וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא האשם האמיתי במותו של ג'ק ב"טיטניק" - וככה הוא נראה היום

19.1.2021 / 0:01

רבים מפנים אצבע מאשימה כלפי רוז שלא הצטופפה על שברי הספינה כדי לתת מקום לג'ק ולהצילו ממוות באחת הסצנות הכי שוברות לב שנעשו על המסך הגדול. כעת גולשת בטיקטוק טוענת שהיא מצאה את האשם האמיתי במותו של ג'ק - והיא מכירה אותו באופן אישי

טריילר לסרט טיטאניק/paramount

רובכם מכירים את תיאוריית מותו המיותר של ג'ק בסרט זוכה האוסקר "טיטניק", לפיה אילו רוז הייתה מצטופפת מעט על הדלת ההרוסה עליה שכבה כשהיא ממתינה לסירות ההצלה - ג'ק יכול היה לעלות גם הוא ולשרוד. אפילו קייט וינסלט, שגילמה את רוז בסרט, סיפרה בריאיון שאכן היה שם מספיק מקום כדי שג'ק לא יקפא למוות במי האוקיינוס הקפואים. לעומתה, הבמאי ג'יימס קמרון התעקש שלא היה שם מקום לשניהם - ואם קמרון אומר, מי אנחנו שנתווכח? כעת גולשת בטיקטוק הפכה לויראלית כשטענה כי רוז המסכנה חפה מפשע ושהיא מצאה את האשם האמיתי במותו של ג'ק. אה, והיא גם מכירה אותו באופן אישי.

יש מספיק מקום גם לג'ק?

די נו, שתצטופף קצת

מי שרוצה לשפוט בעצמו מי האשם במחדל מוזמן לנצל את ימי הסגר לצפייה חוזרת בסרט, אך אם אין לכם 3 וחצי שעות פנויות לזה או שנגמרו לכם הממחטות, בטיקטוק חשפו עבורכם את האשם האמיתי בסרטון שצבר יותר משני מיליון צפיות. בסרטון היא מסבירה: "כולם תמיד אומרים שג'ק יכול היה לשרוד את טביעת הטיטניק אם רוז רק הייתה זזה קצת על הדלת הקטנטנה ההיא, אבל אני אגיד לכם מי באמת אשם במותו של ג'ק".

לאחר מכן היא מצביעה על תמונה של פרידריק פליט, הספן שהיה הראשון שהבחין בקרחון, רק שאם הוא היה עושה את העבודה שלו יותר טוב - הוא היה מבחין בו בזמן. היא הוסיפה: "זה האיש שאחראי למותו של ג'ק. הוא לא הצליח לראות את הקרחון מלכתחילה, אבל מי זה באמת האיש הזה אתם ודאי שואלים?" ואז מגיעה התגלית המפתיעה: "אבא שלי", היא אומרת ומציגה תמונה של אביה עומד מול מסך הטלוויזיה בזמן שהסרט מתנגן ברקע.

צפו בקטע המלא:

את דמותו של פרידריק גילם סקוט אנדרסון, שהופיע גם ב"שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" ו"ילדי האנרכיה". הסרטון שעשע את הצופים. אחד התבדח: "לא ציפיתי לטוויסט העלילתי הזה", ואחר השיב: "איך זה לחיות עם הידיעה שאביך הביא למותם של 1,500 איש?".

האשם האמיתי

האשם במותו של ג'ק בסרט "טיטניק". mackdaddyyy69420/TIKTOK, צילום מסך
האשם במותו של ג'ק בסרט "טיטניק"/צילום מסך, mackdaddyyy69420/TIKTOK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully