וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראיינה בשידור חי לחדשות ולא שמה לב לפריט הנועז ששכחה מאחוריה

3.2.2021 / 0:03

אישה עלתה לשיחת זום עם חדשות BBC כדי לחלוק את חוויותיה כמובטלת בתקופת הקורונה ושכחה שהשאירה מאחור על המדף אביזר מאוד אינטימי שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

התראיינה בשידור חי ולא שמה לב מה שכחה להסתיר מאחוריה/BBC Wales

צופי חדשות BBC Wales Today קיבלו הרבה יותר ממה שציפו לו כשלמהדורה הצטרפה בזום אזרחית מודאגת שעלתה כדי לספר על חוויותיה כמובטלת בתוקפת הקורונה. לצערנו הנושא כבר הפך לבנאלי, אך איווט עמוס המובטלת הצליחה להפוך אותו לשיחת היום בזכות פרט קטן (או אולי די גדול) שביצבץ לו מאחוריה על מדף הספרים.

אתם רואים את זה?

התראיינה בשידור חי ולא שמה לב מה שכחה להסתיר מאחוריה. Twitter/BBC, צילום מסך
התראיינה בשידור חי ולא שמה לב מה שכחה להסתיר מאחוריה/צילום מסך, Twitter/BBC

איווט הופיעה בערב שלישי שעבר במהדורת החדשות האזורית של ה-BBC כשהצופים הבחינו לפתע בפריט יוצא דופן שהונח על הספרייה מאחוריה - דילדו ענק.

איווט ככל הנראה שכחה להוריד את צעצוע המין שלה מהמדף לפני השידור ומכאן התוצאה. צילום מסך של התקרית שותף בטוויטר על ידי העיתונאי גרנט טאקר שצייץ: "אולי הרקע הטוב ביותר של אחד האורחים בחדשות BBC וויילס הלילה. בדקו תמיד את המדפים שלכם לפני שאתם עולים לשידור".

משתמשי טוויטר השיבו בהומור והפוסט הפך לויראלי. אחד כתב: "היית צריכה לבדוק קודם מה רואים ברקע, אבל אין ספק שזה הפך נושא די משעמם למסקרן וחשף אותו לקהל רחב יותר". אדם נוסף כתב: "בבקשה תגידי שזה היה חלק ממשחק של 'אמת או חובה'". היו כאלה שהתלבטו האם הפריט הוא אכן צעצוע מין פעיל או פסלון של צעצוע מין: "אני מנחש שזה נר בכלל", העריך אחד.

אחרים האמינו שזו הייתה מתיחה של חבריה או משפחתה של איווט: "מישהו הולך להיות בצרות ברגע שהיא תגלה". אחרים חשבו שהיא עשתה את זה בכוונה: "זה היה מכוון. מדוע לכל הרוחות המצלמה הציגה את רוב החדר?", כתב אחד ואחר הוסיף: "אם תביטו היטב, משמאל לצעצוע המין תראו שיש על הדלת גם זוג טביעות יד עקובות מדם. זה הכל חלק מההומור שלה. היא רצתה שנבחין בזה".

אחת הצופות טענה שאיווט היא חברה טובה שלה, ש"לא אכפת לה" שהקטע שלה מהתכנית הפך לויראלי ושהיא מקבלת את זה בהומור.

כמובן שגם ברני הגיע

ועכשיו כולם יכולים לשים להם רקע כזה בשיחת זום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully