וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליוט פייג', כוכב "ג'ונו", ו"אקדמיית המטרייה", יצא מהארון כטרנסג'נדר

1.12.2020 / 20:35

השחקן הקנדי שהיה מוכר עד היום כאלן פייג' חשף בהודעה ארוכה ברשתות החברתיות כי הוא מזדהה כגבר. "זה מדהים לאהוב את עצמי מספיק כדי לחתור להכרה בעצמי האמיתי", כתב בהודעה, בה הוא גם תוקף את הפוליטיקאים שאחראים לשיטתו לאלימות נגד הקהילה הטרנסית

אלן פייג'. GettyImages
"האושר שלי אמיתי, אבל גם שברירי". אליוט פייג'/GettyImages

"היי חברים, אני רוצה לשתף אתכם שאני גבר טרנס", כך נפתחת ההודעה המפתיעה ברשתות החברתיות של השחקן הקנדי אליוט פייג', מי שהיה מועמד בשנת 2008 לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי האוסקר, על תפקידו כנערה הרה בסרט "ג'ונו". מי שהיה מוכר עד היום כאלן פייג' המשיך וכתב כי הוא "מרגיש בר מזל להיות כאן, ולהגיע למקום הזה בחיים".

"אני לא יכול להתחיל להסביר כמה זה מדהים לאהוב את עצמי מספיק כדי לחתור להכרה בעצמי האמיתי. זכיתי להשראה עצומה מכל כך הרבה אנשים בקהילה הטרנסית. תודה לכם על האומץ, הנדיבות שלכם, והעבודה הבלתי נגמרת שלכם להפוך את העולם למקום מקבל יותר וחומל יותר. אני אציע כל תמיכה כדי להמשיך ולשאוף להגיע לחברה יותר אוהבת ושוויונית", כתב בהודעה.

בהמשך ההודעה פייג' משנה את הטון, ומספר על החששות שמלוות אותו ביציאה מהארון. "אני מבקש סבלנות", הוא כותב, "האושר שלי אמיתי, אבל גם שברירי. האמת היא שלמרות שאני מרגיש שמחה עמוקה כרגע, אני גם מפוחד. אני מפחד מהחיטוט בחיי, מהשנאה, מ'הבדיחות' ומהאלימות".

עוד בוואלה!

"ב'אקס-מן' לא היה לי מה לעשות עם הדמות שלי": ריאיון עם אליוט פייג' על "אקדמיית המטרייה"

לכתבה המלאה
ג'ונו. imdb
היה מועמד לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. פייג' בתור נערה הרה ב"ג'ונו"/imdb

בשנת 2014 יצא פייג' מהארון והזדהה כלסבית, כעת הוא מסביר כי "הוא אוהב להיות טרנס. אוהב להיות קוויר. ככל שאני מחבק יותר את מי שאני, כך אני זוכה לחלום יותר, ונותן לעצמי לשגשג וללב שלי לגדול". פייג' תוקף בהודעה את האפליה ממנה סובלים חברים בקהילה הטרנסג'נדרית ומזכיר כי בשנת 2020 לבדה נרצחו 40 חברים וחברות מהקהילה. חציו מופנים כלפי מנהיגים פוליטיים שמתנגדים לזכויות שלהם, וטוען כי "יש להם דם על הידיים".

מה יעלה בגורלה של "מספר 7"?

פייג' לא חושש להביע את מורת רוחו כלפי הרוחות הרעות שנושבות נגד הקהילה. "מדובר בקהילה בה 40% מהבוגרים מדווחים על ניסיון התאבדות", כותב פייג', "הגיע הזמן לעשות לזה סוף". הוא תוקף את המתנגדים למה שמכונה בארה"ב "תרבות המחיקה" וכותב: "אתם לא 'נמחקים', אתם פוגעים באנשים. אני אחד מהאנשים האלה ואנחנו לא נשתוק מול ההתקפות שלכם".

פייג' מככב בימים אלה בסדרת הלהיט של נטפליקס, "אקדמיית המטרייה" בדמותה של וניה הרגריבס. יהיה מעניין לראות מה יעלה בגורל דמותו הנשית בהמשך הסדרה, שכבר אושרה לעונה נוספת. בתגובה לציוץ בטוויטר הגיב העמוד הרשמי של נטפליקס: "כל כך גאים בסופר גיבור שלנו! אנחנו אוהבים אותך אליוט! לא יכולים לחכות ולראות אותך כבר בעונה 3!".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully