וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: אפשר לקפל את הבאסטה, קלטנו מיד מי המנצח של העונה

10.12.2020 / 7:00

יחזקאל הבגדדי אכל לנו - ושולה זקן המסכנה - את המוח עד כדי כך שרונית הביביסטית נראית הנורמלית מביניהם; קארין עליה וג'וזי מתחילים לפלרטט; הדייר שברור לנו שעומד לקחת את המיליון; וכמובן - חרפת אלימלך קשתי והמפרסמים שפעלו נכון. קארין ארד מסכמת פרק

מאחורי הקלעים של "האח הגדול" - גל גברעם באיפור שיער של גילי אלגבי/צילום: יחסי ציבור

שאלוהים יעזור לכולנו עם הבגדדי הזה. אם אני רציתי לעקור לעצמי את האוזן, תארו לכם את שולה זקן המסכנה שנתקעה איתו בבית במשך יממה. שעות היא רק ניסתה למצוא איזה חור חשוך להתחבא בו מזיבולי השכל הבלתי נגמרים שלו על ביבי, על מזרחים, ועל שרה נתניהו. הוא חושב שהוא היחיד שיכול להסתדר עם שרה ושהם יהיו החברים הכי טובים והוא יבשל לה וינקה לה. חי בסרט. תגיד, בגדדי, ומה אם בעלה ירצה לקפוץ? תעמיד לה אולטימטום? אני מדמיינת את בגדדי אומר לשרה: "שרה - זה או אני או הוא". "אני מבין את נפש האדם" הוא בישר לשולה בשלב מסוים, לא ברור באיזה הקשר, אף אחד בעולם לא היה מסוגל לעקוב. אבל אני רק שאלה - אם הוא כל כך מבין את נפש האדם, איך זה שלא התעוררו רחמיו על שולה המרוטה שניסתה להיות מנומסת וחביבה עד שפקו ברכיה וצבו עיניה?

בשלב מסוים היא ניסתה להזדחל אל מיטתה, מודה לאל שהאור בבית כבה אוטומטית בשעה היעודה, היא התכסתה עד מעל הראש, לרגע אחד קסום חושבת שניצלה, אבל לא. יחזקאל הבגדדי גרר כסא אל מרגלות מיטתה, הצהיר "אין לי שינה" והתחיל לספר לה מה הוא אוכל כבר 22 שנה בבוקר ובערב. תמר, אגוז ושיבולת שועל, אם רציתם לדעת. ג'יזס. איזה איש מתיש. מזל שהגיע אילון, חופר מספר 2 שאשתו רשמה אותו לתוכנית ובטח רוקדת בסלון ברגעים אלה ממש. אבל לא, בגדדי לא ירכב עם אילון לעבר האופק ויניח לנו. לא. הוא יארגן לעצמו ריב קולני עם הביביסטית חצי שעה אחרי הכניסה שלה לבית בכתונת לילה שקופה שנראית כאילו נפלה מדפיו המצהיבים של רומן של ג'יין אוסטין. רק מצנפת ועששית היו חסרות לה.

לא יודעת איך הוא עשה את הקסם הזה, אבל איכשהו הוא גרם לה להיראות ההגיונית מביניהם, עם קריאות ה"אם לא ביבי אז אף אחד", וה"אסור שהשמאל יהיה בשלטון לעולם" שלה. ולמרות כל זאת, אנחנו עוד נשמע ממנו הרבה העונה, כי למרות שהוא האיש הכי מרגיז בעולם, יש בו גם משהו נורא חמוד, ותוך יומיים וכמה ארוחות ביתיות כולנו נתרגל לכמויות המלל שהוא משחרר, והוא יהפוך לזה שאצלו באים כולם להתנחם. אתם תראו.

האח הגדול יחזקאל הבגדדי. רשת 13, צילום מסך
אכילת ראשים. יחזקאל הבגדדי/צילום מסך, רשת 13

עוד מוקדם להחליט סופית, אבל אלה הדיירים שבאים טוב: ליאור כלפון ורמי ורד, שבקפה של הבוקר הגיעו למסקנה שמכל החבורה המגניבה בבית הם הכי "מעפנים ורקובים"; גל גברעם, כי היא מתוסבכת רצח; שולה זקן בגלל הומור המעטפות שלה; וכמובן זהבה בן כי היא נשמה. כרגע באים קצת מקולקל הבגדדי, דייויד דימוס המציל הפוריטני, רונית המגאפון האנושי, תום חיימוב הדו ראשי, וקארין עליה המניפולטיבית. לגבי יהודה יצחקוב, דרור קונטנטו, אילון אקון, ימית אברמוב, לינור סביניק, מור לרמן וג'וזי זירה - ימים יגידו.

בלי להכיר את הדיירים, מנצח לעונה הזאת כבר יש. הוא היחיד שנכנס לבית עם בגדים נורמליים ולא עם חליפה הזויה מבד מבריק, השילוב האולטימטיבי בין אלירז שדה וז'אן ולז'אן של ויקטור הוגו - הרי הוא יהודה יצחקוב, הילד הנטוש שמשווע לאישור מאמא. הוא רגיש במידה, אגרסיבי במידה, מספיק גבר בשביל שגברים אחרים יהיו חברים שלו, יפה מספיק אבל לא מגונדר, חכם מספיק אבל לא מאיים, מגיע עם איכות נוגעת ללב שנשים בכל הגילאים אוהבות, ויצר ההישרדות שלו ינחה אותו בדיוק מה לעשות, מתי, ולמי כדי לקחת את המיליון. הוא כבר קיבל הצעת אימוץ משולה שבדמעות השביעה את ג'וזי שביחד הם יצילו אותו, ותחילת הרומן הלא בריא שנרקם ביניהם נראה מעניין.

אפרופו רומנים, שזה הדבר שהכי בא לי שיקרה במדינה החסודה הזאת - אולי יש סיכוי העונה. טינדר האח נראה ככה: ארבע נשים - גל גברעם האושייה (היקף אגן 96), קארין עליה המלכה הביצ'ית (היקף אגן 94), לינור סביניק בר זוהר (היקף אגן לא ידוע, אבל טוענת שאוהבת הרבה סקס) ומור לרמן מחתונמי, מול ארבעה גברים - ג'וזי זירה האבוד, יהודה יצחקוב העצוב, דייויד דימוס המציל ותום חיימוב. נראה שגל גברעם תהיה האחרונה להתחבר רומנטית, ולינור סביניק תישאר לבד כי אלימלך, שעף עליה, הודח הלילה. גם אם לרמן תתבאס קלות שלא הגיעה לבית פנויה, היא תדאג למתג את עצמה כיועצת הזוגית של חיימוב, כדי לא להישאר מחוץ ללופ החתיכים. בכל זאת, היא בזוגיות, לא בכלא שש.

עוד בוואלה!

בעקבות הסערה: אלימלך קשתי יצא מבית "האח הגדול"

לכתבה המלאה
קארין עליה ג'וזי זירה האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
התחממות בגזרה. ג'וזי וקארין/צילום מסך, רשת 13

עד שלומדים את שמותיהם של כל הדיירים ומתרגלים לטירוף לוקח פרק או שניים בכל עונה. אצלי זה עדיין לא קרה. היה פרק מאד מבולגן ומבלבל, שנתן רק טעימה קטנה מכל דייר, בבית או בביצה. כולם, חוץ מאחד, שהיעדרו הכמעט מוחלט בפרק הערוך בלט כמו פלולה ענקית על האף. אלימלך קשתי, אימת המאבטחים, מניף הקשישים והשלישי לשמו, הועלם מהפרק, כנראה כי כמה מפרסמים גדולים השהו את תקציבי הפרסום שלהם עקב השתתפותו בתוכנית.

צודקים. מה שרואים בסרטון שבו הוא מכה מאבטח לא נראה טוב. רק לפני שניה יצאה בת הדודה קשתי, חומסת הנופים ומשטחת הפנסיונרים, מהכלא, ועוד לפני שהספיק להישטף בגשם גריז הלימוזינה בשביל הגישה של נווה תרצה, הגיע הסרטון הנוראי הזה. מיד אחריו התפרסמה התגובה הנמהרת של אחיו תום אל דנית גרינברג, שלדעתי הספיקו לה לגמרי הטראומות של עצמה מהאח הגדול, מלאה באמירות דוחות: "לא פלא שבעלך עזב אותך, רודפת פרסום מסכנה שכמוך, עוד רגע גם החבר החדש יבעט בך".

מה שלא ברור לי זה איך המידע הזה, שקשתי אמור להישפט כמה ימים אחרי תחילת התוכנית, לא עלה פעם אחת לאורך השלבים המפרכים של האודישנים ורק בעקבות לחץ המפרסמות הוא הודח. נתנחם בכך שלפחות מישהו מנסה לעשות את הדבר הנכון. אמנם בגלל שיקולים כלכליים, אבל לפעמים זה לא משנה למה עושים טוב - רק שהטוב קורה. הנה, בבקשה - שלא תגידו שכסף רק משחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully