וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": המהלך שיביא לעידן חביב את המיליון

26.8.2020 / 8:20

עידן אומר לאסי את מה שהאחרון רוצה לשמוע ובמקביל מרדים את השלישיה שלו. אם היו ערניים, היו יכולים לנסות להשתמש בישראל: הוא עייף מנטלית, לבד במשחק ומרגיש נבגד. בתוך כך, יחסו של בני כלפי אלה בזמן שהיא על הרצפה ממחיש עד כמה הוא עבד כי ימלוך

עידן חביב מדבר על ההורים שלו, הישרדות VIP/רשת 13

אחרי שבתחילת השבוע הייתי בלחץ שעידן מדיח את ירדן, מה שיצא בסוף מישיבות הקבינט שהוא ואסי מנהלים מאחורי השיחים, היה הוצאה להורג של שארית ברית אנטינג. כשאסי אמר שהברית שלו שווה כקליפת השום, הוא לגמרי התכוון לזה, מתברר. בהדחה השנייה, שבאה עליהם בהפתעה גמורה, הודחה אלה, שהפסידה לישראל בדו-קרב, כי בואו - כשלא כולאים אותו בכלוב מתחת למים, מה לעשות - הוא פשוט טוב.

האמת? מפתיע שאלה נשארה כל כך הרבה זמן - משהו היא עשתה נכון, כנראה (לא שאני מבינה מה), ואני די בטוחה שאילולא הסירוב העיקש שלה להציל את רגב היא הייתה מודחת רק לקראת הגמר. אבל אלה פישלה עם השייח, וכנראה שזה עובד כמו בחנויות מזכרות מהאייטיז: שברת - הודחת. וכך נפטר אסי משני חברי השבט האחרונים שנותרו לו, והפקיד את כל הביצים שלו בסל אחד - של עידן חביב. הוא ממשיך להאמין לו למרות שהוא מתעכב עם המהלך על ירדן, שלדבריו הוא לא מעוניין להיות איתה בגמר כי זה מפחית את סיכוייו לזכות.

הישרדות VIP. רשת 13, צילום מסך
לבד במשחק. ישראל, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

לא בטוח שזה נכון. אסי יריב לא פחות קשה מול המושבעים, ואם עידן מתוחכם כמו שנדמה לי הוא לא ידיח את ירדן לפני אסי, ובינתיים הוא פשוט משקר - גם למצלמה, וגם לאסי. אומר לו מה שהוא רוצה לשמוע, מותח את החבל כל עוד הוא יכול, עד שכבר לא תהיה ברירה. החבל כבר מתחיל להיפרם - אפילו ירדן כבר התחילה לשאול שאלות, כי ההדחה השנייה הייתה באמת הזדמנות פז להדיח את אסי למרות ההצבעה הכפולה שלו. אבל האסימון לא נופל - האמון העיוור של השלישייה בעידן, והעובדה שהם ברוב, עשו אותם קצת מנומנמים.

אם הם היו ערניים, הם היו מנסים להשתמש בישראל, שנמצא במצב הנפשי האידאלי להגמיש עקרונות ולהזיז קווים אדומים - הוא בדיוק הבין שאסי עבר צד, הוא עייף מנטלית, לבד במשחק ומרגיש נבגד - יותר גמיש מזה הוא כבר לא יהיה, מה גם שפתק ביטול החסינות שאלה הורישה לו יכול להועיל בעתיד. אבל לא. הם ישנים בעמידה כשהכול קורה מתחת לאף שלהם.

למה ישראל הודח דווקא עכשיו, כשלמד "לחבק את אי הוודאות" והתחיל להיות כיף איתו, ובני ברוכים עדיין כאן? הרי אין אחד שנופל/טובע/מתפרק יותר מהר ממנו במשימות, ואם מדברים על אנשים ש"רוכבים" על גבם של חזקים מהם, בני הוא אלוף הפולו של העונה. בלי קשר למעברים שלו מצד אל צד כמטוטלת מקולקלת, הבחור החביב ומעורר החמלה שהכרנו בתחילת העונה כבר נדרס מזמן על ידי הביטחון העצמי החדש שלו, ועשה חרקירי בריב עם אלה במועצת השבט. הכי עבד כי ימלוך.

עוד בוואלה!

למרות הכוח, ירדן ג'רבי היא השחקנית הכי חלשה בהישרדות

לכתבה המלאה
הישרדות VIP, המהלך של עידן ואסי. רשת 13, צילום מסך
קשה לפענוח. עידן חביב, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

זה היה דוחה. אדם שכל העונה יוצא כנגד האכזריות והזלזול שהופנו אליו לא יכול להרשות לעצמו להתנהג ככה, לא משנה כמה היא באה לו רע בעין. לא שאני לא מסכימה איתו - מסכימה עם כל מילה. היא התעללה בו, ושום דבר שהוא אמר לה לא היה נורא יותר מדברים שהיא אמרה לו. מצד שני, קשה היה שלא לראות כמה היא פגועה ברגע הזה, והאמת? ציפיתי ממנו לא לבעוט בה כשהיא כבר שוכבת פצועה על הכביש. אדם סביר היה סותם ועוזב אותה בשקט, גם אם הוא צודק. יודעים מה? במיוחד אם הוא צודק. אז גם מבחינה אישיותית הוא לא איזה מצטיין - הקמפיין שהוא מככב בו מוכיח את זה - הרי אין דבר יותר נייח ועצל מחניה, והסלוגן הוא "אל תהיו כמו בני ברוכים". יותר מזה?

אבל בכל זאת, חייבים להודות לבני, שהיה לו חם מדי ממקום מושבו על הספסל, כי משימת השבשבות המשעממת ביקום הייתה נמשכת עד רגע זה אילולא נדנודיו שגרמו לגיא להגמיש את החוקים ולהוריד להם יד, להרחיק אותם לקצה החבל, לשים להם יד מאחורי הגב, ולהרחיק אותם עוד. טוב שהוא לא ירה להם בכתף באמת.

בסוף זה נגמר, אבל לא לפני שכולם קינחו שוב את אפם זה בשרוולו של זה כשהם מדמיינים את הוריהם רכונים מעל סירים. בחיי, חבורת בכיינים כזאת לא ראיתי מימיי (ואיך אנשים שחודשיים שאכלו רק אורז רוצים דווקא קוסקוס. זה לא בדיוק אותו דבר?). בכל מקרה, עידן זכה ובעודו מתחיל לאכול נתקע לו הביס בגרון - אמא שלו הגיחה מבין השיחים, ועכשיו הוא צריך לבחור - או לחבק אותה, או לוותר ולאפשר לכל השאר להיפגש עם אהוביהם. תוכנית אכזרית, "הישרדות", אבל אלה הרגעים הכי טובים שלה, מה לעשות.

הישרדות VIP אלה ובני. רשת 13, צילום מסך
בועט בה כשהיא על הרצפה. בני ואלה, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

עכשיו, בדרך כלל אני די בטוחה בעצמי כשאני ממציאה תיאוריות על אנשים שאני לא מכירה, אבל אני חייבת להודות שאין לי מושג מה הקטע של האיש המסתורי הזה, ועכשיו אני תקועה עד מוצ"ש עם המתח, כאילו לא הספיק לי לתהות כל העונה על קנקנו, אניגמה אטרקטיבית שכמותו. מתחיל להימאס לי לנסות לנחש מה חושב עידן חביב, מה מתכנן עידן חביב, ומה לעזאזל הקטע של עידן חביב עם נשים. סתם. ברור שזו בעיית מחויבות. ואפרופו מחויבות, מה עם ירדן (שאפילו תוך כדי בכי זכרה להתחנף לחמות הפוטנציאלית)? האם יבחר במהלך האסטרטגי או בחברות? האם נזכה לראות את האציל האנגלי חושף קלף, נכשל בלשונו, מפלרטט עם הצד האפל? האם יוותר על מפגש עם עדנה כדי שהשורדים האחרים יתאחדו עם בני משפחתם?

לי די ברור שכן. הוא לא מאלה שנכנסים להיסטריה כל פעם כשמישהו אומר את המילה 'אמא', והוא מיומן בהחנקת חשקים - אם כבר, לדעתי מה שמציק לו הוא החשש שיפגע באמו אם יוותר עליה. אז למרות שכל השורדים דורשים ממנו פה אחד לא לעשות את זה, הוא יתגבר. הוא יתגבר כי הוא יודע שמעשה כזה יכניס את חבריו לחוב שיהיו חייבים להחזיר לו, וכי ברור שזו המחווה שתיתן לו בדיוק את היתרון שהוא צריך על ג'רבי או אסי מול המושבעים. הוא יתגבר, כי הוא מבין שהרגע נפל עליו משמיים המהלך המושלם - המהלך שיביא לו את המיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully