וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפלקון וחייל החורף", "מהיר ועצבני 9": כל הטריילרים ששודרו במהלך סופרבול 2021

8.2.2021 / 8:25

מהדורה צנועה ומצומצמת של טריילרים וטיזרים, כיאה לשנה שעברה על תעשיית התרבות, ליוותה את גמר ליגת הפוטבול הגדול השנה. אף שלא זכינו לחזות בהצצות ראשונות לתכנים חדשים, קיבלו טעימות נוספות מ"מגלה את אמריקה 2", סרט האנימציה החדש של דיסני ועוד

משחק הסופרבול ה-55 נערך הלילה בארה"ב, במתכונת חסרת תקדים בצל מגפת הקורונה. מצד אחד נכחו באצטדיון בטמפה, פלורידה, לא פחות מ-22 אלף איש (כשליש מתכולתו), מנגד מיליונים בארה"ב ובעולם צפו בו בתנאים שונים של סגר. לצד ההיסטוריה של טום בריידי והניצחון הגדול של טמפה ביי, כלל האירוע השנה גם מהדורה מצומצמת וצנועה של טריילרים שמיועדים למשחק הגדול.

לא קיבלנו הצצות ראשונות לתכנים חדשים, וגם אלו שהוצגו לא חשפו מידע חדש או יוצא דופן על היצירות. יחד עם זאת, מסורת היא מסורת. הנה לפניכם כל הטריילרים לסרטים ולסדרות ששודרו הלילה.

טריילר שני ל"הפלקון וחייל החורף"

ככל שחולפים השבועות, הולכת "וונדהוויז'ן" ומתבררת כהימור מוצלח נוסף של דיסני פלוס (אחרי "המנדלורי"). כל שבוע מביא עמו גילויים חדשים על המסתורין שאופף את הסדרה, ורמזים על העתיד לבוא בשלב הבא של היקום המורחב של מארוול. בינתיים, דיסני כבר דואגת להכין את המחליפה של "וונדהוויז'ן", שתתפוס את מקומה כסדרת הדגל הבאה של מארוול.

גם הטריילר החדש של "הפלקון וחייל החורף" לא חושף יותר מדי מהעלילה, שתיאורה המלא ממשיך להישמר בסוד. מהמעט שכן ידוע, צמד החברים-יריבים סם ווילסון (אנתוני מאקי) ובאקי בארנס (סבסטיאן סטן), נמצאים בסוג של מאבק על הזכות להיות קפטן אמריקה הבא. כפי שהטריילרים מציגים, שניהם מחזיקים בשלב כזה או אחר במגן האיקוני. לצדם, ישובו אל חיינו גם ברון זימו (דניאל ברוהל) הנכלולי והסוכנת שרון קרטר (אמילי ואן קאמפ). הסדרה תמנה שישה פרקים באורך של כ-45 דקות כל אחד, ועלילתה תתרחש לאחר אירועי "הנוקמים: סוף המשחק".

הפרק הראשון יעלה לדיסני פלוס ב-19 במרץ.

הצצה נוספת ל"ראיה והדרקון האחרון"

סרט האנימציה המקורי של דיסני, ששואב השראה מסיפורי מיתולוגיית הדרקונים הסיניים, היה אמור להגיע לבתי הקולנוע בנובמבר האחרון. הקורונה שינתה את התוכניות, ובעוד דיסני מתכוונת להביא את הסרט אל המסך הגדול במהלך חודש מרץ, הוא יופץ במקביל גם בשירות הסטרימינג שלה.

עלילת הסרט מגוללת את מסעה של הלוחמת ראיה מממלכת קומנדרה (קלי מארי טראן, "מלחמת הכוכבים"), והחברים הצבעוניים שמלווים אותה, לאתר את מיקומו של הדרקון האחרון. תקוותם היא שבעזרתו יוכלו להביס את האפלה שמאיימת על הממלכה, ולהשיב את האור לחיי תושביה.

עוד מככבים: אקוופינה ("עשיר בהפתעה", "אושן 8"), אלן טודיק, דניאל דיי קים ("אבודים"), סנדרה או ("להרוג את איב") ובנדיקט וונג ("דוקטור סטריינג'").

הסרט ייצא במקביל לקולנוע ולדיסני פלוס ב-5 במרץ.

עוד בוואלה!

מארוול, רומא ואסימוב: הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2021

לכתבה המלאה

לא ממהרים לאף מקום: טיזר חדש ל"מהיר ועצבני 9"

עד כמה מותג סרטי מרדפי/מירוצי/מעופי המכוניות פופולרי? הוא כבר לא נדרש להציג את שמו המלא. בשלב זה הוא נקרא פשוט "F9", כי כמה דברים אחרים אתם כבר מכירים שמתחילים ב-F? כצפוי מטיזר קצר לסרט אקשן, הוא כולל בתוכו מקסימום היפוכים, סיבובים והתרסקויות מרהיבות.

העלילה מציבה את דומיניק טורטו (וין דיזל) במקום רגוע ושלו לצד לטי (מישל רודריגז), אך מזימה חדשה של סייפר (שרליז ת'רון) מפרה את הפסטורליה, ומובילה אותם להתנגשות עם נהג מיומן ומתנקש קטלני, שהוא במקרה לגמרי גם בנו המנוכר של דום (ג'ון סינה). עוד מככבים: הלן מירן, נטלי עמנואל ("משחקי הכס"), מייקל רוקר ("שומרי הגלקסיה") ולודאקריס.

טריילר לסרט שודר כבר במהלך הסופרבול הקודם, אבל מעט אחרי כן הקורונה מנעה את האפשרות שלו ושל שאר הסרטים לצאת לאקרנים. והנה, סופרבול חדש מגיע ואיתו שוב טריילר, הפעם עם תקווה שזה יקרה באמת. כרגע הוא מיועד לצאת במאי 2021, אך תאריך רשמי עדיין לא נקבע.

החיים עוברים מול העיניים: טיזר חדש ל-"Old"

מותחן מסתורין חדש מבית היוצר של מ. נייט שאמלאן, מציג את כל הרפרטואר שכבר למדנו להכיר מהקולנוען לאורך הקריירה שלו: תופעות מסתוריות שלא ניתן להסביר, המטילות אימה על גיבוריו. הפעם מדובר בעלילה המבוססת על נובלה גרפית בעלת אותו שם משנת 2010. משפחה שמגיעה לחופשה על חוף שנראה תמים, מגלה לפתע שכוח מסתורי גורם לחבריה להאיץ מאוד את קצב התבגרותם. גאל גרסיה ברנאל הנפלא ("מוצרט בג'ונגל") מככב. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-23 ביולי.

בוב אודנקירק לא במצב רוח בטיזר חדש ל-"Nobody"

דרמת הפשע שהיא גם קצת קומדיה, בכיכובו של בוב אודנקירק ("סמוך על סול"), מיועדת להקרנה בבתי הקולנוע באפריל הקרוב. אודנקירק מגלם בה את האץ' מנסל, איש משפחה אפור ומשעמם שמאכזב את משפחתו, עד שפריצה לביתו מדליקה בו ניצוץ שמוביל לשרשרת אלימה של נקמה. ככל שהאלימות הולכת וגואה, מתגלים עוד ועוד סודות אפלים ויכולות קרב שלא הכיר בעצמו.

את התסריט כתב דרק קולסטד (התסריטאי של סדרת סרטי "ג'ון וויק", ובמקרה גם אחד מכותבי "הפלקון וחייל החורף"). עוד מככבים: קוני נילסן ("וונדר וומן"), כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד") והראפר RZA. הסרט ייצא לאקרנים ב-2 באפריל.

טיזר חדש ל"מגלה את אמריקה 2"

ארבעה ימים אחרי חשיפת הטריילר המלא להמשך של קומדיית הקאלט משנות השמונים, משחררת אמזון פריים וידאו טיזר נוסף במיוחד לרגל המשחק הגדול. אדי מרפי חוזר לתפקיד אקים, יורש העצר המורד שהפך למלך ממלכת זאמונדה בסיומו של הסרט המקורי. 30 שנה לאחר ההרפתקה ההיא בארה"ב, מגלה אקים שהוא אב לבן שאותו לא פגש מעולם. כשמתברר שהבן מתגורר בלא פחות מאשר קווינס, ניו יורק, יוצא המלך בלוויית חברו הטוב סמי (ארסיניו הול) למקום שבו הכל התחיל.

לצד דמותו של אקים, מרפי ישוב לגלם שלל דמויות צבעוניות מהסרט המקורי, ובהן צמד הזקנים התגרנים מהמספרה, סול ומוריס, ורנדי ווטסון, סולן להקת "שוקולד סקסי". גם ג'יימס ארל ג'ונס (המלך ג'אפי ג'ופר) ושארי הדלי (ליסה) חוזרים לתפקידיהם המקוריים. הסרט יעלה לשירות ב-5 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully