמת, מגיעה העונה הרביעית בסדרת הפנטזיה של רשת SyFy, העוקבת אחרי נינתו של השריף האגדי וויאט ארפ, בעולם המאוכלס על ידי מפלצות. בשל הקורונה הספיקו לצלם רק ששה פרקים, והאחרים מתוכננים להמשך (בהמשך גם בנטפליקס ישראל).

שלישי, 28 ביולי 2020

מכללת הסיכוי האחרון (Last Chance U)
עונה חמישית לסדרת התעודה המרגשת של נטפליקס, שבמסגרתה ספורטאים מובילים בעלי עבר בעייתי פונים לעולם פוטבול המכללות בניסיון אחרון לשנות את חייהם ולהגשים את חלומותיהם. זאת תהיה העונה האחרונה, אבל נטפליקס כבר הזמינה סדרת-בת עם קונספט דומה שתתמקד בכדורסל במקום בפוטבול.

וונטוורת'
עונה שמינית לדרמת כלא הנשים האוסטרלית (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 31 ביולי 2020

Muppets Now
סדרה חדשה של החבובות בדיסני פלוס, בפורמט מוקומנטרי עם ששה פרקים קצרים. מלבד הדמויות המוכרות והאהובות מתארחים בין היתר סת' רוגן, רו פול ואוברי פלאזה.

אקדמיית המטרייה
עונה שנייה לסדרה של נטפליקס המבוססת על הקומיקס שיצר ג'ררד וויי, סולן להקת מיי כמיקל רומנס, על קורותיה של משפחת גיבורי-העל עתירת החיכוכים. בין היתר מככבים אלן פייג', טום הופר וקייט וולש.

עוד ב-yes ביולי 2020: הישרדות, הזמר במסכה, אתגר הנינג'ה, חוק וסדר מדור מיוחד, בוגרת כזה, קונדור, שקרן/שקרנית, כתום זה השחור החדש 7, SWAT ועוד.

עוד ב-HOT ביולי 2020: חוק וסדר מדור מיוחד, למה נשים רוצחות, SWAT ועוד.

עוד בסלקום tv ביולי 2020: משלחת חיפוש, סבבים חדשים לסדרות קלאסיות כמו אוז, עקרות בית נואשות, אווטאר (הסדרה), האגדה של קורה ועוד.

עוד בפרטנר TV ביולי 2020: משלחת חיפוש, כל העונות של סקנדל ועוד.

עוד בנטפליקס ביולי 2020: ילדות טובות, סדרת ההמשך של בפנים, בחורה חדשה, משפחה מודרנית, כתום זה השחור החדש 6, צלמוות (Deadwind), עקורים (Stateless), דרמת האגרוף האמריקאית Kingdom, היה היה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully