וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": ג'וזי יצא אפס ביחס שלו כלפי נועה

11.2.2021 / 8:30

נועה צודקת לגבי ג'וזי - הוא באמת שחקן. משחק אותה גבר גבר, די ג'יי מגניב ואושיית אינסטגרם, כשלמעשה הוא התקף חרדה מצופה קעקועים. מצד שני, גם לה לא חסר. בנוסף, הריב בין לינור לגל בעבע כבר זמן רב ועכשיו קיבל סוף סוף תירוץ לצוף. קארין ארד נפלה בערוץ 26

פרומו "האח הגדול": מה קרה בין ג'וזי לנועה?/רשת 13

בוקר טוב, והרי החדשות מפי מלאכי חזקיה: בשבועיים האחרונים החלה ירידה במקדם ההדבקה של הביטוי הבלתי נסבל "חיים שלי", על נגזרותיו "חיים" או "חיימי", אבל זוהי לא סיבה לאופטימיות, כי במקביל פרצה מוטציה חדשה בבית האח. הנגיף החדש קרוי "חייאתי", שזה "חיים שלי", בערבית, עירקית ומרוקאית. דומה, אבל קצת שונה. לא ידוע עדיין אם המוטציה החדשה מחוללת תופעות מיאוס חמור יותר אצל הצופים, אבל נראה כי קצב ההדבקה שלה גבוה, אנגלה מרקל כבר הודיעה על סגירת גבולותיה של גרמניה, למרות שהרב אשרוב אמר ביוטיוב שהכל טוב ואין צורך.

שבוע קשה עבר על בית האח הגדול, ואת זה אני יודעת כי גם עלי עבר שבוע לא משהו, מה שגרם לי להתחיל לצפות בערוץ 26. מה אני אגיד לכם, תרופה זה לא. לשמוע את אופיר אומר "חייאתי" באשכנזית צחה זה לא משהו שאני מאחלת לאף אחד, ויותר גרוע - כי הם כל הזמן שרים - הרבה, חזק, מכוער, וזהבה בן דווקא שותקת. והכי גרוע זה דרור, כפרה עליו, אהבת חיי (חייאתי, כמו שאומרים אצלם) שאמנם לא מזייף אבל שר הכל במצו סופרן צווחני ומנפץ כוסות, שכמעט גרם לי למפרצת עורקים.

לא נראה לי שאסתכן שוב, אבל מצד שני, הצפייה בערוץ לימדה אותי משהו - כמה שהם נראים לא יציבים בתוכנית הערוכה, במציאות זה הרבה יותר גרוע. למשל, מסתבר שהריב בין גל ללינור שראינו אמש בכלל התחיל כשלינור חזרה עם כרטיס הזהב ולינור נעלבה כי גל הייתה היחידה שלא שמחה לראות אותה חוזרת. בעקבות כך, גל נכנסה להתקף מרמור והודיעה שהיא לא מעריכה את החזרה שלה, כי היא לא הייתה חוזרת אם הצופים לא היו רוצים לראות אותה.

האח הגדול, לינור. רשת 13, צילום מסך
המציאות גרועה בהרבה. לינור, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

הריב המשיך כביכול כי לינור "הפקירה" (לא מוגזם בכלל) את קארין כשהדיירים החדשים נכנסו לבית, אבל אם אתם זוכרים, גל נעלבה ממנה כבר מזמן, ואפילו אמרה לתום שהיא מרגישה שלינור נטשה אותה לטובת קארין למרות שהיא זו שהייתה שם בשבילה תמיד. היא לא התעמתה איתה ישירות כי אזור הנוחות שלה הוא להיות החזקה, ופשוט לא היה בכבוד שלה להודות שהיא זו שנעלבה. הכניסה השנייה נתנה לה הזדמנות לעשות את זה סוף סוף - כביכול להתערב בשביל קארין, ועל הדרך להוציא את מה שהיה לה על הלב, אבל בלי להודות בחולשה. עקום ולא מועיל.

למזלן, משימת סוף העולם נתנה להן הזדמנות להפריד כוחות ולברוח קצת מתופת הריבים, ותום היה הראשון שהשכיל לנצל את ההזדמנות ויצא לחצר, במחיר של כניסה לרשימת ההדחה, אפילו לפני שצחצח שיניים או שתה קפה. אחריו יצאה גל, ואחריה פרצו החוצה בו זמנית יהודה וג'וזי. יהודה, כי הוא פשוט חייב שיכירו בו כבר כאדם הזה שמקריב את עצמו למען כולם, וג'וזי כי לא היה מסוגל יותר להתמודד עם הסיפור שלו עם נועה, שהחמיץ כחלב שנשכח בבגאז'.

די מכוער מצידו, בהתחשב בזה שהיא הצילה אותו - הוא בעצמו מודה שהיא נתנה לו המון, והזכירה לו מי הוא בחוץ. טוב, כנראה שמי שהוא בחוץ זה דוש נצלן. הוא שאב כל טיפת חיבה שהייתה לה להעניק, וכששבע, פשוט קם מהשולחן ואפילו לא הוריד את הצלחת. כששאלה מה קורה הוא התחמק כמו אפס, וטען שהוא לא ישן טוב בלילה, כשבמקביל סיפר לחצי בית שהוא מאוהב במישהי אחרת שאותה עזב בחוץ, והחליט לחכות לה.

עוד בוואלה!

מתנשקים בפה ובוכים בשידור: הגבר החדש שנחשף ב"אח הגדול"

לכתבה המלאה
האח הגדול, ג'וזי זירה. רשת 13, צילום מסך
כנראה שהוא דוש נצלן. ג'וזי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

סירייסלי? הרגע נזכרת שאתה בעצם מאוהב? איזה עיתוי נוח! תתרכז רגע, אולי תגלה שאתה גם נשוי עם ילדים. חודש וחצי אתה מתבכיין בגלל קארין, כבר שבוע מתחרמן עם נועה, וכל זה כשאתה מאוהב במישהי בחוץ? חבל, כי לא נראה לי שזוהי התנהגות שתשכנע בחורה שמתלבטת אם אתה שווה את המאמץ.

ג'וזי הוא מהאנשים שלא רוצים להשתייך למועדון שמקבל אותם - יותר נוח לו להיעלב מקארין האדישה ולערוג למישהי לא זמינה שעזב בחוץ כדי לשמור את האופציות שלו פתוחות בתוך הבית. איכס. וברוח זו, שנייה אחרי ששכב עם נועה במיטה, פשוט זינק מבעד לדלת בלי להגיד שלום ובלי להעיף בה מבט, בלי להודיע ובלי להסביר. הזלזול שבר אותה. מושפלת ורותחת היא ישבה בחדר האח והודיעה שהוא אצלה גמר את הסיפור, ושגם בחוץ היא לא רצתה אותו בגלל שהיא יודעת שהוא כזה. "עליתי על המשחק שלך", אמרה לו לאחר מכן בשיחת הווקי טוקי שניהלו לאחר מכן (סליחה, טוקי ווקי) "אם ככה", ענה לה האינטליגנט, "אל תדברי איתי יותר לעולם". איכותיים, ללא ספק.

האח הגדול, נועה. רשת 13, צילום מסך
אולי היא מוגזמת, אבל צודקת. נועה, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

מזפזופי בעונש הזה שקוראים לו ערוץ 26 אני יכולה לבשר לכם גם שבינתיים ג'וזי כבר גילה לנועה שיש לו מישהי בחוץ שהוא שוקל לחכות לה. זה גרם לה לריב איתו שוב, ולחפור יומיים תמימים על הנושא עם כל מי שרצה לשמוע. חוץ מזה היה להם עוד ריב - במשחק אמת או חובה הוא שאל שאלה אינטימית מדי לטעמה והיא האשימה אותו שהוא מעמיד אותה בפני כיתת יורים.

אולי היא מוגזמת, אבל צודקת. הוא באמת שחקן - משחק אותה גבר גבר, די ג'יי מגניב ואושיית אינסטגרם, כשלמעשה הוא התקף חרדה מצופה קעקועים. מצד שני, גם היא מסתובבת עם עוונטה של אישה חזקה, ובסוף מתנהגת כמו אחרונת העלובות שמשחקות אותה זורמות ואז בוכות יומיים ליד הטלפון למה הוא לא מתקשר.

ודווקא במובן הזה המשיכה ביניהם נראית הגיונית - אצל שניהם יש פער עצום בין ההצהרות לבין המציאות, ושניהם משחקים דמות באדיקות מעוררת הערצה. אגב, אחרי כל ההצהרות הגרנדיוזיות שלהם, קבלו ספוילר - בזמן כתיבת שורות אלה הם כבר מזמן חזרה ביחד, בעולם המקביל שלהם, ממשיכים לנהל מערכת יחסים דמיונית ולחיות בסרט משעמם ומועד לכישלון שנצפה בו בלית ברירה, עד שיתחיל הרומן הבא בין לינור ודניאל. כן, מה ששמעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully