וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם הם טועים? לפי משפחת סימפסון משהו נורא הולך לקרות החודש

4.1.2021 / 0:03

אחרי שחזו אירועים היסטוריים ברמת דיוק פנומנלית, משפחת סימפסון מציגה תחזית הרסנית נוספת שצפויה להתגשם עוד החודש. אם נסתמך על אחוזי ההצלחה בתחזיות של המשפחה הצהובה - כנראה שנדפקנו

האם משפחת סימפסון חזתה את בחירתו של דונלד טראמפ?/סיפור בדקה

בעוד כל מיני נביאי שקר כמו פול בגלי, נוסטרדמוס ובאבה ונגה מנבאים לנו אסונות שלא התגשמו עד כה, משפחת סימפסון בתמימותה הצליחה לדייק בלא מעט מהעלילות המפורכות שלה, ששודרו על המסך הרבה לפני שהתגשמו במציאות. זה קרה בפרק משנת 1997 שחזה לכאורה את תוצאות משחקי גמר המונדיאל ב-2018, זה קרה בפרק משנת 2000 שחזה לכאורה את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב וזה קרה גם בפרק משנת 1993 שחזה - שוב לכאורה - את ההתפשטות העולמית של נגיף הקורונה. מאחר שלמדנו לקחת ברצינות אירועים עתידיים שמוצגים לנו בסדרה, אנחנו מאוד מקווים שאת מה שנחשפנו לו בפרק הרביעי בעונה ה-32, ששודר בנובמבר האחרון, לא נזכה לראות במציאות - כי מדובר בתחזית אפוקליפטית במיוחד שצפויה לקרות החודש.

את הטענות שכותבי הסדרה מסוגלים לראות את העתיד ביטלו לא פעם היוצרים, כולל אחד הכותבים שטען כי מדובר בעיקר בצירוף מקרים. הרי אחרי 32 עונות ו-700 פרקים, אין משהו שהסימפסונס לא עשו (קריצה קריצה, סאות' פארק). כל זה לא מנע מהצופים לחשוש שהתחזית המדאיגה לינואר 2021 תתגשם - ואכן כדאי לקוות שהפעם המשפחה הצהובה שלנו טועה כי אחרת אנחנו עוד הולכים להתגעגע ל-2020.

יום הדין: ה-20 בינואר 2021

משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021. YouTube/Springfield, USA, צילום מסך
משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021/צילום מסך, YouTube/Springfield, USA

רק מהתמונה אתם יכולים להבין שאסון נוראי מתקרב אלינו. בנובמבר 2020 משפחת סימפסון חזתה מה עלול לקרות ב-20 בינואר 2021. הפרק ה-31 בסדרת Treehouse of Horror נפתח ביום הבחירות לנשיאות ארה"ב, ה-3 בנובמבר אשתקד - כשמארג' דורשת מהומר לגשת לבית הספר ולהצביע. לאחר שבעל כורחו הוא עושה את דרכו אל תא ההצבעה, שואל הומר האם הוא יכול להצביע לשופטת ג'ודי. ליסה ממהרת להזכיר לו את מה שקרה בארבע השנים האחרונות כדי שיצביע בהתאם. במבט לאחור, לתקופת כהונתו של טראמפ, הומר נזכר ברשימה ארוכה של טעויות, עוונות ומעשים מזעזעים שעשה הנשיא, כשבין היתר הכניס ילדים לכלובים, חיקה כתב נכה, כתב "אנשים נהדרים" לסרטון בו אחד מתומכיו קורא "כוח לבן", הציע להזריק לחולי קורונה אקונומיקה ושקל לבקש להתווסף להר ראשמור בו חקוקים גדולי האומה. כשהוא מבין שהוא צריך לעשות משהו בנידון, הומר מצביע... אבל אז הכל מתגלה כחלום.

הומר מגלה שהוא ישן כל היום בערסל שלו ושכח ללכת הצביע. "כמה נורא זה יכול להיות", אומר הומר, לפני שפלאש פורוורד חושף את העתיד הנורא מכל. ב-20 בינואר 2021, יום ההשבעה לנשיאות ארה"ב, העולם עולה בלהבות, בניינים נהרסים, שריפות משתוללות ורובוטים ממשלתיים מטילים הרס על העיר. הומר נראה בונה לעצמו חליפת מגן ממחבתות, מגררות ומסננים ומנסה להתרחק מההמון כשהוא יושב באימה על גג ביתו. תושבי ספרינגפילד מנסים גם הם להסתתר מפני הרובוטים הממשלתיים שהורגים לכאורה את האנס מולמן. "זה מה שאני מקבל על כך שהצבעתי לקניה", צועק הזקן כשהוא נזרק באכזריות לאוויר על ידי רובוט רצחני. הומר קולט אז 4 רוכבי סוסים של האפוקליפסה רוכבים אל העיר, אוחזים בדגלים שעליהם כתוב "מגפה", "רעב" ו-"מלחמה". מטריד ביותר.

משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021. YouTube/Springfield, USA, צילום מסך
משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021/צילום מסך, YouTube/Springfield, USA
משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021. YouTube/Springfield, USA, צילום מסך
משפחת סימפסון - תחזית הרסנית לינואר 2021/צילום מסך, YouTube/Springfield, USA

אנחנו מאוד מקווים שנעבור את ה-20 בינואר בשלום, אם כי מאחר שתחזיות אחרות של הסימפסונס התגשמו לרוב רק עשרות שנים לאחר מכן, יש עדיין חשש שמה שראינו כאן יקרה, רק לא בתאריך שחשבנו.

ככה זה נראה בפרק:

משפחת סימפסון חוזה את הקורונה:

עוד 15 דברים שהסימפסונס חזו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully