וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור נרקיס: "הפסדתי המון כסף בקורונה אבל הרווחתי את המשפחה"

19.1.2021 / 0:00

ליאור נרקיס מסביר למה הופיע בחתונות שהפרו את הנחיות הקורונה ("הבטיחו שם קפסולות. לא אופיע יותר עד שהקורונה תיגמר"), חושף את הצד החיובי של המגפה ("27 שנים לא עצרתי. עכשיו התקרבתי לילדים") ומכחיש כי המשבר עם אשתו היה גימיק יחצני: ריאיון לרגל צאת בלדה מפתיעה

ליאור נרקיס בקליפ לשירו "חלקת אלוהים"/במאי הקליפ: חיים צ'ינוביץ

ליאור נרקיס מוציא היום בלדה חדשה ומפתיעה בשם "חלקת אלוהים", עליו חתום אופיר כהן ככותב וכמלחין לצד נרקיס ואלון פרץ (צפו בראש הכתבה בקליפ לשיר, שביים חיים צינוביץ'). זהו סינגל ראשון מתוך פרויקט חדש בשם "השיר של אופיר" שיורכב משירים של המוזיקאי אופיר כהן. בפרויקט משתתפים גם ישי לוי, חיים משה, אייל גולן, ניב דמירל ואחרים. מוביל הפרויקט אופיר כהן כתב בעבר להיטים לאייל גולן, ליאור נרקיס, מירי מסיקה, שרית חדד ורבים וטובים אחרים.

"אופיר כתב הרבה להיטים יפים", אומר נרקיס לוואלה! תרבות. "לי הוא כבר כתב את השירים 'רק שלך' ו'פול מון', יש לנו קשר טוב ואנחנו חברים טובים לא רק ביצירה. כשהוא ביקש ממני להשתתף בפרויקט שלו לא חשבתי פעמיים מתוך פירגון והערכה גדולה ליצירה שלו, ויש לי כבוד לפתוח את הפרוייקט עם סינגל הבכורה שלו".

ליאור נרקיס. יח"צ,
"הפסדתי המון כסף אבל הרווחתי את המשפחה והתקרבתי לילדים". ליאור נרקיס/יח"צ

בשיר החדש אתה מבצע בלדה אינטימית מהסוג שלא מזוהה איתך, בניגוד לדמותך המוכרת כפצצת אנרגיה קופצנית. בתעשייה יש מי שמגדיר את דמותך הציבורית כ"זמר בלתי עציב" וכמי שגם במעט המקרים ששרת בלדה נוגה נדמה היה שחייכת וצהלת כששרת אותה. אתה משנה כיוון?

"נכון שהצד הבולט שלי זה ה-upper והשמח. לצד זה הקלטתי את 'כמה אהבנו', 'רק שלך', 'תגידי' ו'לכל אחד'. הקלטתי לאורך הדרך בלדות, אבל הצד הקצבי שלי הוא מה שתפס את האנשים יותר. אני מאוד שמח, זו זכות לשמח".

אשתך כבר כיכבה בקליפ שלך, אבל הפעם אתה לראשונה משלב בקליפ את שלושת ילדיך - דיוויד, אליה ותהל. מה הוביל לזה?

"זה קרה כי התקופה הזאת הביאה איתה משהו אחר לגמרי. כמו שבעבר, בתקופה מסוימת בחיינו הזוגיים, הקליפ התאים לגרסת הכיסוי ל'היינו עושים אהבה'. אז עכשיו בתקופת הקורונה אני במקום אינטימי ומשפחתי, ומה שקורה אצלי התחיל להשתקף גם בשירים. אמנם הקורונה היא איומה, ואני מאוד מתגעגע להופעות, אבל פתאום גיליתי דברים אחרים מבחינת הבית, המשפחה, האישה והילדים, אחרי 27 שנים בהם לא עצרתי לרגע. זה משתקף מאוד מאוד בשיר ובקליפ הזה. אני חושב גיליתי את האמת, מה שנקרא, הקורונה עשתה לי איזושהי יציבות אחרת - משפחתית".

עוד בוואלה!

ליאור נרקיס: "בגלל המשבר עם אשתי התחברתי לשיר 'היינו עושים אהבה'"

לכתבה המלאה
ליאור נרקיס ואופיר כהן. רן יחזקאל,
"לא אופיע יותר עד שהקורונה תעבור". ליאור נרקיס ואופיר כהן/רן יחזקאל

לפני שלב היציבות הנוכחית בקשר, היה משבר זוגי מאוד מתוקשר בינך לבין אשתך ספיר. שניכם התראיינתם עליו כמה פעמים, ובין השאר אמרתם שהייתם "דקה מלהתגרש". זה קרה גם בסמוך להוצאת שיר חדש. היו כמה ציניקנים שחשדו שאולי זה גימיק יחצני ולא בהכרח מאה אחוז אמת.

"הלוואי וזה היה גימיק, אבל המשבר היה אמיתי. הפרסום על המשבר פשוט יצא ביחד עם השיר 'היינו עושים אהבה' לכן זה נראה ככה. אבל דיברתי באותה תקופה דרך השיר הזה. הייתי מעדיף שהפרסומים על המשבר בקשר בינינו לא היו יוצאים אבל הדברים יצאו החוצה. עכשיו הכול בסדר, הכי בסדר, כמו שאתה רואה בקליפ החדש".

נרקיס היה לפני כמעט שנה לזמר המוכר הראשון שנכנס לבידוד, בעקבות הימצאותו בחנות צעצועים באור יהודה שבה נכח חולה קורונה. מאז הגיע שמו של נרקיס לכותרות מספר פעמים לאחר שהופיע בחתונות שכללו הפרות של הנחיות הקורונה. כך, למשל, בספטמבר פורסם ברשתות סרטון שלו מהופעה בחתונה שבה הוא אומר "תשמרו על ההנחיות למען הבריאות שלכם" אבל באותה חתונה גם קרא לקהל לקפוץ; שבוע לאחר מכן הופיע סרטון נוסף שלו מופיע בחתונה אחרת בניגוד להנחיות; ואם זה לא מספיק, אז לפני שלושה שבועות, ערב כניסת ישראל לסגר שלישי, הופיע בחתונת בתה של זוכת העונה השמינית של "מאסטר שף" ונסה וידל אביטן, בה נכחו כ-180 אנשים בעוד שההנחיות התירו התכנסות של עד 20 אנשים.

"הזמינו אותי לאירועים, והבטיחו שזה בקפסולות", הוא מגיב. "אתה מגיע לאירוע, בהתחלה באמת יש קפסולות, ואז קשה נורא להשתלט. אני יכול לומר לך שעכשיו הודעתי למשרד שלי, שאנחנו לא עושים יותר הופעות עד שבאמת הכל יעבור. עד אז נעשה הופעות בזום או בקפסולות אם זה יותר. לא נעשה הופעות שלא מוסדרות מראש ומוגבלות על ידי משרד הבריאות. אנחנו לוקחים את הקורונה מאוד מאוד ברצינות. גם לי יש הורים מבוגרים שאני כמעט לא רואה ומתגעגע אליהם, הם מפחדים לבוא אלינו הביתה גם בגלל הילדים. גם יש לי חברים ואנשים שאני מכיר, אני חי פה ורואה את כל מה שקורה וזה מזעזע. הלוואי שנצא מהדבר הזה כבר".

ליאור נרקיס ואשתו ספיר נרקיס במסיבת פורים 2013. אינסטגרם, באישור עופר מנחם, צילום מסך
דוקטרו תציל אותי: שנים לפני שנחשף לחולה קורונה בחנות "פיראט האדום" הוא כבר התחפש לפיראט. ליאור נרקיס ואשתו ספיר נרקיס במסיבת פורים 2013/צילום מסך, אינסטגרם, באישור עופר מנחם

בריאיון שקימתי עם ישי לוי הוא גילה שבעקבות המצב בן של חבר שלו התאבד, בנוסף לעובד במה וזמר שהוא מכיר שאיימו להתאבד, ו"ממש הורידו אותם מהחבל".

"הקורונה איומה בריאותית, כלכלית ונפשית. אני הפסדתי המון כסף. אם אני אשב כל ערב לעשות חשבון כמה הפסדתי - אני אהיה עצוב. אין ספק שכולם עוברים טלטלה גדולה מאוד. אני מאוד מקווה שנצא מזה מחוזקים, יותר אכפתיים, יותר אוהבים ויותר מלוכדים. אני מאחל לעצמי להמשיך ככה, להיות משפחתי יותר, להיות יותר זמן עם הילדים שלי. כשנחזור להופיע תהיה שמחה גדולה, אבל אני אסדר את הדברים באופן שישמור על המשפחה שלי, שאהיה יותר איתה ואחווה את הילדים שלי יותר. זה משהו שקיבלתי בחסות הקורונה, כולל תחביבים חדשים כמו רכיבה על אופניים עם הילדים ועוד דברים שאנחנו עושים ביחד ולא עשינו לפני. אולי הפסדתי כלכלית, אבל הרווחתי את המשפחה".

ליאור נרקיס ביום ההולדת של רדיו דרום 2020. יוגב שוורץ,
"זו זכות לשמח". ליאור נרקיס/יוגב שוורץ

מעבר לענייני הקורונה, בשנה האחרונה בלטו בחדשות הז'אנר המסתלסל גם התעצמות הסכסוך בין אייל גולן למנהלו לשעבר בני פרץ, וגם הפרידה המפתיעה בין שרית חדד למי שגילה אותה וניהל אותה במשך 25 שנה, אבי גואטה. מה דעתך על הפרידות האלה? תם העידן שבו זמר ומנהלו נשארים ביחד לזמן ארוך מאוד?

"אני חושב שדווקא לא תם העידן הזה. אבל כל אחד בוחר לעצמו את הדרך שלו. אני בחרתי את הדרך שלי לפני 11 שנים (כשנרקיס נפרד ממנהלו יובל ניסני - ש"ב). מה קרה בין אייל לבני ובין שרית לגואטה זה לא משהו שאני מעורה בו בכלל. שרית ואבי היו באמת צמד חמד, ואני חושב שכל אחד חיפש את עצמו בכיוון חדש. זה כיף להתחדש, וזה כיף לשנות. שיהיה בהצלחה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully