וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הרייטינג של קשת ורשת: "הזמר במסכה" ניצחה את "האח הגדול"

6.12.2020 / 9:09

תכנית הגמר של "הזמר במסכה" (קשת 12) ניצחה בכמעט 4 נקודות ברייטינג את המתחרה מרשת: "הזמר" גרפה 24.1 אחוז בעוד שהשקת "האח הגדול" ברשת 13 גרפה 20.3 אחוז. זה הנתון הכי נמוך שנרשם להשקת "האח הגדול". הממוצע לפרק של "הזמר במסכה" - 25.3 אחוז

לקראת הפרק האחרון של "הזמר במסכה"/קשת 12

תכנית הגמר של "הזמר במסכה" ששודרה אמש בקשת 12 ניצחה בכמעט 4 נקודות ברייטינג את תכנית השקת העונה של "האח הגדול" ששודרה ברשת 13 ראש בראש מולה. "הזמר במסכה" רשמה 24.1% ו-754 אלף צופים, בעוד ש"האח הגדול" רשמה 20.3% ו-593 אלף צופים. פרסומת "ברייק הזהב" ליופלה GO, לפני ההכרזה על זכייתו של צחי הלוי ב"זמר במסכה", עלתה יותר מ-150 אלף שקלים.

על רקע התחרות הקשה בשידור מול גמר "הזמר במסכה" שזכתה להצלחה רבה, ההשקה הנוכחית של "האח הגדול" רשמה רייטינג נמוך משמעותית משתי העונות הקודמות ברשת - השקת העונה הראשונה בערוץ רשמה 29% רייטינג, והשקת העונה השנייה של "האח" ברשת רשמה 27.4%. עם זאת, יש לציין כי לאור התחרות מול מפלצת רייטינג כמו "זמר במסכה", ב"רשת 13" הביעו שביעות רצון מהנתון שרשמו. "הזמר במסכה" סיימה עונה עם ממוצע של 25.3% רייטינג ו-696 אלף.

בגמר "הזמר במסכה" זכה הזמר, השחקן וזוכה פרס אופיר צחי הלוי, שהופיע בדמות התרנגול. הלוי, שפרץ לתודעה בריאליטי "דה וויס" ומאז בלט כשחקן עסוק ומוערך בסדרות רבות ובהן "פאודה". הוא הופיע בתכנית לצד אשתו, העיתונאית והמגישה לוסי אהריש שהופיעה תחת דמות החסידה. למקום השני הגיעה הזמרת רינת גבאי שהופיעה בדמות השפירית, ואת המקום השלישי קטף הג'ודוקא אורי ששון, שהופיע בדמות הפלאפל והפתיע ביכולת השירה המרשימה שלו. לתכנית צפוייה עונה שנייה בקשת 12.

לירון ויצמן, גיא זוארץ בפתיחת האח הגדול 2021. רשת, צילום מסך
לירון ויצמן וגי זו-ארץ בפרק פתיחת העונה של "האח הגדול"/צילום מסך, רשת

העונה ה-11 של "האח הגדול", בהגשת גיא זו-ארץ ולירון ויצמן, נפתחה אמש. הדיירים שנכנסו אמש לחלק מהבית שעוצב כביצה הם פעיל השמאל יחזקאל בגדדי; השחקן והיוצר ליאור כלפון; הדוגמנית ואושיית הרשת גל גברעם; שולה זקן שהיתה מזכירתו של אהוד אולמרט והורשעה בפרשות רשות המיסים, ראשונטוס והולילנד; מעצב האופנה דרור קונטנטו; ג'וזי זירה שהשתתף בתכניות "המירוץ למיליון" ו"הישרדות"; מלכת היופי לשנת 2016 קארין עליה; השחקן, הקומיקאי והיוצר רמי ורד; עו"ד מור לרמן שהשתתפה בעונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון", והזמרת זהבה בן.

קשת הכריזה על שיבוץ פרק הגמר של "הזמר" מול פרק פתיחת "האח" של רשת, יותר משבועיים לאחר שרשת הכריזה על מועד השקת התכנית, מה שהעמיד את שני הצדדים בתחרות קשה. גורם בכיר בתעשייה אמר לוואלה! תרבות לפני שבועיים על שיבוץ דרמטי זה: "לאורך השנים היה סטטוס קוו בין קשת לרשת, שמול תכניות השקה וגמרים לא מניחים תכניות גדולות. הסטטוס קוו נשבר בקיץ האחרון מצד רשת, כשהיא שיבצה את 'הישרדות' מול גמר 'MKR המטבח המנצח', ושיבצה את 'הישרדות' גם מול גמר 'בית ספר למוסיקה'. וקשת עכשיו מנגחת גם בהשקות וגם בגמרים. אני יודע מבפנים שקשת לא תיתן לרשת יותר לנשום".

גורם המקורב לרשת אמנם הודה בפני וואלה! תרבות שהסטטוס קוו השתנה, אבל טען לסיבות אחרות לשינוי הזה. "הסטטוס קוו השתנה כשרשת ניצחה במשך ארבעה חודשים את קשת, וזה כאב", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully