וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע שיגרום לכם להתכווץ בכיסא: אב ובתו התנשקו צרפתית בשידור חי כדי לזכות ב-730 דולר

16.9.2020 / 23:48

במסגרת משחק ביזארי שארגנו מנחי תכנית הרדיו האוסטרלית, קייל וג'קי או, התבקשו המנחים לנחש האם הזוג שהגיע להתארח בתכניתם הם בני זוג או אב ובת. בלי לדעת שהשניים הם אב ובת, הם ביקשו מהם להתנשק ולהוכיח שהם זוג - ואלה הסכימו והלכו על זה בע-נ-ק

אשה מתנשקת עם אביה בשידור חי כדי לזכות בפרס/kyleandjackieo/Instagram

אב ובתו שהגיעו להתארח בתכנית הרדיו האוסטרלית המצליחה של תחנת Kiis, "תכניתם של קייל וג'קי", הלכו צעד אחד רחוק מידי בניסיון לשמור על טיב הקשר ביניהם בסוד ולזכות בפרס כספי של 730 דולר. תכנית הרדיו כוללת משחק בשם "חבר או אבא", כשהכללים פשוטים: אורח מגיע לאולפן עם בן לוויה. שני המנחים מתבקשים לשאול שאלות ולנחש על בסיס התשובות האם השניים בני זוג או אב ובן.

השבוע הגיעה לאולפן סטייסי בת ה-26 וניק, אביה, בן ה-49. השניים טענו שהם זוג ונתנו למנחים לנחש האם הם דוברי אמת או לא. אם הם טועים בניחוש האורחים זוכים בפרס כספי של כ-730 דולרים. אם המנחים צודקים - הכסף נשאר אצלם. בהתחלה ניסו המנחים לדלות פרטים על מערכת היחסים שלהם, מה שהלך די חלק. הם הגיעו לשאלות האינטימיות, שהשניים עמדו גם בהן בגבורה ושיקרו מבלי למצמץ אפילו. אולם, לאחר שהחקירה המביכה הסתיימה, ג'קי או לא השתכנעה סופית בבחירה שלהם ואמרה: "יש רק דרך אחת לקבוע. האם אתם מוכנים לתת אחד לשני נשיקה קטנה על השפתיים?".

אב ובתו מתנשקים צרפתית בתכניתם של קייל וג'קי או. kyleandjackieo/Instagram, צילום מסך
אב ובתו מתנשקים צרפתית בתכניתם של קייל וג'קי או/צילום מסך, kyleandjackieo/Instagram

המנחים מן הסתם הניחו שאם מדובר באב ובת - הם לעולם לא יסכימו להתנשק. ובכן, למנחים ולכל צוות האולפן ציפתה הפתעה ענקית! סטייסי וניק לא הסתפקו בנשיקה קטנה בפה והלכו על נשיקה צרפתית מלאה שנמשכה מספר שניות. אז כבר המגיש אמר: "הם לגמרי מתנשקים. הם מתמזמזים. אני סוגר את התשובה שלי על בני זוג, אין ספק בכלל. הוא חייב להיות בן הזוג. הוא חייב להיות. הוא לא יכול להיות האבא, אף אחד לא מנשק את אבא שלו ככה".

קייל מגיב בתדהמה כשהוא מגלה שהזוג שהתנשק בתכניתו הם אב ובת. kyleandjackieo/Instagram, צילום מסך
קייל מגיב בתדהמה כשהוא מגלה שהזוג שהתנשק בתכניתו הם אב ובת/צילום מסך, kyleandjackieo/Instagram

כשבאולפן יש הסכמה שהשניים בני זוג, הם מעבירים את רשות הדיבור לסטייסי שחושפת את הנורא מכל - שהיא הרגע נישקה צרפתית את אביה. המנחים נותרו המומים כשסטייסי מספרת: "הדברים שאנחנו עושים בשביל כסף.... זה בעצם אבא שלי. החבר שלי ימות מזה". המנחה קייל איבד לרגע את המילים, אך אחרי כמה שניות הוא מצא אותן כדי לברך את השניים על מערכת היחסים "הקרובה" שלהם ועל כך שזכו בפרס. הוא הוסיף: "זה הדבר הכי מטורף שראיתי". כן, גם אנחנו.

צפו בקטע המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully