וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה אחרי: ארנולד שוורצנגר באיחוד מרגש עם הילדים מהסרט "שוטר בגן ילדים"

30.12.2020 / 0:06

30 שנה חלפו מאז עלה לאקרנים סרט הקאלט "שוטר בגן ילדים" בכיכובו של ארנולד שוורצנגר - ולכבוד המאורע נפגשו הילדים, שהיום כבר גדולים, לשיחת זום שם העבירו זכרונות על הצילומים ועידכנו במצבם. אלה היו המומים כששוורצנגר בכבודו ובעצמו הצטרף לפתע לשיחה

הטריילר לסרט "שוטר בגן ילדים"/Universal

לא כולנו זוכרים מי הייתה הגננת שלנו, אולם כשמדובר בארנולד שוורצנגר אי אפשר באמת לשכוח. לפני 30 שנה השחקן האמריקאי-אוסטרי לקח פסק זמן מסרטי אקשן כמו "שליחות קטלנית" ו"קומנדו" כדי לככב בסרט הקומדיה "שוטר בגן ילדים", שם גילם את ג'ון קימבל, שוטר מלוס אנג'לס שבמסגרת משימה חשאית נאלץ לעבוד כגנן בגן ילדים באסטוריה, אורגון. בסרט נאלץ שוורצנגר לעמוד בפני יריביו הקשים ביותר עד כה: כיתה מלאה בילדים רועשים בני 6. הסרט יצא לבתי הקולנוע ב-21 בדצמבר 1990 והפך ללהיט ענק עם הכנסות של יותר מ-200 מיליון דולר ברחבי העולם. הוא למעשה השיק זאנר שלם של קומדיות "גברים חסונים שנאלצים להתמודד עם ילדים קטנים", כמו וין דיזל ב"גבר מי שמטפלת", דוויין ג'ונסון ב"פיית השיניים" ודייב בטיסטה ב"תרגול בריגול". עם כל הכבוד להם, אף אחד לא מתקרב למקור.

30 שנה חלפו מאז "שוטר בגן ילדים" עלה לאקרנים ולכבוד המאורע - וכמובן לאור מגבלות הקורונה - ארנולד שוורצנגר התאחד עם שישה מתוך ילדי הגן שלו במפגש זום שארגנו Yahoo Entertainment. בתחילה עלו ששת הילדים לשיחה כדי להעלות זכרונות מן הימים ההם ולספר מה עבר עליהם מאז. כשאלה סיימו את הסבב, שוורצנגר הצטרף לשיחה במפתיע וזכה לתגובות סוערות. הוא מיהר לתת לילדים את מלוא הקרדיט להצלחת הסרט. "ללא כל ספק, זו הייתה ההופעה שלכם, ילדים, שעשתה את הסרט", אמר מר קימבל בגאווה, "זה מה שהפך אותו לאהוב, זה מה שהפך אותו למוצלח ואנשים רצו לצפות בו שוב ושוב".

כך הם נראו אז:

שוטר בגן ילדים. Universal, אתר רשמי
שוטר בגן ילדים/אתר רשמי, Universal

כמובן שלשחקן מגיע גם "קצת" קרדיט על הצלחת "שוטר בגן ילדים", כשזה אחראי לכמה משורות המחץ הזכורות לכולנו כמו "I'm the party pooper" (אני הורס המסיבות) ו-"It's not a tumor" (זה לא גידול). שוורצנגר אומר שהוא וריטמן - ששיתפו פעולה גם בסרט "התאומים" משנת 1988 - ידעו שהמשפט האחרון יהפוך לקלאסיקה כשהילדים לא יוכלו להפסיק לצחוק על הסט. "היו שורות מסוימות שבגלל המבטא שלי הילדים צחקו מהן. אז פשוט צרחתי 'זה לא גידול, זה בכלל לא גידול!' והילדים צחקו בטירוף במקום לפחד ממני. אייוון אמר לי 'אם הילדים צוחקים על איך שאתה נשמע, אז אני חושב שגם הקהל יצחק' וזה בדיוק מה שקרה".

שוורצנגר מודה שהשתתפותו בסרט לימדה אותו כיצד להיות הורה טוב יותר לילדיו. השחקן הצטלם לסרט חודשים ספורים לאחר שהוא ואשתו דאז, מריה שרייבר, הביאו לעולם את בתם הראשונה, קת'רין שוורצנגר. "זה היה חימום טוב עבור הטיפול בילדים שלי", אומר האב לחמישה בשיחת הזום, "מזה שביליתי איתכם בהפסקות ודיברתי איתכם וכל זה, הסרט הזה באמת סייע לי להיות הורה טוב יותר. זה ממש עזר לי לגדל את הילדים שלי".

וכך הם נראים היום:

ארנולד שוורצנגר במפגש זום עם ילדי "שוטר בגן ילדים". Yahoo Entertainment, צילום מסך
ארנולד שוורצנגר במפגש זום עם ילדי "שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Yahoo Entertainment

השחקן חתם את השיחה בהבטחה לארגן מפגש עם צוות השחקנים בביתו ברגע שהמגיפה תחלוף מן העולם. "נעשה את זה אצלי בבית, אנחנו נתכנס ונערוך מסיבה ונחלוק רכילויות!", הוא נשבע, "אני רוצה לשמוע את כל הפרטים על מה שעבר עליכם ב-30 השנים האחרונות. אני גאה בכולכם, אז תמשיכו בעבודה הטובה שאתם עושים".

צפו במפגש המרגש:

ואלה הילדים - אז והיום:

כריסטיאן קאזינס (דומיניק)

כריסטיאן קאזינס, דומיניק ב"שוטר בגן ילדים". Universal/Yahoo Entertainment, צילום מסך
כריסטיאן קאזינס, דומיניק ב"שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Universal/Yahoo Entertainment

מיקו היוז (ג'וסף)

מיקו היוז, ג'וסף ב"שוטר בגן ילדים". Universal/Yahoo Entertainment, צילום מסך
מיקו היוז, ג'וסף ב"שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Universal/Yahoo Entertainment

קריסטל וטיפני מתראס (טינה ורינה)

קריסטל וטיפני מתראס, טינה ורינה ב"שוטר בגן ילדים". Universal/Yahoo Entertainment, צילום מסך
קריסטל וטיפני מתראס, טינה ורינה ב"שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Universal/Yahoo Entertainment

קריסטל וטיפני מתראס (טינה ורינה)

קריסטל וטיפני מתראס, טינה ורינה ב"שוטר בגן ילדים". Universal/Yahoo Entertainment, צילום מסך
קריסטל וטיפני מתראס, טינה ורינה ב"שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Universal/Yahoo Entertainment

אדם ווילי (לארי)

אדם ווילי, לארי ב"שוטר בגן ילדים". Universal/Yahoo Entertainment, צילום מסך
אדם ווילי, לארי ב"שוטר בגן ילדים"/צילום מסך, Universal/Yahoo Entertainment

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully