וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזאי הבחין בגבר טובע בשידור חי - התפשט, קפץ למים וגילה שזו גופה

8.2.2021 / 0:06

מיד לאחר שהחזאי לוק ברדנאם סיים לדווח על מזג האוויר הקיצוני והגאות החזקה בגולד קוסט, אוסטרליה, הוא הבחין באדם טובע בים, קפץ להצילו וגילה שמדובר בגופה. מאוחר יותר אושר שזו גופתו של מנהל רשת חדרי הכושר המקומית שדווח כנעדר

חזאי מצא גופת אדם שטבע בים/9NEWS

חזאי אוסטרלי הוכתר כגיבור לאחר שקפץ בשידור חי אל המים הסוערים כדי להציל אדם טובע - רק כדי לגלות שמדובר בגופה של נעדר.

החזאי לוק ברדנאם בדיוק סיים להזהיר את צופי "חדשות 9 גולד קוסט" במהדורת החדשות של שישי מפני תנאי מזג האוויר הקשים והגאות החזקה בדיווח מחוף נארונק בקווינסלנד, אוסטרליה, בזמן שגולש השב את תשומת לבו לאדם טובע. הוא מיד הוריד את בגדיו, רץ אל המים ושחה בליווי הגולש לכיוון הטובע. רק כשהגיע אליו הוא הבין שמדובר בגופה. בעזרת הגולש הוא הביא אותו אל החוף ומיד חזר לדווח על האירוע בשידור חי.

מאוחר יותר אושר שהגופה שייכת למנהל חדר הכושר הבריטי, ג'ייק ג'ייקובס בן ה-32. ג'ייקובס דווח כנעדר לאחר שנכנס לטבילה במים עם ידידה בברודביץ', קווינסלנד, סמוך לשעה 21:20 ביום חמישי, ה-4 בפברואר - ומאז נעלמו. ממשטרת קווינסלנד נמסר כי גופת האישה נמצאה מאוחר יותר בליל חמישי ומאז אישרה כי הגופה אותה חילץ ברדנאם בשישי, ה-5 בפברואר, שייכת למר ג'ייקובס. שמה של האישה לא הותר לפרסום, אולם דווח כי היא בת 29 וככל הנראה אזרחית אוקראינה תושבת ויקטוריה שהגיעה לחופשה בקווינסלנד.

החזאי לוק ברדנאם מצא גופה בים. 9 News, צילום מסך
החזאי לוק ברדנאם מדווח כי ברגעים אלו משה גופה מהמים/צילום מסך, 9 News
החזאי לוק ברדנאם מצא גופה בים. 9 News, צילום מסך
גולש השב את תשומת לבו לאדם טובע/צילום מסך, 9 News
החזאי לוק ברדנאם מצא גופה בים. 9 News, צילום מסך
החזאי והגולש ניסו להציל את האיש הטובע אך גילו שמדובר בגופה/צילום מסך, 9 News
החזאי לוק ברדנאם מצא גופה בים. 9 News, צילום מסך
הם הביאו את הגופה אל החוף/צילום מסך, 9 News

ברדנאם, חבר במועדון הגלישה נורת'קליף, סיפר בשידור חי: "מיד אחרי שירדתי משידור, גולש שהיה מאחורי התריע בפני שהוא חושב שראה מישהו נאבק במים. מיד הורדתי את הבגדים ונכנסתי למים עם הגולש כדי לעזור לאדם בצרה. כשהתקרבנו, מהר מאוד התברר שזו גופה שצפה במים. שנינו הצלחנו לאחוז בגופה ולהתקדם חזרה אל החוף".

מאוחד יותר הוא סיפר פרטים נוספים לדייל מייל האוסטרלי: "זה היה רגע מטורף. ראיתי את הגולש מצביע לעברי וזה היה נראה שהוא זקוק לעזרה. הרגשתי שאני חייב לעשות משהו כי לא נראה שהיה שם עוד מישהו שיעזור. הגעתי לשם וראיתי גופה עם הפנים כלפי מטה. הגולש נראה המום. מעולם לא חוויתי דבר כזה. מעולם לא ראיתי גופה לפני כן. בגלל שאני שחיין ידעתי כיצד להוציא אותנו מהמים. הצלחתי לשמור על קור רוח ולהביא אותנו חזרה אל חוף מבטחים. אפילו לא ידעתי אם אצליח לשחות עד לשם כי קרעתי שריר בכתף במהלך אימון השבוע והיד שלי אמורה להיות במנוחה. בכל זאת הצלחתי להחזיר אותו אל החוף".

צפו בחזאי מדווח על מציאת הגופה:

דוברת משטרת קווינסלנד אישרה בשבת כי מדובר בגופתו של ג'ייק ג'ייקובס. מועדון "מיי-פיטנס ברודביץ'", אותו ניהל ג'ייקובס, פרסם את ההודעה הבאה בעמוד הפייסבוק של המועדון: "בצער רב אנו מבכים את אובדנו הטרגי של מנהל המועדון שלנו ג'ייק. המחשבות והתפילות שלנו נשלחות לחבריו ובני משפחתו בזמן הזה. הוא היה איש מפתח בצמיחת המועדון המדהים שרבים מכם רואים בו כבית שני. אנחנו נתגעגע אליך, חבר".

גופתו של ג'ייק ג'ייקובס נמצאה במים. Facebook, צילום מסך
גופתו של ג'ייק ג'ייקובס נמצאה במים/צילום מסך, Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully