וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת מצפים מאיתנו להאמין שצדי צרפתי לא ניחש את זהות הפופקורן?

בן בירון בראודה

3.11.2020 / 8:22

מילא אופירה, הניחושים השגויים שלה מדי פרק (לרוב היא תהמר על שכנה שלה מתל ברוך צפון) הם כבר חלק מההווי של התכנית, אבל צדי? זה שמעטים השחקנים שלא עברו אצלו? איך הוא מפספס את אורנה דץ? מישהי שהוא ביים עוד באייטיז כרקדנית ליווי של ירדנה ארזי

קטע מתוך "הזמר במסכה", הרמזים עולים מדרגה/קשת 12

השבוע "הזמר במסכה" הגיעה אלינו במהדורת "כאפת מציאות" מיוחדת. מצד אחד, אל הפאנל הצטרף השופט האורח חיים אתגר, מי שרץ אחרי טכנאים נכלוליים, עורך תחקירים על נשים עם פיצול אישיות ומקיים ראיונות חשופים עם סלבריטאים במשבר, הגיע להכניס קצת מתח לתכנית הכי שמחה בטלוויזיה. כי מי יודע, אולי השפירית היא בכלל לורין מיכאלי שטוענת שהיא שי בנבנישתי? מצד שני, רגע לפני שזכינו לגלות מי מסתתרת מתחת לתחפושת הפופקורן, רצה בתחתית המסך הכתובית הבאה: "מיד נעבור למבזק מיוחד בעקבות ירי בבית הכנסת באוסטריה". כן, אתם יכולים לבנות על ערב אסקפיסטי מול המסך עם דרקון מזמר וצדי צרפתי אבל תסמכו על שנת 2020 שהיא תמשיך לצחוק לכם בפנים.

אולי זאת הקטנוניות של כתיבת טור או שזה הגיל שלי שהפך אותי לזקן נרגן, אבל עברו כבר שבועיים מאז נחשפה הזהות של מיכל אמדורסקי מתחת לתחפושת הפטריה ועד שהגיעה חשיפה אתמול. זה פרק זמן עצום בתכנית ריאליטי שמשודרת כמעט פעמיים בשבוע, זוכה לרייטינג מטורף, ובכלל - אם בקשת לא יתחילו לזרז עניינים, אנחנו עוד עלולים להתחיל להרגיש שנשכחנו באי המתים של הישרדות. מבלי לזלזל בביצועים של המתמודדים (אל כמה מהם אגיע מיד), "הזמר במסכה" היא קודם כל ריאליטי ניחושים ורק אחר כך תחרות שירה, אין לה הצדקה בלי חשיפת הזהויות, אם בא לנו לראות חיות שרות ורוקדות אפשר לצפות בסרט של דיסני.

הזמר במסכה, פרק חשיפת אורנה דץ. קשת 12, צילום מסך
איך צדי לא זיהה אותה? אורנה דץ, "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

כנראה שהספקתם לשכוח אבל השפירית והפלאפל לא עלו השבוע לבמה אחרי שזכו בחסינות, כך שהשבוע, בשתי תכניות, הסתפקנו בשישה ביצועים סך הכל: היעל עם ביצוע ל-"No Roots" של אליס מרטון, הדרקון שהביא אותה בקלאסיקה "The Best" של טינה טרנר, החסידה עם "Runnin'" של נוטי בוי וביונסה, הפופקורן עם "Like a Prayer" של מדונה, המלפפון החמוץ עם "The End of the World" של סקיטר דיוויס והתרנגול עם שיר הנושא מהסרט גריז. בנוסף, כנראה שגם ליצירתיות של איתי הרמן (הצ'ייסר) יש גבול, ובמקום קליפ רמזים מושקע קיבלנו הפעם רק רמז פיזי אחד לכל מתמודד/ת. האם זה הפך את הניחושים של השופטים לטובים יותר? לא ממש.

את הרמזים החדשים, כמו את הישנים, אפשר לפרש למספר כיוונים כך שהם שימשו בעיקר כהטעיה. למשל המלפפון החמוץ, שאופירה, חיים וסטטיק חושבים שהיא מאיה ורטהיימר ובן אל וצדי חושבים שהיא עינת שרוף, הביאה איתה כרמז קופסה שקופה. למחנה מאיה ורטהיימר, הרמז שימש כחיזוק בגלל שהיא אדם שחי חיים שקופים (אם זה הכיוון, כנראה שהמלפפון היא 90% מהאנשים באינסטגרם שלי), בעוד שלמחנה שרוף הרמז חיזק את הניחוש בגלל שהיא הנחתה את האולפן השקוף בערוץ 24. הביצוע התיאטרלי כמו שאמר צדי, ובעיקר גוון הקול המחוספס שאי אפשר לטעות בו, רק חיזקו את דעתי שמדובר בעינת שרוף.

עוד בוואלה!

אהבת בעלי כנף: התרנגול והחסידה הם העופות הכי מוכשרים על המסך

לכתבה המלאה
הזמר במסכה, פרק חשיפת אורנה דץ. קשת 12, צילום מסך
איזה שואו. "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

התרנגול והחסידה, צמד בעלי הכנף של "הזמר" נתנו גם הפעם את הביצועים החזקים של הערב. אין ספק שבין אם מדובר בקורין גדעון ויהודה לוי או בלוסי אהריש וצחי הלוי, התחפושות שנבחרו להם מתאימות כמו כפפה ליד. התרנגול הוא פרפורמר בכל מובן המילה, וגם אם הוא מבצע שיר מוקלט מראש הוא עולה לבמה עם אנרגיות של מסיבת גג בבית של עומר אדם. החסידה, אותה השוותי בעבר לנינט של "כוכב נולד" הראשון, היא באמת קול נדיר ומיוחד וכדאי מאוד שהיא תמשיך בכיוון הזה.

טוב, עזבו אתכם פוליטיקלי קורקט וניחושים מנומסים, אין לי ספק שהחסידה היא לוסי אהריש, אין לי אפליקציה מיוחדת לניתוח סאונד אז אני יכול רק להסתמך על האוזן שלי ל"פענוח" גוון הקול שלה והיגיון בריא. העובדה שחיים אתגר בטוח שמדובר בשותפתו להנחיית "אנשים", קורין גדעון, קצת מטרידה בהתחשב בכך שהדיי ג'וב שלו הוא לכידת מתחזים.

הזמר במסכה, פרק חשיפת אורנה דץ. קשת 12, צילום מסך
אנחנו מצפים יותר ממי שהדיי ג'וב שלו הוא ללכוד מתחזים. חיים אתגר מתארח בפאנל "הזמר במסכה"/צילום מסך, קשת 12

צדי, צדי, צדי X3, עם חשיפת הזהות של אורנה דץ, נחשפה שוב ערוותו של השופט הכי ותיק ומנוסה בפאנל. זה שרק בשביל שמחת החיים, תשוקת המשחק והסירוב לזרום עם סטטיק על תספורות זהות, שווה לצפות בתכנית מדי שבוע. מילא אופירה, הניחושים השגויים שלה מדי פרק (לרוב היא תהמר על שכנה שלה מתל ברוך צפון) הם כבר חלק מההווי של התכנית, אבל צדי? זה שמעטים השחקנים שלא עברו אצלו? איך הוא מפספס את אורנה דץ? מישהי שהוא ביים עוד באייטיז כרקדנית ליווי של ירדנה ארזי. יכול להיות שהביצועים שמושמעים באולפן כל כך רחוקים ממה שאנחנו שומעים על המסך? מסקרן לדעת מה ההסבר שלו לזה.

ואם כבר הסברים שנשמח לקבל - הבחירה של קשת 12 לא לעבור למבזק החדשות לפני סיום "הזמר", הכל כדי ליהנות עוד קצת מביצת הזהב המחופשת שלה היא החלטה שקשה להצדיק. בזמן שהערוצים האחרים כבר היו באוויר, בקשת 12 עדיין תהינו אם אחרי הפרסומות נראה את ג'ודי ניר מוזס מחייכת אלינו מתחת לתחפושת הפופקורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully