וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם ידעו שהשור הוא יזהר כהן. אבל מי זה לעזאזל התרנגול?

בן בירון בראודה

14.10.2020 / 7:44

הרמזים החדשים שניתנו לגבי יזהר כהן היו אמורים להפוך אותו לניחוש הכי קל העונה, אבל הפאנל משום מה החמיץ מול שער ריק. ברור לנו שההפקה מעודדת את השופטים לזרוק שמות מגוחכים, אבל כך אנו לא לוקחים את התחרות ברצינות. ונעבור לניחושים ובראשם - מי זה התרנגול??

הזמר המחופש לקרמבו, שהתגלה כטל פרידמן, שר בתכנית "הזמר במסכה"/באדיבות קשת 12

אוקיי, אז מירי מסיקה התארחה השבוע בשולחן השופטים, מה שאומר שהיא בוודאות לא אחת הזמרות שמתחת לתחפושות. מה שכן, הופעת האורח שלה הזכירה גם למי ששכח כמה דרמטית מסיקה יכולה להיות. למעשה אני לא אופתע אם בעונה הבאה של "הזמר במסכה", אחת התחפושות בתכנית תהיה "מירי מסיקה" (ספוילר: מי שתסתתר מתחת לתחפושת תהיה קרן פלס). מודה, בשלב הזה של העונה כבר חששתי שארגיש מיאוס קל מ"הזמר". הגימיק כבר הובן בתוכנית הראשונה, הבדיחות של סטטיק ובן אל לא השתנו מ"הכוכב הבא" ואת אופירה אסייג אפשר לראות גם ביום שישי בשש, ובכל זאת - שתי התכניות היו השבוע "כיף לא רגיל" כמו שאומר צדי צרפתי.

בכלל, אומר זאת בצורה שלא משתמעת לשתי פנים - צדי צרפתי על חוסר ההחלטיות שלו, מחוות הגוף הנוירוטיות, הרתיעה הקלה שיש לו מאופירה והחשש האמיתי שהוא עומד להתעלף בכל חשיפה מחדש, הוא לבדו סיבה מספקת לראות את התכנית. להבדיל מצדי, נראה שההומור של שחר חסון - כן, שכחתי ממנו בשבוע שעבר ולא, אני לא מתנצל - לא עובד על אנשים שאין להם קבוצת וואטסאפ עם מחנכת הכיתה. בסדר, אני מבין שהניחושים שלו אמורים להיות מגוחכים (אין סיכוי שהוא חשב שהמלפפון החמוץ הוא רותי ברודו, נכון?!) אבל כשכל פאנל השופטים מקפיד להחמיץ מול שער ריק, הדאחקות שלו לא מביאות ערך מוסף.

הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
החמצה מול שער ריק. יזהר כהן/צילום מסך, קשת 12

ואם דיברתי על החמצה - נדמה שהשור של יזהר כהן היה יכול לרוץ אל עבר שולחן השופטים בעודו צועק מילים בשפת הבית והם עדיין היו מתווכחים אם מדובר בזמר אדם או באסף גרניט. הביצוע שלו ל"Stitches" של שון מנדס היה חביב מאוד, לא מבריק אבל בטוח לא הגרוע ביותר הערב וההדחה שלו הייתה מפתיעה למדי. הרמזים החדשים לגביו שניתנו הפרק, כללו את המספר 12, הכיתוב "דואו עולה" ובעיקר עלי שלכת (כשם אחד מלהיטיו הגדולים ביותר), והם היו אמורים להפוך את יזהר כהן לאחד הניחושים הקלים של העונה ובכל זאת השופטים חשבו שמדובר בבן זיני.

בואו לא ניתמם, אין ספק שההפקה מעודדת את שולחן השופטים לזרוק לאוויר שמות מגוחכים של ממש כמו רוני גמזו ושרה נתניהו. זה טוב לפרומואים וגם יוצר אצלנו ספק קטן, שאולי בהמשך העונה עוד נראה את הגברת נתניהו קופצת מתחפושת של שפירית, אבל אבל אם "הזמר" רוצה שניקח את התחרות ברצינות, השופטים יצטרכו גם לפגוע לפעמים. במיוחד צדי צרפתי וסטטיק, שופטים עם אוזן מוזיקלית שבוודאי יכולים להתאמץ קצת יותר. במפתיע, פיצול התכנית לשני פרקים קצרים - האחד בלי הדחה - לא פגע בחווית הצפייה ב"הזמר", בעיקר כי שניהם הרגישו מהודקים מאוד. אז יאללה, בואו נתקתק בעצמנו ונעבור לניחושים.

עוד בוואלה!

אינפנטילי, אבל בקטע טוב: סוד הקסם של "הזמר במסכה" והריאליטי מקוריאה

לכתבה המלאה
הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
תתחילו לפגוע כבר. סטטיק ובן אל/צילום מסך, קשת 12

הדרקון - "ויקיפדיה"

אחד הביצועים היפים של הערב לבלדה המרגשת של חנן בן ארי. שולחן השופטים נוטה לחלק את הביקורות בין מי שהם קוראים להם "זמרים מקצועיים" לבין אלה שאינם, בחלוקה הזאת הדרקון לא נשמע כמי שעוסק בשירה אבל זה היה לגמרי ביצוע של שחקן עם קול חזק.

הרמזים החדשים על הדרקון: הקליפ הקצר התחיל בהליכה בתוך מנהרה בזמן שהוא מחזיק בידיו קופסא. שמענו מונולוג כללי למדי מסוג: 'אמרו לי שלא ייצא ממני כלום אך לא הקשבתי'. בהמשך הוא פותח קופסאות נוספות בהן ניתן לראות תלבושת עם פאייטים, מסכה עם צמה, שלט של רחוב קינג ג'ורג', מחזיק מפתחות עם תמונה של יאיר לפיד ותחתונים בצבע אדום.

השופטים התלבטו בין חיים צינוביץ', יובל כספין וצביקה הדר. רבים מהרמזים מתאימים ליובל כספין - עיצב תלבושות למחזות זמר וגם תחזק קריירה כזמר לא רע אך הקול לא נשמע דומה. אני מהמר דווקא על השחקן איציק כהן - המנהרה רומזת לתפקידו כקפטן איוב בסדרה "פאודה", הפאייטים לעברו בלהקת הדראג "בנות פסיה" והתחתונים האדומים הזכירו את תפקידו כמתאבק סומו בסרט "סיפור גדול". האם אני בטוח בזה? לא ממש.

מלפפון חמוץ - "All about That Bass"

להיט הדו-וופ של מייגן טריינור הוא אחד השירים השנואים עליי ככה שאני לא באמת אובייקטיבי אבל את הקול של המלפפון החמוץ היה מאוד קשה לפספס.

הרמזים החדשים על מלפפון חמוץ: בשונה מהדימוי המלפפון החמוץ היא טיפוס שמח, היא אפילו תלתה שרשרת של רימונים, ראינו את אחד המאבטחים עולה השולחן ושמענו סיפור קשה על התמודדות עם מוות בגיל צעיר. בנוסף, היה כאן שולחן אירוח הכולל פיצוחים, עופות ונוצות.

השופטים התלבטו בין ג'ודי ניר מוזס, מאיה ורטהיימר, חני נחמיאס, לוסי דובינצ'יק ורותי ברודו. ומה אני אומר על הניחושים שלהם? ביץ' פליז, אוקיי? אפילו בלי להתייחס לרמזים מדובר בקול של עינת שרוף. ועכשיו רוצים לראות איך זה מסתדר? לעשות שמח זהו שמה השני, היא למדה בבית הספר רימון, היא איבדה את אביה, חבר הכנסת בן ציון חלפון, בגיל צעיר והיא ידועה בשירה בציבור בזמן שהיא עומדת על שולחנות. והעופות? היא מפרסמת כבר זמן חברה לשניצלים. כמה אני בטוח בעצמי? כמו יאיר לפיד בערב שירה בציבור במועדון "הגנקי".

הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
הזמר במסכה/צילום מסך, קשת 12

היעל - "Nothing Compares 2 U"

הלהיט של פרינס המנוח שכולנו למדנו להכיר בביצוע המופתי של שינייד אוקונור, זכה לגרסה מתוקה ושברירית של היעל המסתורית. כמו הדרקון, גם היעל נשמעת כמו שחקנית מזמרת ולא זמרת מקצועית אבל אולי עוד אתבדה.

הרמזים החדשים על היעל: חזרה על הילדות הצנועה שגדלה בה ("לא באתי ממשפחה עם כסף") ודיבור על כך שהיא עצמאית ואישה שבנתה את עצמה בעשר אצבעות ("סלף מייד וומן"), היא עושה צ'ק אין במלון סינדרלה אצל פקידות קבלה עם השמות פנינה וסימה וכאשר היא בוחרת את החדר שלה, היא מסמנת v על מרפסת השמש. אה, כן, ויש גם את הלוגו של תפוזי jaffa.

השופטים מהמרים על מלי לוי, כתריה, אילנית לוי וגלית גיאת. כתריה שכמעט ייצגה אותנו באירוויזיון (הפסידה לקובי מרימי), היא אחת הווקאליסטיות המעולות בישראל ולכן אין ספק שלא מדובר בה. ההתלבטות בין מלי לוי, אילנית לוי וגלית גיאת, נראית הגיונית בהתאם לרמזים אך אם להתמקד באחת מהשלוש זאת תהיה בוודאי גיאת. אם להתמקד בשניים מהרמזים - מרפסת השמש יכולה להתחבר בתפקידה בסדרה "שמש", היא שחקה בסדרת הנוער של החינוכית "הלו פנינה" וגלמה את סימה בסרט "בלדה לאביב הבוכה". האם אני בטוח בעצמי? ממש לא.

התרנגול בתכנית הזמר במסכה. קשת 12, צילום מסך
חידה. התרנגול/צילום מסך, קשת 12

התרנגול - "Halo"

מההופעה הראשונה שלו היה ברור שמדובר בסטאר, בכל זאת - מתי בפעם האחרונה ראיתם תרנגול במעיל עור וג'ינס קרוע? השבוע התרנגול נתן ביצוע של גמר עם הבלדה המושלמת של ביונסה ואנחנו נופתע מאוד אם הוא יודח לפני הגמר.

הרמזים החדשים על התרנגול: טוב, נראה שהצ'ייסר (כזכור, מי שכותב את הרמזים) התפרע עם התרנגול. הקליפ השבוע נראה כמו זרם תודעה שכולל את השאלה "מי רצח את מיכה שוסטר?" כאשר ברקע מתנגן Beat It של מייקל ג'קסון, תמונה של עיר ערבית נעוצה לוח שעם, דיבור על משימות חשאיות ותמונות של שלמה ארצי, זאב רווח, קלייר דיינס, דגל יפן, השוטר אזולאי, מגב ומסעדת שורי בורי. בקיצור, וואט דה פאק?!

בהתאם לבליל הלא ברור של הרמזים גם השופטים התפרעו עם הימורים על שי אביבי, צחי הלוי, אסי כהן, אקי אבני וגל תורן. וואלה? קשה לנחש את הזהות של התרנגול, ההתלבטות כרגע היא בין אקי אבני שהקול שלו מזכיר קצת את זה של התרנגול, ובין שלל התפקידים שהוא עשה בטח אפשר למצוא חיבור לרמזים. ניחוש נוסף הוא צחי הלוי ששיחק בסדרה "המדרשה" שם ראש המוסד נקרא מיכה שוסטר, הוא השתתף ב"פאודה" (עיר ערבית), שירת כקצין בדובדבן (כנ"ל), טס מסביב לעולם עם הוריו שהיו בשליחות (דגל יפן) ואפילו שיחק ב"רומיאו ויוליה" - מה שמתחבר לשחקנית קלייר דיינס שגילמה את יוליה ב"רומיאו וג'ולייט".

האם אני בטוח בעצמי? מוכן להתערב על חצי מנת פלאפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully