וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן הסקס פיסטולס נעקץ ע"י פרעושים באיבר מינו - כי התיידד עם סנאים

23.11.2020 / 23:46

פעם הוא היה הפאנקיסט הכי בועט בעולם, היום הוא קונה שקיות בוטנים לא מלוחים לסנאים שלו, מורח על עצמו וזלין ולא מתבייש בכך שמי שכתב את שיר האנרכיה המפורסם ביותר אי פעם הוא מעריץ פנאטי של דונלד טראמפ

טריילר לסרט הדוקןמונטרי The Filth and the Fury- על להקת סקס פיסטולס/Film4

זמר הפאנק האיקוני ג'וני רוטן (או בשמו האמיתי - ג'ון ליידון), סולן להקת הסקס פיסטולס המיתולוגית, הותקף על ידי פרעושים שעקצו אותו בין היתר באיבר מינו וירכו הפנימית. זה קרה לאחר שהתיידד עם מספר סנאים שהיו בחצרו, והוא הרשה להם להיכנס אל תוך ביתו שבלוס אנג'לס, כך דווח ב"דיילי סטאר".

יחסיו של הרוקר בן ה-64 עם המכרסמים הקטנים אינם דבר חדש. הוא סיפר על התחביב הזה שלו בספר שפרסם לא מזמן "I Could Be Wrong, I Could Be Right" ("יכול להיות שאני טועה, יכולתי להיות שאני צודק"): "אני נחוש לשמור על חבריי הסנאים עצמאיים ולכן אין ליטופים. אם הם רוצים להידחף אלי זה בסדר, אבל אני יודע שזה בשביל לקבל בוטן ולא בגלל שאני מקסים", הוא כתב. הוא אף ציין שהוא מבזבז כסף רב על חבריו הפרוותיים ושהוא מזמין כמויות גדולות של שקיות בוטנים לא מלוחים כדי להאכיל אותם: "וואו, הם ממש אוהבים אותי בגלל האוכל שאני קונה להם. אני בהחלט מוציא הרבה כסף על ה****** הקטנים האלה".

גם עקיצות הפרעושים שספג כעת לא גורמות לו להתחרט על החברים החדשים שלו. הוא סיפר שמרח על עצמו הרבה וזלין כדי להקל על הכאבים, וכל מה שמעניין אותו כעת זה שהסנאים לא יחשבו שהוא מאשים אותם במשהו. "העקיצות - וואו. ליל אמש היה סיוט בגלל זה. גם הגירודים. הדרך היחידה לטפל בזה, כי אני לא הולך להאשים את הסנאים הקטנים המסכנים, זה למרוח וזלין על הרגליים והמפשעה שלי. אני רק מקווה שהם לא יקבלו רעיונות לא נכונים", הוא אמר.

ככה הוא נראה פעם

וככה היום

איך הופכים מאנרכיסט לטראמפיסט?

להקת הסקס פיסטולס הבריטית, בה היה חבר ליידון, התפרסמה כאנטי ממסדית וחלק גדול משיריה נאסרו לשידור בבריטניה. השירים הגדולים ביותר שלו כסולן הסקס פיסטולס היו "God Save the Queen", שיר מחאה נגד מוסד המלוכה האנגלי והמלכה בפרט, ו-"Anarchy in the UK", ככל הנראה שיר האנרכיה המפורסם ביותר אי פעם, שיצא לפני 40 שנה ועדיין בועט. ליידון עצמו ממשיך לטעון עד היום שהוא בכלל לא אנרכיסט. לטענתו של הסולן האקסצנטרי, פשוט נמאס לו לשיר קאברים והוא רצה לכתוב שיר פאנק מחאתי שמתחיל במילים "I am an Anti-Christ" ולא מצא שורה שתתחרז. הוא הביא את השורה לחבריו ללהקה וכולם ביחד אמרו לו: "יא אהבל, תחרוז אנטי-קרייסט לאנרכיסט". כך הוא עשה, והשאר היסטוריה.

כיום לעומת זאת רוטן חי בארצות הברית והוא תומך טראמפ נלהב, שמרבה להתראיין בנושאים פוליטיים. רק לפני כשבועיים התווכח בשידור חי על תוצאות הבחירות, קרא לטראמפ "התקווה היחידה של ארצות הברית" ואמר: "התקשורת האמריקאית טוענת שהיא ליברלית, אבל היא לא באמת כזו. הם מיישרים שורות עם הקו של המפלגה הדמוקרטית בהנחה שהם יודעים הכי טוב אבל הם לא יודעים כלום על פועלים, עובדי צווארון כחול, לטינים, אפרו-אמריקאים בערים גדולות ומחוצה להן. לעומת זאת טראמפ אינו פוליטיקאי ומעולם לא טען שהוא פוליטיקאי. כמה יוצא דופן ונפלא זה עבור אנשים כמוני, אנשי מעמד הפועלים. אנחנו משועממים מרעיונות השמאל האינטלקטואלי שלכם. המערכת לא עושה שום דבר למען האנשים האלה ולכן הם תומכים בטראמפ עכשיו כל כך בנאמנות. כי הוא התקווה היחידה. אתם יכולים לקרוא לו נרקיסיסט, אתם יכולים לקרוא לו מגעיל - אבל הוא התקווה היחידה."

צפו בו מדבר על תמיכתו בטראמפ

הנה הוא בימי האנרכיה בבריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully