וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיי בומר: ירד לנו לגמרי מליאור כלפון ב"האח הגדול"

28.1.2021 / 8:39

אם עד עכשיו בעיקר התפעלנו מטוב הלב של ליאור כלפון, הגיע הרגע שבו זה מתחיל להיראות פחות כמו רצון לעזור לאחרים, ויותר כמו צורך עז שלו לצאת קדוש כל הזמן. במקרה הזה, מאוד מסוכן שגבר במעמדו מרשה לעצמו לקשר בין לבוש של אישה לאישיות ולערכים שלה

רמי וליאור בשיחה על המצב בבית "האח הגדול"/רשת 13

"כזה דבר עוד לא היה", אמרו הפרומואים של תחילת העונה "חוקים חדשים", מי ישמע. דמיינתי דברים קיצוניים ומרגשים, בסוף מה קיבלתי? העמדות פומביות להדחה שלא עובדות טוב - יש משהו בפרטיות של חדר האח הגדול שמוציאה מאנשים את האמת, וזה לגמרי מתפספס בהעמדות הפומביות. סליחה, גם את ראש הבית קיבלתי. מה זה נותן לי? כלום, מלבד העובדה שראש הבית מכניס מישהו לרשימת ההדחה, השינוי הזה בעיקר גורם לתקציבים לעבור הרבה יותר חלק - במקום עשרה אנשים צווחים מול לוח מחיק ומורחים אחד על השני טחינה הנסיך, אדם אחד יושב לבד בחדר ומזמין מצרכים מטאבלט בעוד השאר צופים בו מהסלון. התוצאה - תשעים אחוז פחות ריבים על התקציב. לא מרגש.

ואתמול פתאום צץ הריאיון של רמי ורד בצינור, מתוך הבית. WTF? מסתבר שהחוקים החדשים מאפשרים לאנשים להתראיין מתוך הבית והפכו את גיא לרר לחלק מהפקת האח הגדול - אתמול הייתה הפעם השנייה שראינו אותו כחלק ממשימה, וכנראה שהיא גם לא האחרונה. להגיד לכם שהריאיון עם רמי ורד היה מעניין במיוחד אני לא יכולה, לצערי, כי לא קרה בו כלום מלבד העובדה שרמי בכה בסוף הריאיון, מה שכבר ידענו מהטיזר שראינו שלוש פעמים, ושאורכו היה כמעט כאורך האייטם.

כרטיסי הזהב, לעומת זאת, הם כבר הרבה יותר משמעותיים. מדובר בשני כרטיסים שמשמשים לביטול הדחה, בהם יזכו מנצחי משימת הכספת. זה באמת שינוי מדהים, השאלה היא רק באיזה מחיר - הרי אין מתנות חינם בתכנית הזאת. אדם שיבטל את ההדחה שלו בטוח יצטרך להדיח מישהו במקומו, או שיודח זה שקיבל הכי פחות הצבעות אחריו. מה שבטוח, פשוט זה לא יהיה.

האח הגדול, ליאור כלפון וג'וזי זירה. רשת 13, צילום מסך
פרויקט פרח. ליאור וג'וזי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כדי שיוכלו להרוויח את הכרטיס הנכסף הזה חולקו הדיירים לזוגות, הולבשו בחליפות, והוטלה עליהם משימה: לגלות את צופן הכספת שבה נמצאים הכרטיסים. את המספרים צריך אחד מהם לחפש במכונית שתלויה באוויר ואז לפתוח כספת שעומדת במרכז חדר מפוצץ שוקולד. אם תהיתם, אז לא - אין לשוקולד שום קשר, אף לא מקרי, עם המשימה, ובכל זאת, הדיירים צריכים לענות על שתי שאלות כדי לפתוח את הכספת, שאחת מהן קשורה למוצר של לואקר.

זו רק אני או ש"האח הגדול מתחיל" להיות קצת דומה להישרדות? פסלוני חסינות, פרסומות שלא קשורות לתוכן, הנחיה סחית של גיא זוארץ - גם לירון ויצמן לא מביאה איתה איזה וייב סופר אדג'י, ויחד הם נשמעים קצת כמו מענה קולי. לא מבינה למה לא נותנים להם לדבר אחד עם השני כמו בני אדם נורמליים במקום להקריא טקסטים לא מצחיקים מהפרומפטר, ומדי פעם לצעוד צעד שמאלה ולהגיד "מתנת". לפחות הערב היא פרגנה לעצמה בגדים ארוכים, ולא עמדה בקור הירושלמי בגופייה, חצאית וסנדלי עקב בעוד גיא לידה בחליפה ארוכה, צעיף, וכפפות צמר כבשים.

אבל נחזור למשימה. הראשון שעלה לאוויר היה רמי, שזחל על גג המכונית וביצע את המשימה בלי לדבר יותר מדי, כמו גבר. לאחר מכן הלך עם תום לחדר הכספות, שם צפו בסרטונים של ליאור, יהודה וג'וזי מעמידים להדחה. יהודה וג'וזי כמובן העמידו את רמי, לינור, תום - צפוי. ההעמדה המפתיעה הייתה דווקא זו של ליאור, שהעמיד את גל להדחה עקב - שימו לב - לבושה הלא צנוע. כלפון הביע את דאגתו לילדות, שלהן היא משמשת דוגמה, כולל הבנות שלו עצמו.

עוד בוואלה!

חוק ושפל: "השוטרים" ממשיכה רצף של סדרות ישראליות מוצלחות על ממסד רקוב

לכתבה המלאה
האח הגדול, ליאור כלפון. רשת 13, צילום מסך
סיבה טיפשית ומסוכנת. ליאור כלפון, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

קצת בומרי מצידו, שלא לומר חשוך. לתומי חשבתי שב-2021 כבר לא שופטים נשים לפי מה שהן לובשות. וגם, אין לי מושג למה הוא התכוון ב'לא צנוע' - חולצת בטן? מכנסיים צמודים? מה לעזאזל הוא רוצה? ואפילו אם לדעתו היא לבושה לא צנוע, מאוד מסוכן שגבר במעמדו מרשה לעצמו לקשר בין לבוש של אישה, סליחה - ילדה - לאישיות ולערכים, ועוד להעמיד אותה להדחה בגלל הסטיילינג שלה. זה לא הוגן כלפי גל, וזה בעיקר ממש, אבל ממש מטופש.

בכלל, זה לא היה הפרק של ליאור. אם עד עכשיו בעיקר התפעלתי מטוב הלב שלו, הגיע הרגע שבו זה מתחיל להיראות פחות כמו רצון לעזור לאחרים, ויותר כמו צורך עז שלו לצאת קדוש כל הזמן. הוא לקח את ג'וזי כפרויקט פרח, נתן חסינות לאיש שטינף על החבר הכי טוב שלו, ואמר לרמי ולינור שהיחסים שלהם לא נראים טוב מהצד, כשהוא חושף ראיית עולם צרה שמעידה על חוסר סובלנות בנוגע למיניות. גל צריכה להתלבש, רמי ולינור צריכים להתרחק, ותכף יכריח את זהבה לעטות בורקה.

תגידו מה שתגידו על רמי - שהוא אגרסיבי, שהוא ילד מגודל, שיש לו פיוז קצר ושיש לו נקודות עיוורון בנוגע לאנשים מסוימים - הכול נכון. אבל הלב שלו נקי כל כך עד שהוא על גבול הטמבל התמים. מבחינתו, אם ליאור חבר שלו, הוא יישאר חבר שלו, לפחות עד שליאור יחליט אחרת. לפי כל המהלכים האחרונים של ליאור, נראה שזה המצב. לא פלא שרמי מרגיש נבגד.

האח הגדול, גל גברעם. רשת 13, צילום מסך
אכלת את הראס. גל, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

יהודה וגל גם היו זוג לצורך המשימה, ואיזה ניג'וס זה היה, אלוהים שישמור. שניהם רצו לעלות למכונית, לא הצליחו להסכים, יהודה הציע הגרלה, גל סירבה, והחליטה לוותר לו. מאותו הרגע היא רק התבכיינה ועשתה פרצופים, התמסכנה ושאלה את כל מי שהיה מוכן לשמוע איך יכול להיות שהוא רואה שהיא מתבאסת ככה ולא מוותר לה, ואיזה מן גבר הוא. לינור הצטרפה לחגיגה ואמרה ליהודה שהוא צריך לוותר לגל. ואני שואלת - מדוע? כי ברגע שנמאס לה להיות האישה החזקה היא הופכת לאישה שמשרבבת שפתיים והגבר צריך לוותר לה? "אני רוצה שהוא יוותר, כי הוא רואה כמה אני מתבאסת", הסבירה, והתשובה שלה לסיבה שסירבה להגרלה הייתה "כי אם אני אפסיד בהגרלה זה יהיה מבאס באותה המידה, ככה לפחות אני זו שויתרתי". מה את מקשקשת, תגידי? את רוצה גם לוותר ולצאת גדולה, אבל להמשיך לבכות על זה כדי לוודא שיזכרו שויתרת, שיעריכו את הוויתור שלך, ויישארו חייבים לך ולוויתור שלך.

בשלב מסוים יהודה התייאש והציע לה לעלות. היא סירבה, המשיכה לעשות פרצופים, ונימקה: "אני לא אקח - זו לא הדרך שלי". אה, זאת לא הדרך שלך, אבל לאכול לנו את הראס ככה שנחשוב שקיבלנו חיסון שני זה סבבה? או שתוותרי ותהיי שלמה עם זה, או שתעשי הגרלה ותסתמי. אבל אם כל הטיעון שלך נשען על העובדה שהיריב הוא יהודה ואף אחד לא יצדד בו, אז הנה - אני מצדדת בו. כי גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום, ועכשיו תניחי לנו כי חפרת. תודה לאל שהכניסה השנייה מתקרבת. מעניין את מי יכניסו - האם יביאו ערימת גברים לקארין וללינור לנשנש? משת"פים ליהודה? את אורן חזן? לא אכפת לי, העיקר שיביאו, כי ללא ספק הבית הזה זקוק לדם חדש, דחוף.

יואו. תארו לכם את הסיוט הבא - ביום ראשון אנחנו מגלים שהדיירים החדשים שנכנסים לבית הם בעצם הדיירים הישנים - כל המודחים, החל מימית וכלה בבגדדי - שחוזרים לנקום. כזה דבר באמת עוד לא היה. ככה עושים חוקים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully