וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": היו לנו מערכות יחסים רומנטיות פחות דביקות מהיחסים של רמי ולינור

31.12.2020 / 8:15

רמי החליט להתייחס לפיל שבחדר והסביר ללינור איך כנראה רואים את היחסים שלהם מבחוץ. לא ברור אם היא עשתה את עצמה לא מבינה או שהיא באמת תמימה עד כדי כך, אבל התגובה שלה הייתה: "לאאאא, מי יחשוב כזה דבר? מי שיחשוב ככה הוא חולה נפש". אז היי, שלום, אנחנו חולי נפש

רמי ורד ולינור ב"האח הגדול"/רשת 13

יאללה, הדחה בהפתעה. למה לא להפיל על הדיירים העצבניים ונטולי הסיגריות עוד הדחה קטנה, ככה באמצע השבוע, בשביל הכיף? כל הבית מועמד, והשתיים שקיבלו הכי מעט קולות מהצופים הן קארין ושולה. הערב יתבקש דייר אחד להיכנס לחדר הדילמות ולהחליט מי מהן יוצאת מהבית. מן הסתם זו תהיה שולה. לא בגלל משהו, פשוט קארין יותר יפה וג'וזי עדיין פנוי, מה גם שיש לו עוד טיפה מקום לקעקע את דמותה מתחת לאשך שמאל. טוב, אולי לא כל כך הרבה מקום. אבל ראשי תיבות ייכנסו שם. או כתר, לסמל את ההישג הגדול של חייה, הישג שהיא מסרבת לשחרר למרות שעברו ארבע שנים, ומה אני אגיד לכם? שלום עולמי היא לא הביאה.

מלכה, שמלכה, אבל כתר על הראש יש רק לגל גברעם, שאוכלת סושי ופחזניות בסוויטה בעוד שאר הבית מתקיים מדבש ולחם, וישנה עם תום במיטת קינג סייז כשהיא צופה בדיירים שעובדים בפרך. לפרקים היא מסתובבת בבית בשמלה שההפקה הרימה מ"הזמר במסכה", מבסוטית על החיים, כשפרינס צ'ארמינג קל הדעת והמגונדר תלוי על זרועה, דורש מהדיירים לקוד לה יפה, ומדבר רק לפי תסריטים שהיא כותבת לו.

את הדיירים הבולטים ראינו הפרק פחות - יהודה היה שקט וחביב, ולכן לא קיבל זמן אוויר, שולה בעיקר נזהרה לא לשבור ציפורן, זהבה, כרגיל, שרה, ואילון, ובכן, לא יודעת מה אילון. מישהו יכול להסביר לי מי האנשים שמצביעים לו שבוע אחרי שבוע? מי? איגוד ועדי הבתים? אני מדמיינת מלא בעלי בניינים ממוצא יקי שצופים ב"האח הגדול" יחד, אוכלים ביצה רכה, ומתחברים לאישיות המשונה הזאת שלו.

האח הגדול, גל המלכה. רשת 13, צילום מסך
היחידה עם כתר. גל בתפקיד המלכה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

במשימה הזאת הבית חולק לכמה מחלקות: הדבורים הבנאיות מונות את יהודה המפויס, ליאור הרגוע, שולה הבוהה ולינור, היחידה שיודעת לעבוד עם מברגה. הדבורים האופות הן רמי ורד ורונית הביביסטית, שיחסיהם המצוינים ותפקודם כצוות הם הוכחה ששלום כן יכול לשכון במזרח התיכון. ולבסוף ישנם דבורי ועדת הקישוט, שעומדות בקור המקפיא של ירושלים וצובעות פרחים ענקיים במברשת דקיקה של אייליינר. לא פלא שקארין מאחלת לגל סקביאס כשכתמים ירוקים מעטרים את פניה היפות, ועוד פחות מפליא שהסכימה מיד להצעה של האח לחבור לדרור, ולהדיח את השניים מכסאם.

לצורך העניין השניים צריכים לגרום לגל להעניק להם את פרסי הדבורה החרוצה ביותר והדבורה העצלנית ביותר, להגיע לסוויטה לארוחת הצהריים שהיא הפרס, ולגנוב את שני הכתרים מבלי שגל ותום ישימו לב. משום מה חלוקת התפקידים שהוחלט עליה היא שדרור ישחק עצלן וקארין תשחק חרוצה. הבעיה היא שקארין כל כך רחוקה מלהיות חרוצה שהיא לא יודעת איך משחקים את זה, וכל מה שהיא מצליחה להגיד זה "יאללה, נתקתק את זה", ו"יאללה קדימה". דרור, לעומתה, כל כך לא עצל, עד שההצגה שלו נראית אפילו גרועה יותר - הוא מגזים והוא דרמטי. ההתנהגות הזאת כל כך לא אופיינית לו, שאם האנשים שעובדים לידו - ג'וזי, ימית, אילון וזהבה - לא היו סובלים מהיפותרמיה בדרגת חומרה כזו או אחרת, הם היו קולטים שמשהו פה מסריח.

מה שכן, שוב אנו למדים על השפעתה של הגישה על המצב רוח - קארין נאלצת לשחק אותה חרוצה, אז היא שרה, זזה מהר, מעודדת את עצמה במשפטי המרצה, וכתוצאה מצב הרוח שלה משתפר והיא באמת מתחילה לעבוד מהר יותר ולסבול פחות. דרור, שצריך לשחק אותה סובל, באמת מתחיל לסבול, וכשגל מנסה לתמרץ אותו בעזרת השמלה הראשונה שתפר לבת שלו, זה רק מחמיר את מצבו, והוא מתפרק. מה שיפה בדרור זה שלא משנה באיזו סיטואציה, ואם הוא עצבני, רעב, או בוכה - הוא תמיד נשאר חינני ומענג לצפייה.

עוד בוואלה!

כאן 11 הוכיח שהציבור צמא לדרמות. לרשת וקשת ייפתח התיאבון?

לכתבה המלאה
רמי ורד מנגב ללינור את הדמעה. מתוך האח הגדול רשת 13, צילום מסך
מנגב לה את הדמעות. רמי ולינור, "האח הגדול"/צילום מסך, מתוך האח הגדול רשת 13

אפרופו מענג לצפייה, בחזקת מים גנובים ימתקו, הבה נדבר רגע על רמי ולינור. כבר מזה כמה ימים שאני תוהה מה קורה שם. היו לי מערכות יחסים רומנטיות פחות דביקות מהיחסים של השניים האלה. כשהם לא שכובים זה לצד זו במיטה ומנהלים בלחש שיחות אינטימיות, הם יושבים צמודים אחד לשני כשזרועה כרוכה סביבו וידה השנייה על ירכו. כשהוא מדבר היא תולה בו עיניים מעריצות כשל עגל חלב, וכשהיא בוכה הוא מנגב לה את הדמעות ברוך.

אמש רמי החליט להתייחס לפיל שבחדר והסביר ללינור איך כנראה רואים את היחסים שלהם מבחוץ. לא ברור אם היא עשתה את עצמה לא מבינה או שהיא באמת תמימה עד כדי כך, אבל התגובה שלה הייתה: "לאאאא, מי יחשוב כזה דבר? מי שיחשוב ככה הוא חולה נפש". אז היי, שלום, אני חולת נפש, ואני חושבת שמתחיל להתפתח פה משהו. ולמה לא? לינור מתוקה, צמאה לדברי חוכמה ונראית טוב, ורמי ורד בכלל גבר מהמם - גם אני הייתי מתאהבת בו אם הייתי תקועה בבית הזה. הוא יכול לספר לעצמו וללינור עד מחר שהוא מעדיף נשים מעל ארבעים על נשים בנות עשרים ומשהו (כאילו, תודה, אבל בוא, יש לי מראה בבית), והוא יכול להגיד עוד שמונה מאות פעם שהוא בסך הכל הסבתא הנחמדה שמטפלת בכיפה אדומה.

עצם העובדה שהנושא בכלל עלה ביניהם מוכיח שזה עבר להם בראש, וההכחשה הגורפת רק גורמת לי לחשוב שכשהוא יוריד את מצנפת השינה ויסיר את המשקפיים הענקיים נגלה כולנו שסבתא היא בעצם זאב בתחפושת. אני לא מנסה לרמוז שיש בו משהו טורפני, חלילה, רק לציין שאין הרבה סיטואציות שבהן גבר ואישה שוכבים ביחד במיטה, מנהלים שיחות ועושים אחד לשני דיגי, בלי שתתעורר אצלם חרמנות מסוימת.

לא לגמרי הבנתי את הסטטוס של רמי - נכנסתי לוויקיפדיה שלו כדי לברר, ושם הוא לא מוגדר נשוי ולא גרוש, אבל הוא אכן גרוש. כשהוא מדבר על חייו הוא לא מזכיר אישה, רק ילדים, ולפי הבעת הייסורים התמידית שעל פניו הניחוש שלי שהוא לבד או מקיים איזה משהו בין לבין. הלוואי שזה יקרה, כי התאהבות שלהם תהיה פי אלף אמינה ומעניינת יותר מהזוגיות העפה על עצמה של גל ותום. מצידי הם יכולים לדחוף את שחזורי הסרטים הישנים, ותכנוני התחפושות שלהם לפורים גם מעניינות את גבה שמאל. תביאו לי משהו עמוק, מתוסבך, מלא קונפליקטים ובעייתי לשטוף בו את העיניים. אבל עם כל הרצון הטוב, לינור צריכה לזכור שרמי ורד בן 57, ושמשלוש פעמים ביום היא כנראה יכולה לשכוח. גם אם האח הגדול יכניס סיאליס לתקציב הבסיסי של הבית. רק אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully