וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גמר "הישרדות VIP", קיבלנו את מה שחיכינו לו עונה שלמה

9.9.2020 / 8:41

פתאום, באמצע החיים, גיא הודיע שהשנה ארבעה אנשים יתחרו על המיליון במקום שלושה, מה שאומר שחלוקת הקולות משתנה, הרבה יותר קשה לנחש מי יצביע למי, וכל הקלפים נטרפים. ומה ההימור שלנו לגבי מה שצפוי?

פרומו הישרדות VIP, פרק ההדחה של בני ברוכים/רשת 13

רגע לפני הגמר, סוף סוף קיבלנו פרק שקורה בו משהו. שתי משימות, קצת אינטריגות - תודה באמת.

אחרי שישראל לקח את הדו קרב מול בני וחזר למשחק (מישהו חשב שיכול להיות אחרת? כי אם כן, מישהו חי בסרט) הוא מודיע שהוא חוזר בגדול והולך לעשות "רחש בחש". חוכמה גדולה להבטיח הבטחות גדולות כשנשארה דקה וחצי למשחק. הדבר היחיד שעוד נותר לו לעשות הוא רק השימוש בפתק שקיבל מאלה לביטול שרשרת החסינות שבה זכה עידן, שרשרת שהייתה אמורה להבטיח את מקומו בגמר. אבל למשחק הזה קוראים "הישרדות", לא "תענוג ותנאים אידיאליים".

וכאילו זה לא מספיק, ניחתה על ראשינו עוד מכה - בדיוק כמו שהעוצר הלילי באשדוד הפך למסיבת רחוב, גם שלישיית הגמר של הישרדות הפכה לרביעייה. פתאום, באמצע החיים, גיא הודיע שהשנה ארבעה אנשים יתחרו על המיליון במקום שלושה, מה שאומר שחלוקת הקולות משתנה, הרבה יותר קשה לנחש מי יצביע למי, וכל הקלפים נטרפים, רגע לפני הסוף.

צמיד הווטו מעולם לא היה קריטי יותר לישראל, שמריח את הגמר, אבל למרות שהוביל רוב המשימה, לא זכה גם בו. זו הייתה משימה מעיקה - שבירת קיר כדי לשחרר מפתח שפותח צוהר למבוך שמשחרר מקל שפותח עוד צוהר, שם משחררים חבל שבאמצעותו דגים קופסה שפותחת את הקומה הבאה, שם מרכיבים מגלשה שעליה מגלגלים כדור שמשחרר מפתח נוסף, שפותח עוד קומה, ושם משחררים דגל בעזרת גרזן. ניג'וס, אבל כיאה למשימה אחרונה היא הייתה הגונה, וסיפקה לכל אחד סיכוי שווה, אפילו לאסי ודלקת הכתפיים שלו. עידן נשר על ההתחלה, ישראל הוביל בפער קטן כמעט עד הסוף, אבל למרות תקלה מיותרת שבזבזה לה כמה דקות טובות, ברגע האחרון ג'רבי נותנת פייט ומנצחת.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
אפילו לדלקת הכתפיים זה היה הגון. אסי/צילום מסך, רשת 13

עכשיו צמיד הווטו אצל ירדן, שרשרת החסינות אצל עידן, ואלינה כבר רואה את עצמה בגמר, כי לדעתה מגיע לה המיליון בדיוק כמו לכל אחד אחר. היא צודקת, מן הסתם. היא עבדה לא פחות קשה מכל השאר אם לא יותר, אבל את המיליון יקבל מי שהכי אוהבים, ולאו דווקא מי שעבד הכי קשה. חוץ מזה שרשרת החסינות לא באמת רלוונטית, ועם כל הכבוד לאמון שאלינה רוחשת לחבריה, עובדה שראינו את עידן מנסה לשכנע את ירדן להוציא אותה כדי לקבל את הקול שלה במושבעים. ירדן לא מסוגלת אפילו לשקול את זה, ולמרות שלא ראינו את סיום השיחה, אני מנחשת שזה הקו האדום שלה והיא סירבה. למזלו, תכל'ס, כי אלינה כמושבעת תיתן את הקול שלה לירדן, לא לו. מצד שני, אלינה בגמר מאיימת הרבה פחות מישראל או אסי. אחרי הכול, חצי מהמושבעים בילו את העונה בלהסביר כמה היא "פייק" והנקמנים לא יתנו לה מיליון אפילו בשביל שיהיה לה לתרופות.

אז אם עידן מחויב לאסי וירדן לא מוכנה להצביע אלינה, מה יקרה? ראינו את עידן מבטיח לאסי שהשם שלו לא ייכתב, את ג'רבי אומרת לישראל את אותו הדבר ואז מסבירה לאלינה שהם "מרדימים" אותם. אם המטרה הייתה לבלבל אותי - עשיתם עבודה טובה.

אם אני חייבת להמר, זה הולך ככה - עידן וירדן לא יצביעו אחד נגד השני, ירדן לא תצביע אלינה, ובהנחה שהיא שכנעה גם את עידן, נשאר להם להצביע ישראל או אסי. אסי יצביע אלינה כי הוא לא רוצה להסתכסך עם ישראל, וגם אם ישראל מבטל לעידן את שרשרת החסינות, השלישייה עדיין ברוב - כל עוד הם מאוחדים ולא מפצלים קולות. ג'רבי רוצה להדיח את אסי כבר הרבה זמן, ונראה לי שלעידן בדיוק נגמר הכוח להוביל, כך שבהצבעה האחרונה הוא יתקפל ויניח לה לקבוע. אם ההימור שלי נכון, צמיד הווטו יהיה על אסי, ובכד יהיו שלושה קולות לאסי ועוד אחד לאלינה (שאותו ישים ישראל כדי להבטיח את הקול של אסי בתור מושבע), ובגמר ישבו אלינה, ישראל, ג'רבי ועידן, והקרב על הקולות יהיה בין עידן לירדן.

עוד בוואלה!

"אבא שלי היה הומלס. הוא ישן בחוץ בקור של מינוס 20 מעלות, מאוד דאגתי לו"

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
נתראה בשבת. גיא זוארץ/צילום מסך, רשת 13

זה קרב שירדן מובילה בו, ואני מבינה למה - יש בה נאמנות בלתי מתפשרת על גבול התמימה והילדותית, שמזכירה לנו את עצמנו של פעם - ג'רבי היא הגיבור האמריקני הקלאסי שעושה את הדבר הנכון. ראיית העולם שלה מזכירה לי סרטי פנטזיה שאני בוהה בהם כשממש רע לי, כי אין בהם דילמות מוסריות - רק טובים, רעים, שחור ולבן. אבל מה לעשות שהחיים הם לא כאלה. בחיים אנחנו מוצאים את עצמנו משחקים בעיקר על האפור, כי אי אפשר לעשות את הדבר הנכון מבלי להימנע מהשתתפות בחלקים הכי חשובים של המשחק.

בחיים, כמו בהישרדות, האתגר הכי גדול הוא לאו דווקא לעשות את הדבר הכי נכון תמיד, אלא להישאר על הספקטרום של האפורים הבהירים ולהצליח לא לשנוא את עצמנו יותר מדי. הצלחה היא לא לשבת שנים מול הר בטיבט ולטעון שהגעת להארה, אלא לשחות יום יום במיץ של הזבל, לסלוח לעצמך כל ערב מחדש על הריח, להתקלח, וחוזר חלילה.

אמנם ירדן יצאה מהמשחק נקייה, אבל מישהו היה צריך להתלכלך בשביל שזה יתאפשר - מישהו ששיחק את המשחק כולו, בלי להימנע מדבר, והגיע לסוף חבול ומרוט כשעלה חסה רקוב על ראשו וחיתול משומש דבוק לעקבו. למישהו הזה קוראים עידן חביב, וממש, אבל ממש מגיע לו המיליון.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully