וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול, רומא ואסימוב: הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2021

8.1.2021 / 4:00

עיבודים ליצירות איקוניות כמו "המוסד" של אסימוב ו"שר הטבעות" של טולקין, שתי סדרות של טינה פיי, מותחן בלשי קומי עם סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז (!), עלייתה של האישה הגדולה ברומא העתיקה, ועוד סדרות חדשות שיגיעו במהלך 2021 ואנחנו כבר לא יכולים לחכות להן

טריילר של הסדרה "WandaVision"/דיסני פלוס

הקורונה ממשיכה לעכב את רוב ההפקות שצפויות להגיע בשנים הקרובות, אבל אפילו כך צפויות לאכלס את מסכינו לא מעט סדרות מבטיחות ב-2021. שירותי הסטרימינג החדשים ממשיכים להתחמש בעוד ועוד תכנים, וגם הערוצים המסורתיים לא נשארים מאחור. גולת הכותרת היא סדרת השנה הקודמת שלנו, "סמוך על סול" - אם לא יהיו עיכובים מיותרים, העונה האחרונה שלה צפויה להגיע בסתיו/חורף הבא. מלבדה גם צפויות להגיע אחרי עיכובי הקורונה גם עונות חדשות של כמה מהסדרות האהובות על המסך, כמו "יורשים", "אופוריה", "אטלנטה" ואפילו "מומחה לכלום".

אבל הרשימה שלפניכם עוסקת בסדרות חדשות, ויש כמה וכמה מאוד מבטיחות למראה, בכללן עיבודים ליצירות מד"ב ופנטזיה איקוניות כמו "המוסד" של אסימוב ו"שר הטבעות" של טולקין, שתי סדרות של טינה פיי, סדרת מתח בלשית קומית עם סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז (!), עיבודים חוצי מדיה כמו "קאובוי ביפופ" ו-"Halo", סיפור עלייתה של האישה הכי חזקה ברומא העתיקה, והמון גרסאות טלוויזיוניות ליצירות ספרותיות, כולל של יוצרת "אנשים נורמלים".

יצוין כי מאחר שהמגפה ממשיכה לעכב הפקות כל הזמן, התכנים המפורטים כאן הם בעירבון מוגבל, ובהחלט ייתכן שחלקם יידחה בלית ברירה לשנה הבאה. כמו כן, בשלב הזה לא ידוע אילו מהתכנים בפלטפורמות שאינן זמינות בישראל יעשו את דרכן הנה, אבל נקווה שנוכל גם אנחנו לשזוף בהן את עינינו. בינתיים לא מעט כבר קיימות כאן. מלבד נטפליקס, גם אמזון פריים וידאו כבר כאן כולל תרגום לעברית, ואפל טיוי פלוס הייתה זמינה בישראל במקביל להשקתה בשאר העולם, גם במקרה שלה עם תרגום לעברית.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

WandaVision, וונדה-ויז'ן, אליזבת אולסן, פול בטאני. דיסני פלוס,
מה לעזאזל? "וונדה-ויז'ן"/דיסני פלוס

וונדה-ויז'ן | הפלקון וחייל החורף | לוקי | הוקאיי

גוף שידור: דיסני פלוס
מתי: ינואר, מרץ, מאי וסתיו 2021

המכורים למארוול נמצאים בקריז אחרי שהקורונה ניטרלה את האפשרות להפיק את הפאזה הבאה בסדרת הסרטים המצליחה ביותר בעולם. דיסני פלוס תענה השנה על הצורך הזה עם לא פחות מארבע סדרות (חמש, אם סופרים את סדרת האנימציה "What If", שבוחנת תרחישים אלטרנטיביים ביקום הזה). הראשונה - ואולי המסקרנת ביותר - מתוכם מגיעה כבר ביום חמישי הבא - "WandaVision", העוקבת אחר קורותיהם של וונדה מקסימוף ו-ויז'ן, עם אליזבת אולסן ופול בטאני שחוזרים לתפקידיהם הקולנועיים. הטריילרים מציגים אותם כמו במין סיטקום מהפיפטיז, מה שמעלה את התהייה המובנת מאליה - מה לעזאזל?

בחודש מרץ תגיע "The Falcon and The Winter Soldier", שתתמקד בקורותיהם של שני הנוקמים המהונדסים, הפלקון וחייל החורף. בסרטים הקשר בין באקי בארנס לבין סם ווילסון היה קטן והתמצה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", אך נשיא מארוול קווין פייגי מבטיח כי לא רק שנגלה קשרים נוספים ביניהם, אלא שלסדרה תהיה השפעה משמעותית על התפתחותו של יקום מארוול ביום שאחרי "הנוקמים: סוף המשחק".

חודשיים לאחר מכן תצטרף "Loki", שתעקוב אחר קורותיו של האח הפוחז של ת'ור, בגילומו הנהדר תמיד של טום הידלסטון; ובחלקה האחרון של השנה תגיע "Hawkeye", עם הגיבור החמוש בחץ וקשת בכיכובו של ג'רמי רנר.

השמועה גורסת שדיסני פלוס תגיע גם לישראל בשלהי 2021, כך שהסיכוי שהסדרות האלה (לצד מאות תכנים אחרים של השירות) יהיו זמינות לנו כבר השנה - בהחלט קיים.

עוד בוואלה!

"קוברה קאי", "ריברדייל", "הטירון": מדריך סדרות ינואר 2021

לכתבה המלאה

Mr. Mayor

גוף שידור: NBC
מתי: 7 בינואר 2021

אחת הקומדיות המיוחלות בעונה הנוכחית מפגישה בין שני טיטאנים של הקומדיה האמריקאית: טד דנסון ("חופשי על הבר", "המקום הטוב") מככב בסדרה חדשה של טינה פיי ושותפה ליצירה רוברט קרלוק ("רוק 30") ב-NBC, על אודות איש עסקים עשיר שרץ לראשות העיר ניו יורק מסיבותיו האנוכית, אלא שבאופן בלתי צפוי הוא עושה דונלד טראמפ ונבחר (אם כי דמותו של דנסון אמורה להיות חביבה בהרבה). גם עם הולי האנטר, בובי מוינהן ("סאטרדיי נייט לייב").

It's a Sin

גוף שידור: ערוץ 4 הבריטי (בישראל ב-yes)
מתי: 22 בינואר 2021

שידוך שנועד לקרות: ראסל ט' דיוויס, יוצר הסדרה "השנים" שקרויה במקור "Years & Years", יצר סדרה בכיכובו של אולי אלכסנדר, סולן להקת Years & Years. העלילה נפתחת ב-1981 ועוקבת אחר קורותיהם של שלושה גברים צעירים וחברתם. ככל שנוקפות השנים, החיים של הסובבים אותם מתחילים להיות מושפעים ממחלת האיידס. גם ניל פטריק האריס וסטיבן פריי כאן.

The Great North

גוף שידור: פוקס
מתי: פברואר 2021

קומדיית אנימציה חדשה מבית היוצר של כותבי "הבורגרים של בוב" על אודות משפחה שמתגוררת באלסקה. מדבבים ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ני סלייט (עד לא מזמן מיסי ב"פה גדול"), וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") וגם אלאניס מוריסט בתפקיד עצמה, בערך. הפרק הראשון כבר שודר מוקדם יותר השבוע כהצצה מקדימה והיה מאוד חמוד ומשעשע.

צל ועצם (Shadow and Bone)

גוף שידור: נטפליקס
מתי: אפריל 2021

טרילוגיית הגרישה של לי ברדוגו, שבישראל ראתה אור בהוצאת אריה ניר-מודן, זוכה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובו של בן בארנס ("ווסטוורלד"). כוחות אפלים זוממים נגד אלינה, לוחמת צעירה המגלה כוח קסום שעשוי לאחד את העולם.

מסביב לעולם ב-80 יום (Around the World in 80 Days)

גוף שידור: BBC
מתי: במהלך 2021

עיבוד חדש לקלאסיקה של ז'ול ורן, הפעם בכיכובו של דיוויד טננט ("דוקטור הו", "בשורות טובות") המגלם את חוקר הארצות פיליאס פוג. התערבות עם חברו מדרבנת אותו לנסות להקיף את העולם בכדור פורח תוך שמונים ימים בלבד. כמו במקור מצטרף אליו משרתו, והפעם גם עיתונאית בשם אביגיל פיקס (לאוני בנש, "בבילון ברלין"). את הסדרה יצר אשלי פארו, יוצר-שותף של "חיים על מאדים".

שיחות עם חברים (Conversations with Friends)

גוף שידור: BBC/הולו
מתי: במהלך 2021

אחרי ההצלחה הענקית של העיבוד הטלוויזיוני היפהפה לספר "אנשים נורמלים", חוברים שוב הגופים שהביאו אותה אל הטלוויזיה, BBC והולו, עם אותו במאי (לני אברמסון) כדי לעבד את ספרה הראשון של סאלי רוני - אף הוא יצא בישראל בהוצאת מודן - לכדי מיני-סדרה. העלילה עוקבת אחר שתי סטודנטיות צעירות בטריניטי קולג´ שבדבלין, שהן גם חברות נפש עוד מימי התיכון ומאהבות לשעבר. הקשר של הצעירות עומד למבחן כשהן מוזמנות על ידי צלמת אל ביתה לטובת כתבה עליהן. את הסדרה, שתמנה 12 פרקים בני חצי שעה, תכתוב אליס בירץ', שכתבה גם עבור "אנשים נורמלים".

אנשים נורמלים, דייזי אדגר ג'ונס. הולו, BBC,
"שיחות עם חברים" תנסה לשחזר את הקסם שלה. "אנשים נורמלים"/הולו, BBC

קאובוי ביבופ (Cowboy Bebop)

גוף שידור: נטפליקס
מתי: במהלך 2021

קלאסיקת האנימה היפנית, שנחשבת לאחת הטובות בז'אנר אי פעם, זוכה לעיבוד בשר ודם של נטפליקס בכיכובו של ג'ון צ'ו ("הרולד וקומאר", "סטאר טרק"). מערבון חללי העוקב אחר צוות שמורכב מערב-רב של ציידי ראשים, ומנהל מרדפים אחר הפושעים המסוכנים ביותר בגלקסיה. הם יהיו מוכנים להציל את העולם תמורת המחיר הנכון. גם עם מוסטפה שאקיר ("הצמד"), דניאלה פינדה ("המקוריים"), תמרה טוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד") ואחרים.

The Curse

גוף שידור: שואוטיים
מתי: במהלך 2021

שידוך מסקרן במיוחד בין האחים ספדי ("יהלום לא מלוטש" שבכיכובו של אדם סנדלר) ונייתן פידלר (שבין היתר עומד מאחורי "המדריך לחיים בניו יורק" הנפלאה) שיצרו את הסדרה, וכן אמה סטון שמככבת לצד פידלר ובני ספדי, אחד האחים. "הקללה" היא קומדיה העוקבת אחר בני זוג צעירים (סטון ופידלר) שקללה מונעת מהם להיכנס להיריון, בעודם מככבים ביחד בתכנית שלהם בערוץ הבית, הסובלת אף היא מצרות כאלה ואחרות.

קאובוי ביבופ. יח"צ,
גרסת האנימה האגדית של "קאובוי ביבופ"/יח"צ

Domina

גוף שידור: סקיי
מתי: במהלך 2021

דרמה בריטית המתרחשת ברומא העתיקה, מיד אחרי ההתנקשות ביוליוס קיסר, ועוקבת אחר נסיקתה של ליוויה דרוסילה בפוליטיקה הרומאית, בעודה זוממת את דרכה אל הפסגה כשמה שמניע אותה הוא נקמה. ליוויה רשומה בספרי ההיסטוריה כאישה הכי בולטת בראשית ימי התקופה האימפריאלית של רומא, וצאצאיה כללו את הקיסר טיבריוס, בנו קלאודיוס, ואחריהם גם הפסיכופתים קליגולה ונירון. השחקנית הפולניה קסיה סמוטניאק ("מפריז באהבה", "בעל ואישה") נכנסת לנעליה, וסובבים אותה בין היתר איזבלה רוסליני וליאם קנינגהם (דובוס מ"משחקי הכס").

The Dropout

גוף שידור: הולו
מתי: במהלך 2021

קייט מקינון, כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" וזוכת אמי על מעלליה שם, בתפקיד דרמטי ראשון. במיני-סדרה מגלמת מקינון את היזמית הנודעת לשמצה אליזבת' הולמס, שגייסה מאות מיליוני דולרים ממשקיעים לטובת מימון של סטארט-אפ בתחום הביוטק. הולמס הפכה ליקירת התקשורת, בעודה מסתירה את העובדה שמכונת בדיקת הדם המהירה שהחברה שלה מתהדרת בה - כלל לא עובדת.

אליזבת הולמס. Jeff Chiu, AP
שיטתה במשקיעים. אליזבת הולמס/AP, Jeff Chiu

המוסד (Foundation)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: במהלך 2021

ג'ארד האריס הוא כנראה האיש עם הסוכן הכי טוב בתעשייה. בשנים האחרונות הוא העביר אותו מ"מד מן" אל "המרחב" אל "האימה" אל "צ'רנוביל", כך שעצם נוכחותו בסדרה החדשה של אפל מספיקה כדי שנתייצב מולה. אבל יש בה הרבה יותר מזה: "המוסד" מבוססת על סדרת הספרים האגדית באותו שם של אייזק אסימוב, מגדולי סופרי המדע הבדיוני מאז ומעולם. עלילתה משתרעת על פני אלף שנים ועוקבת אחר קבוצה של גולים שנגזר עליהם למרוד נגד האימפריה הגלקטית כדי להציל אותה מחורבן. מלבד האריס מככב גם לי פייס ("קוד שרוף").

Halo

גוף שידור: שואוטיים
מתי: במהלך 2021

סדרת משחקי הווידאו המד"בית האולטרה-פופולרית נמצאת בפיתוח רצוף תהפוכות כבר שנים רבות. השנה היא צפויה לנחות סוף סוף על המסך. פבלו שרייבר ("הסמויה", "אלים אמריקאים", אחיו של ליב) מככב בתפקיד הגיבור, מאסטר צ'יף, חייל העל שנבנה על ידי הצבא כדי להילחם בחייזרים שפולשים אל כדור הארץ. מלבד שרייבר נמצאת כאן גם נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן", "השורד המיועד").

Girls5eva

גוף שידור: פיקוק
מתי: במהלך 2021

עוד סדרה מבית טינה פיי ורוברט קרלוק, הפעם קומדיה מוזיקלית העוקבת אחר להקת בנות לשעבר שלפני שנים היה לה להיט אחד ענק. כעת חברותיה רוצות להתאחד שוב בניסיון לזכות בתהילה נוספת. בין היתר מככבות שרה ברייליס, רנה אליס גולדסברי ("המילטון"), ביזי פיליפס ("קוגר טאון") ופולה פל ("סאטרדיי נייט לייב", "פה גדול").

Inventing Anna

גוף שידור: נטפליקס
מתי: במהלך 2021

הסדרה השנייה של שונדה ריימס במסגרת החוזה עתיר האפסים שלה עם ענקית הסטרימינג (קדמה לה "ברידג'רטון" המלבבת) היא גם הראשונה שריימס תכתוב ותנהל בעצמה. הסיפור האמיתי על אנה דלבי, יורשת הון גרמנייה מזויפת, שהשתחלה בכזבים אל העילית של החברה הניו יורקית. תכל'ס זה נשמע קצת כמו הסבוניה "נקמה" בכיכובה של אמילי ואן קאמפ, שהקדימה את הסיפור האמיתי. ג'וליה גארנר האהובה מ"אוזרק" מככבת בתפקיד הראשי, ומלבדה גם אנה קלאמסקי ("Veep") ולאברן קוקס ("כתום זה השחור החדש").

ג'וליה גארנר. סמיר חוסיין, GettyImages
כמו "נקמה". ג'וליה גארנר/GettyImages, סמיר חוסיין

שר הטבעות (The Lord of the Rings)

גוף שידור: אמזון פריים וידאו
מתי: כנראה בסוף 2021

הזכויות ליצירה האיקונית של ג'. ר. ר. טולקין לבדן עלו לאמזון 250 מיליון דולר. בנוסף, עלות הפקת כל עונה - מתוכננות מראש חמש כאלה, לא כולל סדרות בת אפשריות - מוערכת ב-100-150 מיליון דולר, כך ששירות הסטרימינג שם את יהבו על הסדרה הזו במלוא מובן המילה, ומסקרן מאוד לראות מה היא תניב. המצחיק הוא שהזכויות שרכשה אמזון אינן כוללות את הסיפורים והדמויות שרוב הקהל מכיר, אלה שתוארו בטרילוגיית הסרטים של פיטר ג'קסון, אלא תתרחש בעידן השני ביקום שברא טולקין, מאות שנים לפני פרודו ושאר החברים מהארץ התיכונה. העונה הראשונה תמנה 20 פרקים, עניין לא שכיח בהפקות יוקרה.

Maid

גוף שידור: נטפליקס
מתי: במהלך 2021

עכשיו כש"חסרי בושה" מגיעה אל קיצה, היוצר שלה ג'ון וולס עובר אל דרמה קומית נוספת שעוסקת בעניים באמריקה. מרגרט קוואלי ("הנותרים", "היו זמנים בהוליווד") מככבת בתפקיד אם יחידנית שהופכת להיות מנהלת משק בית כדי לשרוד. הסדרה מבוססת על ספר זכרונותיה של סטפני לנד, שהפך לרב מכר בארצות הברית. מלבד קוואלי מככבים גם אמא שלה, אנדי מקדאוול ("לקום אתמול בבוקר") וניק רובינסון ("באהבה, סיימון", "עולם היורה").

שר הטבעות. yes
תשכחו ממנו בסדרה החדשה. אלייז'ה ווד בתפקיד פרודו, "שר הטבעות"/yes

Mare of Easttown

גוף שידור: HBO
מתי: במהלך 2021

איזה קאסט מדהים יש למיני-סדרה הזו: קייט ווינסלט, ג'וליאן ניקולסון ("אימפריית הטיילת", "הסקס של מאסטרס") וג'ין סמארט ("השומרים", "פארגו") מובילות אותו. ווינסלט מגלמת בלשית בעיירה קטנה שחוקרת מקרה רצח, בעודה מנסה למנוע מחייה הפרטיים להתפרק.

The Nevers

גוף שידור: HBO
מתי: במהלך 2021

איזו יצירה מבטיחה: ג'וס ווידון, יוצר "באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל" ו"פיירפליי", חוזר כשואוראנר בסדרת טלוויזיה שיצר לראשונה מאז 2010. יתר על כן, זה קורה ב-HBO, רשת הכבלים היוקרתית שמאפשרת חירות יצירתית ובמקביל יודעת בדרך כלל איך למנוע מהיוצרים להתפזר. הסדרה מבוססת על רעיון חדש, מתרחשת בלונדון הוויקטוריאנית ועוקבת אחר קבוצת נשים שזוכות ביכולות על טבעיות, ובמקביל באויבים מרים שעליהן לעצור כדי להציל את העולם. צילומי הסדרה הסתיימו באוקטובר 2020, וחודש לאחר מכן, כשעוד נותרה עבודת עריכה ואפקטים רבה, הודיע ווידון שהוא פורש ממנה, מה שמפחית בבת אחת את רמת הציפיות. בכל זאת יהיה מעניין לראות את התוצרת, אבל, אתם יודעים, פחות.

ג'וס ווידון וידון וידן. AP
"The Nevers" תיאלץ להסתדר בלעדיו. ג'וס ווידון/AP

The Old Man

גוף שידור: FX בהולו
מתי: במהלך 2021

ג'ף ברידג'ס אולי נלחם בסרטן, אבל זה לא מונע ממנו לככב בסדרת האקשן החדשה הזו כסוכן מודיעין בגמלאות שהופך למטרה לחיסול, מה שמאלץ אותו לחזור אל העולם שהשאיר מאחור. גם בכיכובם של ג'ון לית'גו ("הכתר", "דקסטר") ואיימי ברנמן ("הנותרים").

Only Murders In The Building

גוף שידור: הולו
מתי: במהלך 2021

טוב, זה באמת שידוך מוזר ומעניין. הצמד הקומי הוותיק סטיב מרטין ומרטין שורט מתאחד שוב במיני-סדרת מתח ומסתורין קומית חדשה (שהראשון גם יצר), ועושה זאת עם לא אחרת מאשר סלינה גומז. העלילה עוקבת אחר שלושה מעריצי פשע-אמיתי, שמסתבכים ברצח אמיתי המתרחש בבניין שבו הם מתגוררים בניו יורק. גם עם איימי ריאן ("הסמויה", "המשרד").

סטיב מרטין ומרטין שורט, מתוך המופע "ערב שתשכחו כל החיים". נטפליקס,
חוברים לסלינה גומז. סטיב מרטין ומרטין שורט, מתוך המופע "ערב שתשכחו כל החיים"/נטפליקס

Pachinko

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: במהלך 2021

דרמה בת שמונה פרקים שלפי הדיווחים היא אחת היקרות ביותר שמפיקה אפל, עם תקציב בסדר גודל של "הכתר" (100 מיליון ליש"ט). מדובר באפוס רחב יריעה המבוסס על הספר באותו שם ועוסק בסיפורם של ארבעה דורות של משפחת מהגרים קוריאנית, שמתחיל בסיפור אהבה אסור ונפרש לאורך שלוש מדינות: יפן, קוריאה וארה"ב, ולפיכך גם יסופר בשלוש שפות. סו יו (העונה הראשונה והמופלאה של "האימה") כתבה את התסריט ותשמש כשואוראנרית, והסדרה תהיה אחת הבודדות בהיסטוריה שתכיל קאסט שרובו אסייתים-אמריקאים.

פיזיקל (Physical)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: במהלך 2021

אולי זאת הסדרה שתשכך את כאב הביטול הבלתי צפוי של "גלואו"? אולי. כמוה היא דרמה קומית המתרחשת בשנות השמונים ועוסקת בנשים אתלטיות. רוז ביירן מככבת בתפקיד אם ועקרת בית שסובלת בחייה המשמימים בקהילה לחוף דרום קליפורניה. כל זה משתנה כשהיא מגלה את עולם האירוביקה, ובאמצעותו את הדרך להעצמה אישית. צפויות חותלות. מלבד ביירן מככב גם פול ספארקס ("בית הקלפים", "אימפריית הטיילת"), ואת הסדרה יצרה אנני ווייסמן ("עקרות בית נואשות").

רוז ביירן לובשת לנוון לבכורת הסרט "דני קולינס", ניו יורק, 18 מרץ 2015. AP
עוברת לאייטיז. רוז ביירן/AP

שמיגדון! (!Schmigadoon)

גוף שידור: אפל טיוי פלוס
מתי: במהלך 2021

אחת הסדרות המסקרנות ביותר השנה, גם בחזיתה כוכבת "סאטרדיי נייט לייב", ססילי סטרונג המעולה, והיא מוקפת בשלל כוכבים נוספים. העלילה מוגדרת כשילוב בין "לקום אתמול בבוקר" ל"מכושפת", ובמסגרתה בני זוג שיחסיהם מצויים בקשיים ומחליטים לצאת לטיול כדי לעבוד על הקשר. השניים נתקלים באקראי בעיר קסומה שנראית כאילו נשלפה ממחזמר משנות ה-40 (על כן שם הסדרה, טייק על המיוזיקל הקלאסי "בריגדון"), אלא שהעניין מסתבך כשהם מגלים כי לא יוכלו לעזוב אותה עד שלא ימצאו אהבת אמת. את בן הזוג מגלם קיגן-מייקל קי, ומלבדם מונה הקאסט גם את אלן קאמינג ("האישה הטובה"), פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב"), קריסטן צ'נוות' ("אלים אמריקאים") וג'יין קרקובסקי ("קימי שמידט").

תחנה אחת-עשרה (Station Eleven)

גוף שידור: HBO מקס
מתי: במהלך 2021

"תחנה אחת-עשרה", ספרה המהולל של הסופרת הקנדית אמילי סנט ג'ון מנדל, זוכה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובה של מקנזי דיוויס ("קוד שרוף", "שליחות קטלנית: גורל אפל"). העיתוי לסיפור המעשה לא מדהים, אבל אולי עד שהסדרה תגיע הקורונה כבר תהיה מאחורינו ככל הניתן: מגפה קטלנית וחשוכת מרפא משמידה את הציוויליזציה האנושית. מי ששרדו הם רק אלה שהיו חסינים מפני המחלה או השכילו להתגונן מפניה בזמן, שבריר אחוז של האוכלוסייה האנושית שהתקיימה לפני כן. כעת הם נאלצים לכונן מחדש את חייהם על חורבות העולם שאבד. ללא חשמל, דלק, טלפונים או רפואה מודרנית הם שבים למצב קיום פרימיטיבי של ציידים, לקטים ושודדים, אך במקביל לכך גם נאבקים לשמור ולשמר משהו מתרבותם הקודמת. הירו מוראי המוכשר ("אטלנטה") מביים את המיני-סדרה.

מקנזי דיוויס. Chris Pizzello/Invision/AP, AP
בין לשרוד ללחיות. מקנזי דיוויס/AP, Chris Pizzello/Invision/AP

Y: The Last Man

גוף שידור: FX בהולו
מתי: במהלך 2021

במשך שנים רבות ניסו לעבד את הקומיקס הפופולרי לכדי סדרה, יוצרים ושחקנים באו והלכו, שמות התחלפו, ועכשיו סוף סוף זה קורה תחת שמו המקורי של הקומיקס. סיפור המעשה מתרחש, כמו כל כך הרבה יצירות בימינו, בעולם פוסט-אפוקליפטי. במקרה הזה נמחו כל נושאי כרומוזום Y, כלומר יונקים זכרים, מלבד אחד. ליתר דיוק שניים - יוריק בראון וקוף המחמד שלו, אם כי מי יודע אם ההפקה תרצה להתמודד עם חיה קפריזית. מטבע הדברים הקאסט מונה בעיקר נשים, בכללן דיאן ליין ואמבר טמבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully