וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: צ'אקי הבובה הרצחנית מבוקשת בטקסס על חטיפת ילד באיומי סכין

7.2.2021 / 0:04

המחלקה לביטחון הציבור בטקסס הוציאה התראות על חטיפת ילד כשהחשוד המרכזי הוא צ'אקי הבובה הרדופה מסרטי "משחק ילדים". על פי ההודעה שנשלחה החטוף הוא לא אחר מהבן שלו, גלן

הטריילר לסרט "הקללה של צ'אקי"/Curse of Chucky

תושבי טקסס נתקפו בהלה מהתראת אמבר חוזרת (התראה המופעלת כשיש חשש לחטיפת ילדים),שנשלחה מהמחלקה לביטחון הציבור (DPS) לפיה צ'אקי הבובה הרצחנית מהסרט "משחק ילדים" מבוקשת על חטיפת ילד באיומי סכין. בשישי ה-29 בינואר (לא ה-13, על אף שזה מתבקש), המחלקה לביטחון הציבור בטקסס הוציאה 3 התראות במערכת התראות האמבר הנשלחות במייל, לפיהן הבובה צ'אקי חשודה בחטיפת ילד, שפרטיו מפתיעים אפילו יותר. במידע שפורסם צוין כי הילד הנעדר הוא גלן, בנו טוב הלב של צ'אקי מהסרט הרביעי בסדרה, "היורש של צ'אקי".

ההתראות כללו תיאורים מדויקים של שתי הבובות. צ'אקי תואר כגבר בן 28 עם עיניים כחולות ושיער אדום או ערמוני. צוין כי גובהו 94 סנטימטרים ומשקלו 7 קילוגרמים. תחת "גזע" נכתב "אחר: בובה".
ההתראה תיארה במדויק גם את הלבוש שלו: "אוברול ג'ינס כחול, חולצת פסים צבעונית עם שרוולים. נושא סכין מטבח ענקית". גלן, בנו בסרט, מתואר כזכר בן 5 עם עיניים כחולות ושיער אדום או ערמוני, שנראה לאחרונה בחולצה כחולה עם צווארון שחור. בניגוד לאביו, תחת "גזע" נכתב "לבן".

הנעדרים: צ'אקי ובנו גלן

מבוקש: צ'אקי הבובה מהסרט "משחק ילדים". Texas Department of Public Safety, צילום מסך
כל היודע דבר על מקום הימצאם מתבקש לפנות למשטרה/צילום מסך, Texas Department of Public Safety
צ'אקי – Child's Play. imdb
זהירות, צ'אקי מסתובב חופשי/imdb

בהתראה נכתב כי צ'אקי וגלן נראו לאחרונה בכתובת מגורים בהנדרסון, טקסס, עיר הנמצאת כ-210 קילומטרים דרום-מזרחית לדאלאס. ברביעי האחרון, כשבוצעה שיחה למספר הטלפון המשויך לכתובת זו, ענתה אישה שסיפרה כי היא מודעת להתראה שיצאה בנושא אך סירבה להרחיב וניתקה את השיחה.

דון מנסיני, הבמאי והתסריטאי שיצר את דמותו של צ'אקי, שיתף כתבה על ההתראה בטוויטר וכתב: "בבקשה תמצאו אותם".

הציוץ של דן:

אז האם צ'אקי באמת מסתובב חופשי ברחובות טקסס?

רשת CBS בדאלאס-פורט וורת' דיווחה כי מאוחר יותר התברר שההתראות נשלחו בטעות. "התראה זו היא תוצאה של תקלה בבדיקה", נמסר מה-DPS למספר כלי תקשורת בהצהרה רשמית, "אנו מתנצלים על הבלבול שנגרם ועובדים בחריצות להבטיח שדבר כזה לא יקרה שוב". המחלקה לא הגיבה לשאלות לגבי מספר האנשים שקיבלו את ההתראה או הנסיבות שהובילו לשליחתה.

נראה כי לא כל המנויים קיבלו את ההתראה השגויה שנשלחה בדוא"ל. כמה תושבי טקסס שמקבלים התראות אמבר בעדכוני "פוש" בסמארטפונים אמרו כי לא קיבלו את "אזהרת צ'אקי" על אף שהם מנויים.

לסרט הקאלט "משחקי ילדים" שיצא בשנות ה-80 הופקו 6 סרטי המשך, רימייק, והשנה, כמו שצ'אקי נוהג לומר, הוא צפוי לחזור בסדרה חדשה שתקרא על שמו, "צ'אקי". עד אז אנחנו מקווה שהוא לא ימשיך לרדוף ילדים מסכנים מטקסס.

רשת CBS מדווחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully